Newsletter

Debiut 4MASS S.A. na Głównym Rynku GPW to pozytywne wykorzystanie doświadczeń z NewConnect

11.12.2024, 17:02aktualizacja: 11.12.2024, 17:20

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PAP/S. Leszczyński (1)
PAP/S. Leszczyński (1)
Firma z branży kosmetycznej i chemii gospodarczej 4MASS S.A. przeszła w środę 11 grudnia z parkietu NewConnect na Główny Rynek Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. To siódmy tegoroczny debiutant, łącznie z firmami, które przenosiły się z NewConnect. Kurs spółki wyniósł w dniu debiutu na Głównym Rynku GPW 6,67 zł za akcję.

4MASS S.A. działa w branży kosmetycznej od roku 2009, w segmencie produkcji i dystrybucji (zarówno detalicznej, jak i hurtowej) produktów kosmetycznych z kategorii manicure, pedicure oraz makijażu. Od pięciu lat spółka była notowana na NewConnect.

Tomasz Bardziłowski, prezes GPW, wskazał podczas uroczystości, że jest to siódmy debiut na Głównym Rynku GPW, a jednocześnie szósty debiut spółki przechodzącej z NewConnect. Pogratulował zarządowi, akcjonariuszom i pracownikom, a przede wszystkim interesariuszom spółki z powodu udanego debiutu. 

Joanna Kasperska, prezes 4Mass S.A. przypomniała, że w momencie debiutu na NewConnect w roku 2019 roku firma miała jeden zakład produkcyjny i specjalizowała się w konfekcji preparatów przeznaczonych do stylizacji paznokci. 

„Obecnie mamy trzy zakłady produkcyjne i jako jeden z niewielu podmiotów w Europie od podstaw wytwarzamy masę światłoutwardzalną przeznaczoną do stylizacji paznokci. Produkujemy także kosmetyki do makijażu twarzy, a także specjalistyczne kosmetyki do włosów” – podała prezes Kasperska.

Dodała, że branża kosmetyczna jest bardzo konkurencyjna i konsumenci oczekują innowacyjnych produktów wdrażanych na rynek w krótkim czasie. 

„Dzięki temu, że mamy własne laboratoria badawczo-rozwojowe, jesteśmy w stanie sprostać tym wymaganiom. Nasze zaplecze technologiczne i produkcyjne pozwala nam na dalsze dynamiczne zdobywanie rynku oraz ekspansję zagraniczną” – zaznaczyła prezes Kasperska. 

Podkreśliła też, że spółka konsekwentnie realizuje strategię biznesową, co znajduje odzwierciedlenie w jej wynikach finansowych. 

„Przez cztery lata udało nam się utrzymać dwucyfrową dynamikę wzrostu w każdym roku działalności. W czasie ostatnich trzech lat zwiększyliśmy przychody o 350 procent” – poinformowała Joanna Kasperska.

Głównymi produktami, które znajdują się w ofercie spółki, są kosmetyki światłoutwardzalne przeznaczone do stylizacji paznokci, tj. lakiery hybrydowe i żele budujące UV/LED. Ponadto w ofercie emitent posiada szeroki asortyment akcesoriów i produktów wykorzystywanych do manicure i pedicure (bazy i topy hybrydowe, różnego rodzaju płyny i preparaty pielęgnacyjne, oliwki i odżywki do skórek i paznokci, pilniki, polerki i frezy, lampy utwardzające lakier), a także kosmetyki do wykonywania makijażu (m.in. podkłady, pudry, cienie do powiek, tusze do rzęs, kredki do oczu i brwi, pomadki i błyszczyki do ust). 

Spółka oferuje swoje produkty pod trzema markami: Claresa, PALU oraz BRUSHUP.

Poza produkcją własnych wyrobów spółka zajmuje się również wytwarzaniem i dystrybucją lakierów hybrydowych oraz kosmetyków do makijażu na zlecenie swoich klientów, pod ich własną marką.

Źródło informacji: PAP MediaRoom
 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 11.12.2024, 17:02
Źródło informacji PAP MediaRoom
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ