Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![VeloBank S.A. (1)](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/attachments/202502/DOC.20250210.50825276.1.jpg?itok=mjWtWpqP)
Polacy coraz częściej odchodzą od tradycyjnego sposobu świętowania walentynek. Zamiast spędzać ten dzień wyłącznie z drugą połówką, celebrują go także z przyjaciółmi, rodziną lub samymi sobą. VeloBank, który tegoroczne walentynki promuje hasłem VeloLove: doceniaj relacje i celebruj chwile, po raz drugi sprawdził, jak zmienia się podejście do święta miłości. Wyniki badania mówią same za siebie - rok temu 33 proc. Polaków obchodziło walentynki inaczej niż w parze, a w tym roku odsetek ten wzrósł do 38 proc. Ten wzrost o 5 punktów procentowych pokazuje, że miłość ma dla nas coraz szerszy wymiar, wykraczający poza romantyczne relacje.
14 lutego, czyli czas dla nas, rodziny lub znajomych
Niemal co czwarty ankietowany w badaniu VeloBanku uznaje walentynki za święto, w którym warto poświęcić uwagę samemu sobie. Taki sposób obchodzenia dnia zakochanych częściej wybiorą kobiety (26 proc.) niż mężczyźni (20 proc.). Z dziećmi, rodzicami lub rodzeństwem 14 lutego spędzi 7 proc. osób. Walentynki z dzieckiem chętniej wybiorą panie niż panowie (5 proc. vs. 2 proc.), zaś z rodzicami, chętniej panowie niż panie (3 proc. vs. 1 proc. panie). Nawet 8 proc. badanych zdecyduje się na celebrację dnia zakochanych w gronie przyjaciół, znajomych i innych, ważnych dla nich osób.
„Wzrost o 5 punktów procentowych rok do roku pokazuje, że rośnie grono osób, które wierzą, że 14 lutego to nie tylko czas dla zakochanych, ale święto doceniania bliskich i samego siebie. Tym samym maleje liczba tych, którzy tego dnia czują się zagubieni. My w VeloBanku bardzo w tę koncepcję wierzymy, dlatego obchodzimy walentynki z hasłem VeloLove: doceniaj relacje, celebruj chwile. Tak robią Polacy, a my od początku istnienia VeloBanku wspieramy życie na własnych zasadach. Dziś już niemal 40 procent osób deklaruje, że walentynki spędzi inaczej niż w parze, a my kibicujemy wszystkim, którzy kochają i doceniają - nie tylko partnera, ale także rodzinę, przyjaciół, życie, a przede wszystkim siebie” - wskazuje Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca obszarem komunikacji i marketingu w VeloBanku.
Bliskość celebrujemy smakując i oglądając
Przez żołądek do serca, to powiedzenie nie traci na aktualności. Nawet 17 proc. z nas będzie świętowało walentynki w towarzystwie doskonałej kuchni. 11 proc. ankietowanych wybierze restaurację, tak samo chętnie kobiety, jak i mężczyźni (po 11 proc.). Zaś 6 proc. zdecyduje się zjeść obiad z bliskimi (6 proc. kobiet vs. 4 proc. mężczyzn). Drugim najbardziej popularnym pomysłem na dzień zakochanych jest spędzenie czasu na oglądaniu filmu, zrobi tak 16 proc. badanych z czego 12 proc. zrobi to w domu, a 4 proc. wybierze się do kina.
Pośród innych pomysłów na walentynki w badaniu VeloBanku najczęściej wskazywano m.in. spacer (3 proc.), czytanie książki (2 proc.), czy wyjście na imprezę lub długą kąpiel (po 1 proc.). Niezależnie od tego, jaki sposób spędzenia święta zakochanych wybieramy, aż 34 proc. ankietowanych mówi o tym czasie, jako o miłym dniu spędzanym z bliską osobą.
„Polacy coraz śmielej redefiniują walentynki, a my jako bank wdrażamy działania 360 pokazując, że tego dnia doceniamy wszystkich, czyli pracowników, naszych partnerów i oczywiście klientów. Z okazji walentynek oferujemy kolejną odsłonę Lokaty Walentynkowej z oprocentowaniem 5 proc. w skali roku na 3 miesiące, do 20 tys. zł. A dbającym o zdrowie, swoje i bliskich, przypominamy o Pakiecie Medycznym. Dodatkowo, podjęliśmy współpracę z Empikiem. Oprócz tego, że znajdą Państwo specjalnie przez nas dobraną półkę wyjątkowych lektur, to nasi klienci dostaną dostęp do Empik Go Standard na 30 dni. Daje to możliwość skorzystania z 3 dowolnych tytułów audiobooków lub ebooków z pełnego katalogu Empik Go oraz nieograniczony dostęp do podcastów i ASMR. Natomiast pracownicy zostaną zaproszeni do serii konkursów, zachęcamy ich też do wręczania sobie elektronicznych kartek, na których mogą docenić siebie nawzajem” - podkreśla Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
Dostęp do Empik Go otrzymują wszyscy klienci VeloBanku, którzy wyrażą zgody marketingowe, mają aktywną bankowość mobilną i włączone notyfikacje PUSH.
Więcej o ofercie VeloBanku dowiesz się ze strony: https://www.velobank.pl/.
Noty prawne:
Pakiet Medyczny: do Pakietu Medycznego możesz przystąpić bez programu VeloKorzyści w standardowej ofercie VeloBanku, ale możesz też obniżyć ten koszt przystępując do VeloKorzyści. Zakres ochrony ubezpieczeniowej oraz wysokość składki uzależnione są wówczas od wybranego wariantu ubezpieczenia i osiągniętego poziomu w programie VeloKorzyści. Przed zakupem ubezpieczenia koniecznie przeczytaj Ogólne Warunki Ubezpieczenia - w dokumencie znajdziesz szczegółowy zakres ochrony, ograniczenia oraz wyłączenia odpowiedzialności. OWU oraz pozostałe dokumenty dostępne są na stronie velobank.pl lub w naszych placówkach. Ubezpieczycielem jest AWP P&C S.A. Oddział w Polsce (Allianz Partners) w Warszawie przy ul. Konstruktorskiej 12. VeloBank S.A. z siedzibą w Warszawie pełni rolę Ubezpieczającego.
Lokata Walentynkowa: Lokata na 3 miesiące dostępna od 7.02.2025 r. do 20.02.2025 r. wyłącznie w bankowości mobilnej. Oprocentowanie 5% w skali roku dla kwoty od 1 tys. zł do 20 tys. zł. Można posiadać tylko 1 aktywną Lokatę Walentynkową z tej oferty. Oprocentowanie jest stałe. Kapitalizacja odsetek na koniec okresu umownego. Termin wpłaty środków na lokatę wynosi 7 dni od daty złożenia wniosku. Szczegóły oferty, w tym zasady założenia lokaty odnawialnej i nieodnawialnej zamieściliśmy w Tabeli Oprocentowania Lokat Terminowych. Jeżeli klient ma lokatę odnawialną, po upływie okresu umownego oprocentowanie lokaty będzie zgodne z Tabelą Oprocentowania Lokat Terminowych. Więcej informacji, opłaty i prowizje dostępne na velobank.pl i w naszych placówkach.
Materiał ma charakter marketingowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. W reklamie posługujemy się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych znajdziesz na velobank.pl/słownik. Produkty oferuje VeloBank S.A.
Źródła:
[1] Metodologia: badanie przeprowadzone na panelu Ariadna na ogólnopolskiej próbie liczącej N=1171 osób. Kwoty dobrane wg reprezentacji w populacji Polaków w wieku 18 lat i więcej dla płci, wieku i wielkości miejscowości zamieszkania. Termin realizacji: 17 - 20 stycznia 2025. Metoda: CAWI.
KONTAKT:
Monika Banyś
Rzeczniczka prasowa
VeloBank S.A.
tel. +48 500 140 263
e-mail: monika.banys@velobank.pl
Źródło informacji: VeloBank S.A.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.02.2025, 10:13 |
Źródło informacji | VeloBank S.A. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Nowy system wizowy ma wzmocnić innowacyjność i konkurencyjność gospodarki Kazachstanu PAP
Kazachstan wprowadził właśnie trzy nowe kategorie wiz: adresowane do osób zainteresowanych podjęciem pracy stacjonarnej bądź zdalnej lub założeniem własnej firmy na, jak wskazują statystyki m.in. Banku Światowego, jednym z najszybciej rozwijających się rynków w Azji.- 10.02.2025, 16:15
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Baker McKenzie: największe polskie firmy energetyczne potrzebują szybszych zmian prawnych dla realizacji strategii rozwoju
Warszawa, 10 lutego 2025 r. - Ambitne strategie rozwoju, opublikowane w ostatnich miesiącach przez największe polskie spółki energetyczne - Orlen, Tauron i Enea, wymagają od rządu szybszych zmian legislacyjnych, zwłaszcza w obszarze odnawialnych źródeł energii, twierdzą eksperci Baker McKenzie. Bez przyspieszenia prac legislacyjnych, spółki skarbu państwa mogą napotkać wyzwania w realizacji celów związanych z rozwojem własnych OZE i osiągnięciem neutralności klimatycznej.- 10.02.2025, 12:06
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Baker McKenzie
-
Image
Nowa era bezpieczeństwa - innowacyjne schrony i technologie ochronne prezentowane na targach BUDMA 2025
Stowarzyszenie Instytut Budownictwa Ochronnego wraz z kluczowymi partnerami - Milbud Sp. z o.o., Aegis Sp. z.o. oraz Ośrodkiem Projektowym Budownictwa Specjalnego Sp. z o.o. – zaprezentują na wspólnym stoisku podczas Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury BUDMA 2025 w Poznaniu technologie i rozwiązania w zakresie budownictwa ochronnego, infrastruktury krytycznej oraz systemów zabezpieczeń, odpowiadające na aktualne wyzwania związane z ochroną ludności i obronnością państwa.- 10.02.2025, 09:09
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Milbud
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ