Pobierz materiał i Publikuj za darmo

25 lat marki Lovela w Polsce
Ten rok jest dla Loveli szczególny z powodu jubileuszu - to już 25 lat obecności na polskim rynku, podczas których marka wspiera mamy od pierwszych dni życia ich dzieci. Wszystko dzięki bogatej ofercie hipoalergicznych produktów do prania dziecięcych ubranek Lovela Baby, które najczęściej wybierają rodzice. Produkty te posiadają pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka oraz wyjątkowo delikatną, dermatologicznie przetestowaną formułę. Lovela towarzyszy nie tylko najmłodszym, ale także pozostaje obecna w kolejnych latach życia dziecka, dostarczając produkty Lovela Family, akredytowane przez Polskie Towarzystwo Alergologiczne. Są one przeznaczone dla dzieci powyżej 1. roku życia i skutecznie dbają o czystość ubrań wszystkich domowników.
Lovela & WOŚP - do końca świata i o jeden dzień dłużej
Tegoroczny 33. Finał już po raz piąty połączy siły dwóch gorących serc - Loveli i WOŚP. Z tej okazji, jak co roku, na sklepowych półkach pojawiła się limitowana kolekcja mleczek do prania Lovela Baby w butelkach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka. Opakowania zdobi charakterystyczne serduszko WOŚP. Produkt dostępny jest w sprzedaży w całej Polsce, w sklepach i sieciach współpracujących z marką Lovela.
Na tym jednak nie koniec. Jak wspomina przedstawicielka marki, Katarzyna Sowa:
„Cieszymy się, że po raz kolejny jesteśmy częścią tego wyjątkowego wydarzenia, jakim jest Finał WOŚP. Nie ukrywam, że jest to czas, na który wszyscy co roku czekają. Lovela i WOŚP niezmiennie łączą te same priorytety - troska o zdrowie i bezpieczeństwo już od pierwszych dni życia. Wierzę, że wspólnie możemy sięgnąć gwiazd i po raz kolejny zaskoczyć wynikiem tegorocznej zbiórki. Zachęcamy do wspierania naszej e-Skarbonki, wspólnej zabawy podczas finałowego weekendu oraz odwiedzenia strefy Lovela na błoniach PGE Narodowego”.
Z myślą o wszystkich, którzy w ostatni weekend stycznia zdecydują się odwiedzić miasteczko WOŚP na błoniach PGE Narodowego, marka przygotowała wyjątkową rodzinną atrakcję - karuzelę, pod którą kwestować będą dziesiątki pełnych pozytywnej energii wolontariuszy Lovela. Natalia Steinert, odpowiedzialna za kampanię, dodaje:
„W tym roku gramy na rzecz onkologii i hematologii dziecięcej. Jesteśmy całym sercem z najmłodszymi, których początkowa droga przez życie nie jest najłatwiejsza. Będziemy grać ze wszystkich sił, trzymając kciuki za ich zdrowie i dokładając cegiełkę w walce o dostęp do najlepszych metod leczenia na oddziałach onkologii i hematologii dziecięcej”.
Źródło informacji: Lovela
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 23.01.2025, 10:57 |
Źródło informacji | Lovela |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
OSHEE głównym partnerem Igi Świątek - nowy rozdział w globalnej współpracy
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych, pisze nowy rozdział we współpracy z Igą Świątek, stając się jej partnerem głównym. To przełomowy moment, który wzniesie dotychczasowe wspólne działania na jeszcze wyższy, międzynarodowy poziom, np. poprzez obrandowanie strojów meczowych.- 03.03.2025, 19:13
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: OSHEE
-
Image
Branża wentylacji mechanicznej: nadchodzi kryzys w domowej opiece długoterminowej
Od początku roku środowisko świadczeniodawców wentylacji mechanicznej alarmuje o coraz trudniejszej sytuacji, w jakiej znalazł się ten obszar opieki długoterminowej. Pomimo opracowania modelu świadczenia dedykowanego pacjentom z przewlekłą niewydolnością oddechową i bezdechem sennym w warunkach domowych przez Agencję Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji (AOTMiT) - nowy model świadczenia powstał we współpracy z Ogólnopolskim Związkiem Świadczeniodawców Wentylacji Mechanicznej (OZŚWM), Narodowym Funduszem Zdrowia oraz środowiskami lekarskimi i pacjenckimi - Ministerstwo Zdrowia nie wdraża gotowego rozwiązania. Utrzymywanie się takiej sytuacji oraz brak rozliczenia nadlimitowych pacjentów z ubiegłego roku mogą doprowadzić do wstrzymania przyjęć nowych pacjentów, których szpitale kwalifikują do wentylacji domowej.- 03.03.2025, 17:17
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: OZŚWM
-
Image
Aleksandra Mirosław w najnowszej kampanii Grupy WeNet
Z początkiem marca ruszyła nowa ogólnopolska kampania reklamowa marki WeNet, której celem jest zainspirowanie przedsiębiorców sektora MŚP do rozwoju swojej firmy w Internecie. W nowej, kolejnej serii spotów reklamowych wystąpiła Aleksandra Mirosław – mistrzyni we wspinacze sportowej, która tym samym dołączyła do wspaniałego grona dotychczasowych ambasadorów marki: Roberta Korzeniowskiego i Mai Włoszczowskiej, którzy pod okiem ekspertów WeNet rozwijają swoje biznesy w sieci.- 03.03.2025, 11:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ