Pobierz materiał i Publikuj za darmo

• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.
19 grudnia br. Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na międzynarodowym lotnisku O’Hare w Chicago. Jest to pierwsza tego typu inwestycja narodowego przewoźnika w Ameryce Północnej. Przestrzeń została stworzona z myślą o komforcie i wygodzie pasażerów, aby sprostać ich najwyższym oczekiwaniom. Nowoczesny design oraz szeroki zakres udogodnień sprawiają, że to miejsce stanie się idealnym punktem startowym dla podróżnych.
Polska gościnność w sercu Ameryki
Chicago, często nazywane „Wietrznym Miastem”, to nie tylko ważny węzeł komunikacyjny w Ameryce Północnej, ale także miasto o szczególnym znaczeniu dla Polskich Linii Lotniczych LOT. Zamieszkiwana przez jedną z największych Polonii na świecie, aglomeracja chicagowska od lat stanowi pomost kulturowy i biznesowy między Polską a USA. Obecność narodowego przewoźnika w Chicago od ponad 50 lat to wyraz uznania dla tej wyjątkowej społeczności, a nowy salonik biznesowy to odpowiedź na potrzeby pasażerów, którzy oczekują najwyższej jakości obsługi.
„Otwarcie nowego Business Lounge w Chicago to niewątpliwie ważny dla nas moment, będący swoistym symbolem rozwoju Polskich Linii Lotniczych LOT. To także kolejny krok w realizacji naszej misji, jaką jest redefiniowanie komfortu podróżowania. Zależy nam, aby każdy pasażer czuł się wyjątkowo, niezależnie od celu czy rodzaju podróży. Nasza przestrzeń łączy nowoczesny design, najwyższą jakość usług i funkcjonalne rozwiązania, tworząc doskonałe miejsce do pracy i relaksu. LOT Business Lounge w idealny sposób oddaje charakter polskiej gościnności, będąc także łącznikiem między lotniskiem a pokładem. Serdecznie zapraszamy wszystkich podróżujących do naszego nowego saloniku biznesowego” - mówi Izabela Leszczyńska, dyrektor Biura Rozwoju Produktu i Customer Experience PLL LOT.
Chicago jest jednym z najważniejszych kierunków w siatce LOT-u. Obecnie narodowy przewoźnik realizuje bezpośrednie rejsy z Warszawy oraz Krakowa na lotnisko O’Hare w Chicago, a na trasie łączącej Polskę z Chicago w 2023 roku PLL LOT przewiozły ponad 250 tys. pasażerów.
„Jako dom dla jednej z największych społeczności polonijnych na świecie, Chicago odgrywa ważną rolę dla podróżnych z Warszawy i Krakowa - powiedziała Jamie L. Rhee, komisarz Departamentu Lotnictwa w Chicago (CDA), będącego właścicielem i operatorem lotniska O'Hare. - W imieniu burmistrza Brandona Johnsona dziękuję Polskim Liniom Lotniczym LOT za wybranie Chicago, jako lokalizacji dla swojego pierwszego saloniku w Ameryce Północnej. Nowy LOT Business Lounge zapewni pasażerom wyjątkowy komfort i wygodę, dodatkowo podkreślając światowej klasy standard obsługi, jaki LOT konsekwentnie oferuje podróżnym”.
Harmonia designu i funkcjonalności
LOT Business Lounge zlokalizowany jest w centralnej części Terminala 5 z panoramicznym widokiem na płytę lotniska. Jest to idealne miejsce z uwagi na bliską odległość zarówno z kontroli bezpieczeństwa TSA, jak i do bramki prowadzącej na pokład samolotu. Przestrzeń zaprojektowano z myślą o najwyższym komforcie i wyjątkowych doznaniach pasażerów. Na ponad 617 m2 znajduje się strefa wypoczynku, pracy oraz gastronomiczna. Nowoczesny salonik biznesowy LOT-u to przestrzeń, która łączy elegancję z funkcjonalnością. Wnętrze zaprojektowane z dbałością o każdy detal zachwyca minimalistycznym stylem, stonowaną kolorystyką i akcentami nawiązującymi do polskiej tradycji, m.in. dzięki wykorzystaniu bursztynu.
Narodowy przewoźnik w swojej nowej przestrzeni oferuje 165 wygodnych miejsc siedzących. Przyciemniona strefa relaksu, a także strefa pracy są specjalnie wydzielone od pozostałej części saloniku, co pozwala pasażerom na komfortowy odpoczynek oraz pracę przed podróżą. Z kolei w przestronnej strefie kulinarnej, z ciepłymi i zimnymi posiłkami, goście mają okazję spróbować polskiej kuchni oraz lokalnych specjałów. Dostępny jest szeroki wybór wykwintnych dań, w tym opcje wegetariańskie i halal, przygotowywane zgodnie z najwyższymi standardami, aby sprostać kulinarnym preferencjom wszystkich pasażerów.
Na uwagę zasługują inteligentne technologie, takie jak specjalne okna z funkcją automatycznego przyciemniania - gdy słońce świeci zbyt intensywnie, filtrują światło, tworząc idealne warunki do odpoczynku lub pracy. Pasażerowie mają również do dyspozycji szybkie Wi-Fi, które umożliwia sprawne prowadzenie wideokonferencji, czy korzystanie z serwisów streamingowych. Ponadto salon wyposażony został w ekrany z rozkładem lotów oraz stacje do ładowania urządzeń elektrycznych. Wszystko to sprawia, że czas spędzony w saloniku staje się przyjemnym przystankiem w podróży.
Generalnym wykonawcą LOT Business Lounge był Clune Construction, a za projekt odpowiadała firma architektoniczna z Chicago KOO Architects. Z kolei za project management po stronie amerykańskiej odpowiadał Avairpros, a operatorem jest Sodexo.
Dostępność i zasady wstępu
LOT Business Lounge w Chicago otwarty jest codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego. Bezpłatny dostęp do saloniku posiadają:
- Pasażerowie LOT Business Class,
- Pasażerowie klasy pierwszej i biznes linii partnerskich w ramach sojuszu Star Alliance,
- Pasażerowie posiadający status Star Alliance Gold,
- Pasażerowie z odpowiednim statusem programu lojalnościowego z linii partnerskich Star Alliance: Miles & More HON, Gold i Silver, Miles+Bonus, Aeroplan Altitude, PhoenixMiles, Flying Returns, Airpoints, ANA Mileage Club, Asiana Club, LifeMiles, ConnectMiles, EGYPTAIR Plus, Sheba Miles, Infinity Mileagelands, PhoenixMiles, KrisFlyer, Voyager, TAP Miles&Go, Miles & Smiles, Royal Orchid Plus, MileagePlus,
- Pasażerowie klasy biznes zakontraktowanych linii lotniczych.
Pozostali pasażerowie mogą zakupić wejście do LOT Business Lounge na lot.com, u agentów sprzedaży, w dziale Contact Center lub na lotnisku w Chicago:
- Pasażerowie: LOT Premium Economy - $55, LOT Economy - $60,
- Pasażerowie „walk-in”, czyli nienależący do żadnej z powyższych grup - $70.
Szczegóły dotyczące LOT Business Lounge w Chicago znajdują się na dedykowanej stronie internetowej.
Galeria zdjęć: LINK
Wirtualne biuro prasowe: Biuro Prasowe PLL LOT
Polskie Linie Lotnicze LOT S.A. to nowoczesny przewoźnik łączący Europę Środkową i Wschodnią ze światem. W ofercie LOT-u są bezpośrednie rejsy dalekodystansowe do portów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Japonii i Korei Południowej. Polski przewoźnik konsekwentnie zwiększa częstotliwość i poprawia ofertę na tych kierunkach, wzmacniając tym samym swoją pozycję na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Połączenia dalekiego zasięgu obsługuje Boeingami 787 Dreamliner, jednymi z najnowocześniejszych szerokokadłubowych samolotów świata. Obecny na niebie od 1929 roku, polski przewoźnik jest 11 najstarszą linią lotniczą na świecie, będąc jedną z najbardziej międzynarodowych i rozpoznawalnych polskich marek.
Źródło informacji: PLL LOT
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 20.12.2024, 15:36 |
Źródło informacji | PLL LOT |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Syracuse Lemon PGI: 102 million consumers reached in Italy, Poland and Romania
Good results for the first year of the LemOn campaign, the project for promoting the Syracuse IGP Lemon, co-financed by the Consortium for the Protection of Syracuse IGP Lemon and the European Union.- 28.03.2025, 15:23
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GlobeNewswire
-
Image
Nowa strategia EXATEL S.A.: spółka chce stać się głównym partnerem technologicznym polskich firm i instytucji publicznych PAP
Cyberbezpieczeństwo i wzmacnianie odporności cyfrowej, technologiczne wsparcie biznesu oraz sektora publicznego, rozwój sieci 5G i infrastruktury telekomunikacyjnej, zrównoważony rozwój: to tylko niektóre z elementów nowej strategii spółki EXATEL na lata 2025-2027. Firma chce również wykorzystać swój globalny zasięg, autorskie systemy informatyczne i unikalne kompetencje, aby jeszcze skuteczniej angażować się m.in. w walkę z dezinformacją czy ochronę infrastruktury krytycznej.- 28.03.2025, 15:00
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Bezpieczeństwo i konkurencyjność gospodarki w dobie geopolitycznych zawirowań - już wkrótce na XVII Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach
Uznane autorytety, decyzyjni politycy, menedżerowie dużych firm i przedsiębiorcy, wyraziste osobowości, eksperci, naukowcy i ludzie mediów - już za miesiąc, w terminie 23-25 kwietnia br., to opiniotwórcze grono spotka się w Katowicach na XVII Europejskim Kongresie Gospodarczym (EEC - European Economic Congress). Co znaczy działać razem dla bezpiecznej przyszłości i w jaki sposób podnieść konkurencyjność i niezależność europejskiej gospodarki - te kwestie będą myślami przewodnimi tegorocznej debaty, organizowanej pod patronatem polskiej prezydencji w Unii Europejskiej.- 28.03.2025, 13:35
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Grupa PTWP, organizator Europejskiego Kongresu Gospodarczego
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ