Newsletter

Hisense pierwszym oficjalnym partnerem klubowych mistrzostw świata w piłce nożnej 2025 – FIFA Club World Cup 2025™

31.10.2024, 16:25aktualizacja: 31.10.2024, 16:28

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/ Hisense
PR Newswire/ Hisense

SZANGHAJ, 31 października 2024 r. /PRNewswire/ -- Firma Hisense, wiodąca marka na rynku elektroniki użytkowej oraz sprzętu RTV i AGD, ogłosiła, że będzie oficjalnym partnerem nadchodzących klubowych mistrzostw świata w piłce nożnej – FIFA Club World Cup™. Informację podano dzisiaj podczas specjalnego wydarzenia w Shanghai Tower z udziałem prezydenta FIFA Gianniego Infantino, sekretarza generalnego FIFA Mattiasa Grafströma oraz prezesa Hisense Group Jia Shaoqiana.

Inaugurację partnerstwa z Hisense prezydent FIFA Gianni Infantino skomentował w następujący sposób:

„Niezwykle cieszymy się, że firma Hisense, jedna z wiodących marek na międzynarodowym rynku, będzie oficjalnym partnerem klubowych mistrzostw świata w piłce nożnej 2025. Hisense stawia na innowacje i technologie, co współgra z naszą wizją turnieju, w którym udział wezmą 32 najlepsze drużyny z całego świata, tworząc niezapomniany spektakl będący rewolucją w klubowej piłce nożnej.

Dzięki współpracy z Hisense kibice zyskają wyjątkowe możliwości doświadczania turnieju – zarówno rywalizacji na boisku, jak i tego, co dzieje się poza nim. Dla klubowych mistrzostw świata w piłce nożnej nasze partnerstwo położy zaś technologiczno-innowacyjny fundament pod rozwój”.

Klubowe mistrzostwa świata w piłce nożnej odbywają się co cztery lata. Podczas nadchodzącej edycji FIFA Club World Cup 2025™ po raz pierwszy w historii do rywalizacji staną 32 najlepsze kluby świata. Jako partner turnieju w tej nowej formule firma Hisense zyska doskonałe możliwości dalszego budowania pozycji swojej globalnej marki wśród kibiców najpopularniejszej dyscypliny sportowej i najbardziej lubianych klubów piłkarskich na świecie. Będzie to też znakomita okazja do zaprezentowania najnowocześniejszych technologii i urządzeń powiązanych z telewizorami Hisense, które będą reklamowane przez cały turniej.

Jak dodał Jia Shaoqian, prezes Hisense Group:

„Jesteśmy dumni, mogąc być oficjalnym partnerem turnieju FIFA Club World Cup 2025™ z udziałem najlepszych klubów reprezentujących wszystkich sześć międzynarodowych związków piłkarskich. Impreza ta stanowi przestrzeń do dialogu pomiędzy czempionami, skupiając w jednym miejscu i czasie najlepszych z najlepszych, przez co doskonale współgra z osadzonymi w duchu mistrzostwa działaniami firmy Hisense i wpisuje się w jej dążenia związane z budową światowej klasy przedsiębiorstwa i marki”.

„Hisense jest pionierem w segmencie telewizorów wykorzystujących sztuczną inteligencję, a jej najnowsza seria tego typu sprzętu doskonale sprawdzi się podczas turnieju FIFA Club World Cup 2025™. Fundamentem technologicznym telewizorów AI produkcji Hisense jest Xinghai – model wielkoekranowy z opcją inteligentnych aktualizacji i dodatków w różnych kategoriach sprzętowych, dzięki którym użytkownicy otrzymują jeszcze lepsze wrażenia, a produkt jest bardziej konkurencyjny. Dzięki współpracy Hisense i FIFA widzowie na całym świecie będą mogli śledzić klubowe mistrzostwa świata w piłce nożnej w najlepszym możliwym wydaniu”.

Hisense pracuje nad stworzeniem światowej klasy przedsiębiorstwa i marki, konsekwentnie inwestując w partnerstwa związane z wydarzeniami sportowymi na najwyższym poziomie. Obejmując rolę oficjalnego partnera FIFA Club World Cup 2025™ – międzynarodowego turnieju klubowej piłki nożnej w zupełnie nowej odsłonie – Hisense realizuje swoją strategię marketingu przez sport i przyspiesza działania mające zwiększyć zasięg międzynarodowy marki.

Hisense był światowym partnerem dwóch ostatnich edycji mistrzostw świata w piłce nożnej (FIFA World Cup™) oraz trzech edycji mistrzostw Europy w piłce nożnej (UEFA European Championship). Firma stawia na inteligentny rozwój oferty produktowej obejmującej m.in. telewizory, telewizory laserowe, klimatyzatory i lodówki. W ofercie telewizorów nowością od Hisense jest 100-calowy telewizor wyposażony w czip AI, który podnosi jakość obrazu i poziom immersyjności. Z kolei lodówki i klimatyzatory korzystają ze stworzonej przez Hisense platformy ConnectLife, która umożliwia łączenie i współpracę inteligentnych urządzeń gospodarstwa domowego.

Partnerstwo z FIFA to dowód zaangażowania Hisense w tworzenie pionierskich technologii RTV i AGD z myślą o większym komforcie codziennego życia, jak również dostarczanie innowacyjnych produktów i technologii, które dają kibicom na całym świecie jeszcze więcej przyjemności ze śledzenia rozgrywek piłkarskich, zwiększając ich atrakcyjność i otwierając je dla szerszej publiczności.

Hisense

Hisense to wiodąca globalna marka sprzętu AGD i elektroniki użytkowej. Hisense zajęła w rankingu Omdia drugie miejsce na świecie pod względem sprzedaży telewizorów, a w 2023 r. i pierwszym półroczu 2024 była liderem w segmencie telewizorów 100-calowych. Firma cały czas dynamicznie się rozwija i obecnie działa już w 160 państwach, specjalizując się w produktach multimedialnych, urządzeniach RTV i AGD oraz inteligentnych rozwiązaniach IT.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2544520/image_5027250_47094983.jpg 

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 31.10.2024, 16:25
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ