Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Na zwycięzców czeka wiele nagród wspierających ich biznes, a także zaproszenie do udziału w szerokozasięgowej kampanii marki – „Prawdziwe historie”. Patronami medialnymi „TYTANÓW OTOMOTO” są Forbes, Newsweek, Business Insider, Onet, Autoświat oraz TVN Turbo.
„TYTANI OTOMOTO” to inicjatywa będąca częścią szeroko zakrojonego planu edukacyjnego OTOMOTO, w ramach którego marka kładzie nacisk na wysoką jakość ogłoszeń online. Starannie przygotowane oferty są ważne zarówno z perspektywy sprzedawców pojazdów i części: zwiększają ich szanse na szybszą i bardziej efektywną sprzedaż, jak i z punktu widzenia kupujących, którym oferują pełne i rzetelne informacje, co zwiększa prawdopodobieństwo udanego zakupu.
Każde ogłoszenie, które zostanie opublikowane w okresie od 30 października do 15 grudnia 2024 roku przez konto biznesowe na platformie OTOMOTO zostanie automatycznie zakwalifikowane do udziału w konkursie, a jego autorzy zyskają szansę na zdobycie statuetki „TYTANA OTOMOTO”.
W jury TYTANTÓW zasiądą eksperci z OTOMOTO oraz goście specjalni - autorytety z branży doskonale znający specyfikę rynku. Ogłoszenia będą oceniane według kryteriów obejmujących wiele aspektów, takich jak jakość zdjęć i filmów wideo, dokładność opisu czy kreatywność sposobu przedstawienia oferty. Jury weźmie pod uwagę również efektywne wykorzystanie narzędzi wspierających sprzedaż i jednocześnie podnoszących jakość doświadczenia kupującego, decydującego się na poszukiwanie samochodu w internecie.
Kategorie konkursowe:
- Auta Osobowe NOWE
- Auta Osobowe UŻYWANE
- Pojazdy Heavy
- Motocykle
- Auta EV NOWE
- Auta EV UŻYWANE
- Samochody dostawcze
Nagrody specjalne:
- Premiera roku
- Tytan Biznesu
- Tytan 20-lecia
„Od ponad 20 lat w OTOMOTO zmieniamy rynek motoryzacyjny w Polsce, najpierw przenosząc handel samochodowy z giełd do internetu, a następnie budując nową jakość handlu online. Naszą misją jest edukacja rynku i wyrównywanie asymetrii wiedzy pomiędzy sprzedającymi a kupującymi, tak by każda transakcja była transparentna, bezpieczna i jak najbardziej satysfakcjonująca dla obu stron. W ciągu ostatnich kilku lat stawiamy szczególnie mocno na holistyczne doświadczenie zapewniające pełną opiekę nad kupującym na każdym etapie ścieżki zakupowej - od rozważania po finansowanie. Poprzez >>TYTANÓW OTOMOTO<< chcemy docenić naszych biznesowych partnerów, którzy kierują się podobnymi wartościami i razem z nami zmieniają oblicze rynku motoryzacyjnego w Polsce” - mówi Agnieszka Czajka, General Manager OTOMOTO/OLX Group
Dzięki wieloletniej obecności w biznesie oraz analizom danych własnych i informacji z CEPiK, GUS i NBP, OTOMOTO jest źródłem pełnej wiedzy o rynku i dzieli się nią z klientami biznesowymi, m.in. publikując cykliczne raporty (comiesięczny „OTOMOTO Insights” i roczny „Internetowy Samochód Roku”). Platforma oferuje także nowoczesne narzędzia wspierające rozwój handlu online, jak również dedykowane wsparcie opiekunów. Konkurs „TYTANI OTOMOTO” to dodatkowa motywacja dla sprzedających do korzystania z wiedzy i narzędzi w codziennej praktyce.
Zwieńczeniem konkursu będzie uroczysta gala, która odbędzie się w lutym 2025 roku. Regulamin konkursu oraz pełen opis nagród dostępne są na stronie: https://tytani.otomoto.pl.
Źródło informacji: OTOMOTO
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 23.10.2024, 09:24 |
Źródło informacji | OTOMOTO |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT