Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„Wprowadzenie naszych automatów paczkowych, punktów odbioru oraz dostaw kurierskich do programu Allegro Delivery to dla nas ważny krok i przykład działań, które odpowiadają na dynamicznie rosnące potrzeby rynku e-commerce w Polsce. Dołączając do programu Allegro Delivery zapewniamy kupującym i sprzedającym szybkie, wygodne i niezawodne dostawy. Klienci mogą cieszyć się nie tylko szerokim wyborem produktów, ale także łatwym dostępem do różnorodnych, dogodnych opcji dostawy, co znacząco wpływa na poprawę doświadczenia zakupowego. Tego typu rozwiązania pozwalają na lepszą kontrolę nad procesem dostawy oraz większą elastyczność, co jest obecnie jednym z najważniejszych czynników wpływających na satysfakcję nadawców i odbiorców. Cieszymy się, że rozwiązania DHL i najwyższa jakość naszych usług pozwolą klientom Allegro na jeszcze szybsze i wygodniejsze zakupy” - komentuje Agnieszka Świerszcz - CEO DHL eCommerce Polska.
Allegro Delivery, program wprowadzony przez Allegro, umożliwia klientom wybór dogodnej formy dostawy: do automatów paczkowych, punktów odbioru lub doręczeń bezpośrednio na adres. W jego ramach Allegro przejmuje odpowiedzialność za paczkę na każdym etapie jej drogi - od nadania po reklamację czy zwrot. Dzięki współpracy Allegro z DHL klienci najpopularniejszej polskiej platformy e-commerce uzyskają jeszcze większy dostęp do szybkich i wygodnych rozwiązań dostawczych w najbliższej okolicy, co znacząco ułatwi codzienne zakupy online. Dzięki rozbudowanej sieci automatów paczkowych i punktów odbioru oraz nowoczesnej infrastrukturze logistycznej na terenie całej Polski, DHL eCommerce zapewni niezawodne, niedrogie i przyjazne środowisku usługi doręczania paczek.
„Zgodnie z zapowiedziami konsekwentnie rozwijamy program Allegro Delivery, aby zapewnić naszym klientom najwyższy standard obsługi. Dołączenie DHL eCommerce, którego usługi są wysoko oceniane przez naszych klientów, w rezultacie sprawia, że w ramach Allegro Delivery zaoferujemy 27 000 wygodnych punktów odbioru w całej Polsce. Dzięki tej współpracy klienci zyskują jeszcze szerszy dostęp do szybkich i bezpiecznych opcji dostawy, a Allegro zapewni im wsparcie na każdym etapie - od zakupu po odbiór przesyłki. Jednocześnie spoglądamy w przyszłość, badając nowe potrzeby zarówno klientów, jak i sprzedających, aby rozwijać nasze usługi, zapraszać do współpracy kolejnych partnerów i oferować rozwiązania jeszcze lepiej dopasowane do zmieniających się oczekiwań” - mówi Jakub Kłoczewiak, Chief Operating Officer Allegro.
„Naszym priorytetem jest dostarczanie usług, które nie tylko spełniają, ale wyprzedzają oczekiwania naszych klientów. Dysponując jedną z najbardziej rozbudowanych sieci punktów nadań i odbioru, obejmującą ponad 20 000 lokalizacji, jesteśmy w stanie zapewnić szybkie, wygodne i efektywne rozwiązania logistyczne, które znacząco usprawniają proces realizacji zamówień. Dzięki ciągłemu inwestowaniu w nowoczesne technologie i innowacyjne rozwiązania, w takich obszarach jak automaty paczkowe czy centra sortowania, wspieramy rozwój e-commerce w Polsce, jednocześnie dbając o komfort i satysfakcję naszych klientów” - dodaje Anna Krauze dyrektor ds. Strategicznego Rozwoju eCommerce w DHL eCommerce Polska.
Rosnąca popularność dostaw OOH i programów partnerskich
Rozwój logistyki ostatniej mili, szczególnie w zakresie dostaw do automatów paczkowych i punktów odbioru, odpowiada na rosnące zapotrzebowanie klientów na szybsze, bardziej elastyczne i zrównoważone metody dostawy.
Doręczania paczek i nadania zwrotów w sieciach OOH cieszą się w Polsce ogromną popularnością. Jak wynika z najnowszego raportu DHL Online Shopper Trends Report, Polska jest jedynym krajem, w którym więcej kupujących (64%) wybiera automat paczkowy niż dostawy do drzwi. Przewiduje się, że przy rocznej stopie wzrostu na poziomie 9,63%, polski rynek e-commerce osiągnie do 2029 r.
Źródło informacji: Allegro
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 28.11.2024, 13:27 |
Źródło informacji | Allegro |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Tauron Ciepło: w transformacji ciepłownictwa największym wyzwaniem jest stabilna legislacja PAP
W ocenie Marcina Staniszewskiego, prezesa zarządu Tauron Ciepło, największym wyzwaniem w transformacji energetycznej ciepłownictwa są stabilne i przewidywalne przepisy prawne. „Jeżeli mamy zainwestować 5 mld zł na transformację w ciągu kilku najbliższych lat, musimy wiedzieć w jakim zakresie możemy wykorzystać technologię produkcji ciepła z biomasy, czy jak będzie się kształtowało wsparcie dla technologii Power to Heat” – mówił Marcin Staniszewski podczas VI Kongresu Ciepłownictwa w Nałęczowie.- 23.06.2025, 13:23
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Czy Polska jest gotowa na nowe megamiasto? Eksperci komentują wyzwania dla samorządowców
Jak sprostać wyzwaniom demograficznym, gospodarczym i społecznym, przed którymi stoją dziś polskie miasta? Czy budowa nowoczesnej metropolii o cechach megamiasta może być odpowiedzią na te potrzeby? Takie pytania stawiali sobie uczestnicy debaty „Czy w Polsce powinno powstać nowe megamiasto?”, zorganizowanej przez Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolię (GZM) w Centrum Prasowym PAP.- 23.06.2025, 12:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia
-
Image
PGE Energia Cieplna: przeinwestowanie przekłada się na ceny ciepła dla odbiorców PAP
W opinii Grzegorza Krystka, prezesa PGE Energia Cieplna, w ciepłownictwie przeinwestowanie przekłada się na ceny ciepła dla odbiorców. „Chcielibyśmy te ceny utrzymywać na rozsądnym poziomie. Dlatego inwestujemy w OZE: pompy ciepła i technologię Power to Heat. Natomiast te technologie jeszcze nie są na tyle dojrzałe, żeby zastąpić węgiel. Dlatego paliwem przejściowym jest i pewnie jeszcze przez chwilę pozostanie gaz ziemny” – zaznaczył Grzegorz Krystek podczas VI Kongresu Ciepłownictwa w Nałęczowie.- 23.06.2025, 12:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ