Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- Taszkent, Ateny, Rijad, Oradea, Lyon, Larnaka, Teneryfa, Innsbruck oraz Lizbona w jesiennej kampanii LOT-u pod hasłem „Ważne z kim, ciekawe dokąd”.
- Najnowsza kampania podkreśla rolę LOT-u, jako wyjątkowego partnera w podróżowaniu, a także inspiruje do odkrywania 9 nowych kierunków w siatce połączeń przewoźnika.
Podróżowanie i odkrywanie świata to czysta magia. Dzięki poszerzającej się w ostatnich miesiącach ofercie Polskich Linii Lotniczych LOT, wiele atrakcyjnych kierunków zachęca do spełniania podróżniczych marzeń, co przewoźnik podkreśla w swojej najnowszej kampanii pt. „Ważne z kim, ciekawe dokąd”.
Ważne z kim, ciekawe dokąd - kalejdoskop podróży z PLL LOT
Jesienna kampania „Ważne z kim, ciekawe dokąd” stawia także na inspiracje podróżnicze, podkreślając rolę LOT-u, jako najlepszego partnera w odkrywaniu nowych kierunków. Od malowniczych krajobrazów po tętniące życiem miasta. Przewoźnik oferuje połączenia do najpiękniejszych zakątków świata, z myślą o różnych potrzebach podróżnych - zarówno tych poszukujących relaksu, lubiących spędzać czas aktywnie, jak i szukających nowych możliwości biznesowych. Taszkent, Ateny, Rijad, Oradea, Lyon, Larnaka, Teneryfa, Innsbruck, Lizbona to kierunki promowane obecnie przez LOT.
„Jesienna odsłona naszej kampanii odzwierciedla dynamiczny rozwój PLL LOT - dzięki sukcesywnie dołączającym do floty samolotom, w tym roku ogłosiliśmy aż dziewięć nowych kierunków. To dowód naszej konsekwencji w realizowaniu strategii oraz spełnianiu potrzeb klientów. Chcemy, by marka LOT była mostem, który łączy pasażerów z nowymi, fascynującymi miejscami, inspirując ich do odkrywania świata. Wiemy, jak ważne w każdej podróży jest to, z kim podróżujesz, ale również jesteśmy ciekawi, dokąd nasi pasażerowie wyruszą w kolejną podróż marzeń. Zapraszamy na nasze gościnne pokłady, życząc Państwu wielu niezapomnianych doświadczeń” - podkreśla Ewa Lampart, Dyrektor Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej PLL LOT.
Działania promocyjne
Działania promujące jesienną odsłonę kampanii „Ważne z kim, ciekawe dokąd” prowadzone są w kinie, radiu, prasie, digitalu oraz na kanałach social media narodowego przewoźnika. Przewidziane są także akcje specjalne, w tym konkurs radiowy, w którym do wygrania będą bilety lotnicze. Więcej informacji o kierunkach PLL LOT można znaleźć na stronie LINK.
Polskie Linie Lotnicze LOT S.A.
Polskie Linie Lotnicze LOT S.A. to nowoczesny przewoźnik łączący Europę Środkową i Wschodnią ze światem. W ofercie LOT-u są bezpośrednie rejsy dalekodystansowe do portów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Japonii i Korei Południowej. Polski przewoźnik konsekwentnie zwiększa częstotliwość i poprawia ofertę na tych kierunkach, wzmacniając tym samym swoją pozycję na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Połączenia dalekiego zasięgu obsługuje Boeingami 787 Dreamliner, jednymi z najnowocześniejszych szerokokadłubowych samolotów świata. Obecny na niebie od 1929 roku, polski przewoźnik jest 12 najstarszą linią lotniczą na świecie, będąc jedną z najbardziej międzynarodowych i rozpoznawalnych polskich marek.
Źródło informacji: PLL LOT
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 04.11.2024, 16:29 |
Źródło informacji | PLL LOT |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
ORLEN przeznacza 10 mln zł na upowszechnienie aktywności fizycznej wśród dzieci i młodzieży
Trwa ocena 2 375 wniosków o udział w programie Sportowy ORLEN, skierowanego do dziecięcych i młodzieżowych klubów sportowych z całej Polski. Spośród zgłoszeń, których liczba była dwukrotnie większa, niż oczekiwali organizatorzy, specjalna komisja ekspertów wyłoni 100 laureatów. Celem projektu jest zachęcenie młodych Polaków do uprawiania sportu. Wyniki naboru zostaną ogłoszone w grudniu br., a budżet projektu wyniesie min. 10 mln złotych.- 21.11.2024, 09:12
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: ORLEN