Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W ciągu kilku tygodni SHEIN Cloud Car odwiedził Warszawę, Kraków, Poznań, Wrocław, Zabrze i Katowice, przyciągając zainteresowanie ponad 15 tysięcy osób. Odwiedzający mieli okazję zapoznać się z szerokim portfolio produktów SHEIN, które obejmuje ubrania, akcesoria, artykuły z kategorii Home&Living oraz kosmetyki marki SHEGLAM dostosowane do zróżnicowanych potrzeb klientów.
„Projekt SHEIN Cloud Car miał na celu dotarcie do naszych klientów w Polsce, oferując im możliwość lepszego poznania marki oraz naszego unikalnego modelu biznesowego >>on demand<< opartego na zamówieniach na żądanie. Cieszymy się z przyjęcia, z jakim spotkał się mobilny showroom i jesteśmy zadowoleni z osiągniętych rezultatów” - wyjaśnia Jolanta Stryjczak, dyrektor public relations SHEIN w Polsce.
Trasa Cloud Car spotkała się z dużym zainteresowaniem odwiedzających, co świadczy o rosnącej popularności marki na polskim rynku. Mobilny showroom przyciągnął uwagę szczególnie młodszej grupy odbiorców (Gen Z), którzy najchętniej dokonują zakupów poprzez aplikację SHEIN. Na wydarzeniu pojawili się również konsumenci w przedziale wiekowym 40+, zainteresowani modą dla kobiet i dla mężczyzn.
Centrum logistyczne obsługujące Europę oraz biuro SHEIN znajdują się niedaleko Wrocławia, w województwie dolnośląskim, gdzie marka stworzyła miejsca pracy dla kilku tysięcy osób i aktywnie wspiera projekty charytatywne i humanitarne w regionie Dolnego Śląska.
Źródło informacji: SHEIN
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 08.11.2024, 10:10 |
Źródło informacji | SHEIN |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Ekspert KNM 2025: takie miasta jak Katowice stają się poligonem doświadczalnym dla rozwoju transportu przyszłości PAP
Każde miasto eksperymentuje na różne sposoby w zakresie mobilności, a miasta średniej wielkości, takie jak Katowice, mają ogromną szansę, aby stać się poligonem doświadczalnym dla rozwoju transportu przyszłości - mówił Carlo Ratti, architekt, urbanista, profesor Massachussets Institute of Technology podczas VI Kongresu Nowej Mobilności w Katowicach.- 14.10.2025, 14:49
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Badanie ING Banku Śląskiego: w 2030 roku potroi się liczba zamożnych Polaków PAP
ING Bank Śląski zlecił kompleksowe badanie pt. „Oblicza Polskiej Zamożności”, z którego wynika, że zamożnych rodaków, tj. deklarujących dochody przynajmniej milion dolarów rocznie, żyje w Polsce ok. 90 tys. Według analiz rynkowych do 2030 roku liczba najbogatszych Polaków prawie się potroi.- 14.10.2025, 13:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Kongres Nowej Mobilności łączy branże tworzące innowacyjną gospodarkę PAP
Globalne zapotrzebowanie na baterie może wzrosnąć trzykrotnie do 2030 roku, tymczasem region Europy Środkowo-Wschodniej wciąż ma niewielki udział w produkcji ogniw, co może pogłębiać zależność od dostawców zewnętrznych, głównie Chin - podkreślali uczestnicy VI Kongresu Nowej Mobilności, który odbył się w dniach 23-25 września 2025 r. w Katowicach.- 14.10.2025, 12:20
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ