Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W tym roku, poza podstawowymi pytaniami dotyczącymi wyboru destynacji, źródeł inspiracji czy czasu podróży, ankieta porusza również nowe obszary - m.in. podróżowanie z influencerami, rolę mediów społecznościowych na wybór kierunków, a także czynniki ekonomiczne, które wpływają na decyzje wyjazdowe.
„Rok 2024 był rekordowy dla polskiej branży turystycznej - zarówno pod względem liczby wyjazdów, jak i aktywności podróżników. W tegorocznej edycji badania chcemy sprawdzić, jak ten boom turystyczny przełożył się na decyzje, zachowania i preferencje Polaków - co wybierają, jak planują podróże, i jakie mają oczekiwania wobec wyjazdów w 2025 roku” - komentuje Marcin Glądała, współinicjator badania.
Na respondentów czeka szansa na wygranie wyjątkowych nagród - tygodniowej wyprawy na Islandię oraz sprzęt outdoorowy. Łączna pula nagród to 14 000 zł. Dodatkowo po wypełnieniu ankiety, uczestnicy badania poznają swój podróżniczy profil generowany na podstawie ich odpowiedzi. Przekonaj się, czy jesteś backpackerem, poszukiwaczem przygód, odkrywcą, a może wczasowiczem?
Badanie potrwa do 30 kwietnia, a jego podsumowaniem będzie raport przygotowany przez Instytut Badawczy MANDS - dostępny bezpłatnie dla mediów, branży turystycznej i uczestników już w czerwcu.
Aby wziąć udział w badaniu, wystarczy wejść na www.badaniepodroznikow.pl i wypełnić ankietę. Organizatorzy zachęcają do udziału wszystkich podróżujących - niezależnie od tego, czy masz za sobą zdobycie Mount Everestu, czy preferujesz city break w Rzymie - to badanie jest dla Ciebie. Od all inclusive po eskapady przez dżunglę - każdy głos ma znaczenie. Podróżniku - daj się poznać.
Źródło: Ogólnopolskie Badanie Podróżników
Podstawowe informacje o badaniu:
Czas badania: 30 marca 2025 - 30 kwietnia 2025
Informacje o badaniu: projekt realizowany jest z wykorzystaniem metodologii CAWI (Computer Assisted Web Interview). W badaniu może wziąć udział każda osoba, która wypełni kwestionariusz udostępniany przez organizatora oraz partnerów projektu.
Współorganizatorzy: Soliści Adventure Club oraz MANDS - Badania Rynku i Opinii
Partnerzy: VIKING, SEA TO SUMMIT, BUFF
Facebook: https://www.facebook.com/badaniepodroznikow/
Instagram: https://www.instagram.com/obp.badanie.podroznikow/
Strona internetowa: www.badaniepodroznikow.pl
Źródło informacji: GA Adventures Sp. z o.o.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 31.03.2025, 09:00 |
Źródło informacji | Źródło informacji: GA Adventures Sp. z o.o. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Kolonoskopia budzi strach. Co zamiast niej?
- 01.04.2025, 12:04
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Hydrex Diagnostics
-
Image
Czas na działanie: są proste metody na poprawę zgłaszalności Polek na mammografię i cytologię PAP
- 31.03.2025, 10:59
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ