Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Dlaczego lodowisko?
Obecnie w Pruszczu Gdańskim działa sezonowe, niezadaszone lodowisko przy Szkole Podstawowej nr 3, które co roku cieszy się dużym zainteresowaniem. Nowy obiekt pozwoliłby na wydłużenie sezonu zimowego i lepsze warunki do jazdy na łyżwach.
Celem konsultacji jest poznanie opinii mieszkańców na temat korzystania z lodowiska oraz jego ewentualnych funkcji poza sezonem zimowym.
O co m.in. pytamy w konsultacjach?
• Jak często mieszkańcy planują korzystać z lodowiska?
• Jakie udogodnienia są najważniejsze?
• Jaką funkcję powinien pełnić ten obiekt poza sezonem zimowym?
Jak wziąć udział w konsultacjach?
Konsultacje trwają od 27 lutego do 16 marca 2025.
Aby wziąć udział, wystarczy wypełnić ankietę online i potwierdzić swój głos przez e-mail.
Link do ankiety: https://pruszczgdanski.konsultacjejst.pl
Każdy głos ma znaczenie – warto podzielić się swoją opinią i mieć wpływ na sposób funkcjonowania tego obiektu!
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 03.03.2025, 17:48 |
Źródło informacji | Pruszcz Gdański |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Których owoców Polacy chcą jeść więcej?
Konsumenci zwracają większą uwagę na jakość i pochodzenie owoców. Wg. Kantar Polska 65% konsumentów, czyli 21 mln osób, zamierza w nadchodzącym sezonie jeść więcej polskich owoców i warzyw. Rekordowe 10 mln Polaków chce kupować więcej truskawek (30%), podobnie jabłek (29%). Porównując wyniki sprzed roku, najbardziej wzrosła ilość deklaracji zakupu borówek (54%), truskawek (34%), malin (18,4%) i polskich jabłek (18%). To dobre informacje dla plantatorów i sadowników. Patrząc na sezon od strony popytowej, chęci nie powinno zabraknąć.- 08.05.2025, 10:31
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ