Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Camp Fluff w Miami to wydarzenie, które idealnie połączyło te wartości. Energia wyłączności i intensywności przyciągnęła artystów, kolekcjonerów sztuki i filmowców z całego świata - głównie z Los Angeles, Miami i Europy. Wśród uczestników znaleźli się także przedsiębiorcy reprezentujący branże takie jak AI, prawo, fintech, inwestycje, moda, nieruchomości komercyjne oraz dynamicznie rozwijająca się branża cannabis. To wydarzenie stworzyło społeczność, której kompasem była wyprawa w nieznane, ale równocześnie przyniosło konkretne korzyści biznesowe.
„W liczbach Camp Fluff to: 14 artystów, ponad 200 uczestników, 8 dzieł sztuki sprzedanych podczas samej aukcji i 11 zamkniętych transakcji w najbliższym czasie, które mają szansę przynieść kolejne znaczące wyniki” - mówi Rafał Piotr Solski, CEO John Weston Group.
Za projektem Camp Fluff stoi Angela Afifi - amerykańska artystka, innowatorka, wizjonerka. Osoba, która interpretuje w niestandardowy sposób wszystkie znane nam reguły świata sztuki i biznesu. O imprezie w Miami Angela powiedziała: Nie konkurujemy z nikim. Camp Fluff to uosobienie wschodzących talentów. I nie chodzi tu tylko o talent samych artystów, których prace zostały zaprezentowane.
Rafał Piotr Solski, zapytany o znaczenie sztuki w naszym życiu, podkreśla:
„Posiadanie dzieł sztuki odgrywa ogromne znaczenie w naszej codzienności. Dobry design i sztuka kształtują nasz lifestyle. Dla mnie i mojego pokolenia sztuka jest cenna zarówno w procesie kreacji, jak i w inspiracji. W kolekcjonerstwie sztuki ludzie od wieków szukali potwierdzenia swojej pozycji społecznej i radości życia. Tak było w epokach, tak jest i teraz”.
Na zakończenie Angela Afifi dodała:
„Camp Fluff to nie tylko wydarzenie - to ruch, który inspiruje, łączy i wyznacza nowe kierunki na styku sztuki i biznesu. Wspólnie z John Weston Group i Rafałem Piotrem Solskim planujemy kolejne edycje w Nowym Jorku i Los Angeles. Celem jest zbudowanie nowej generacji kolekcjonerów sztuki i designu”.
Camp Fluff w Miami było kolejnym wydarzeniem, w którym John Weston Group odegrało kluczową rolę w ramach strategii „Official-Unofficial” - podejścia redefiniującego budowanie relacji biznesowych. To spotkanie udowadnia, że biznes i sztuka współistnieją, tworząc przestrzeń dla wizjonerów i źródło niekończącej się inspiracji.
Angela Afifi, założycielka design house Fluff i Camp Fluff, amerykańska artystka i projektantka zaangażowana w tworzenie przestrzeni, w których sztuka, moda i społeczność płynnie się przenikają.
Strona: https://flufflosangeles.com
Rafał Piotr Solski, CEO agencji kreatywnej 360° John Weston Group, partner Camp Fluff odpowiedzialny za globalny biznesowy rozwój projektu.
Strona: www.rafalsolski.com
John Weston Group to międzynarodowa agencja kreatywna 360°, która specjalizuje się w budowaniu rozpoznawalnych marek poprzez storytelling, technologię i eventy.
Swoją ofertę kieruje zarówno do liderów rynku, jak i dynamicznych startupów
Strona: www.john-weston.com
Źródło informacji: JOHN WESTON GROUP SP. Z O.O.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 23.01.2025, 08:46 |
| Źródło informacji | JOHN WESTON GROUP SP. Z O.O. |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
RPD: młodzi chcą decydować o swoim wizerunku. Dorośli powinni to respektować PAP
Młode osoby uważają, że udostępnianie czyjegoś wizerunku bez zgody tej osoby może doprowadzić do obniżenia jej samooceny, a nawet do kryzysu zdrowia psychicznego - powiedziała Monika Horna-Cieślak, Rzeczniczka Praw Dziecka, podczas konferencji, na której zaprezentowano wyniki raportu „Więcej szacunku dla młodego wizerunku” Biura Rzeczniczki Praw Dziecka. Dodała, że młodzi chcą mieć wpływ na udostępnianie swoich zdjęć publikowanych w internecie przez rodziców i nauczycieli, a dorośli powinni to respektować.- 16.12.2025, 14:41
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Program własny Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku pn.: „Rzeźba w przestrzeni publicznej” dofinansowany ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku ogłosiło nabór do VI edycji programu własnego „Rzeźba w przestrzeni publicznej” - pierwszego w Polsce programu dotacyjnego dedykowanego inwestycjom związanym z realizacją form rzeźbiarskich w przestrzeni publicznej.- 11.12.2025, 17:03
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ