Newsletter

Cytryna z Syrakuz ChOG: 102 miliony konsumentów we Włoszech, Polsce i Rumunii

31.03.2025, 10:40aktualizacja: 31.03.2025, 11:15

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Dobre wyniki w pierwszym roku kampanii LemOn, projektu promującego cytrynę z Syrakuz ChOG współfinansowanego przez Konsorcjum na rzecz Ochrony Cytryn z Syrakuz ChOG oraz Unię Europejską.

SYRAKUZY, Sycylia, March 30, 2025 (GLOBE NEWSWIRE) -- Dzięki strategicznemu połączeniu działań komunikacyjnych, marketingu cyfrowego i wydarzeń międzynarodowych udało się zdobyć 102 miliony konsumentów we Włoszech, Polsce i Rumunii. Są to liczby z pierwszego roku działalności kampanii LemON, projektu promocji Syracuse IGP Lemon, współfinansowanego przez Unię Europejską.

Cytryna z Syrakuz ChOG pojawiła się również po raz pierwszy w sieciach RAI za sprawą 15-sekundowego spotu, który dotarł do 31 milionów kontaktów w trakcie 267 emisji, osiągając 40% zasięgu w docelowej grupie nabywców. Był to rezultat, który umocnił rozgłos produktu i jego pozycję na rynku.

Jednak LemOn nie poprzestał na tym: projekt odegrał również wiodącą rolę na Fruit Logistica Berlin, jednych z najważniejszych międzynarodowych targów branży owocowo-warzywnej. Oprócz obecności na dedykowanym stoisku w strefie CSO Italy, podczas wydarzenia zorganizowano warsztaty poświęcone cytrynom z Syrakuz ChOG oraz serię spotkań B2B z operatorami z Włoch, Polski i Rumunii w celu wspierania nowych możliwości biznesowych.

Na froncie cyfrowym kampania odnotowała ponad 400 tysięcy interakcji na stronach społecznościowych, 4 miliony wyświetleń i prawie 40 tysięcy kliknięć kierujących na stronę internetową, co potwierdza duże zaangażowanie odbiorców. Na poziomie globalnym wpływ medialny był równie znaczący: dotarto do ponad 3000 dziennikarzy w trzech krajach docelowych, którzy opublikowali ponad 300 artykułów, a liczba czytelników ogółem przekroczyła 90 milionów.

Kampania podbiła najbardziej strategiczne przestrzenie włoskiego transportu kolejowego dzięki szeroko zakrojonej kampanii reklam zewnętrznych na głównych stacjach w Mediolanie i Rzymie. Dzięki 15-dniowej obecności, 19-godzinnemu dziennemu harmonogramowi i zasięgowi 12 milionów osób aktywność ta zagwarantowała wyjątkową widoczność cytryny z Syrakuz ChOG. Do tego dodano kampanię influencer marketingu z udziałem 8 twórców z całych Włoch, zaangażowanych w tworzenie innowacyjnych przepisów, które wychwalały każdą część cytryny. W nadchodzących miesiącach kampania zostanie również rozszerzona na Polskę i Rumunię, gdzie zaangażuje równie wielu twórców, aby stworzyć międzynarodowe przepisy łączące różne tradycje kulinarne z podejściem „zero marnowania” stosowanym przez cytrynę z Syrakuz ChOG.

Pierwszy rok kampanii LemOn kończy się imponującymi liczbami i świadomością, że położyliśmy solidne fundamenty pod przyszłość. Projekt będzie kontynuowany przez kolejne dwa lata, coraz bardziej wzmacniając relacje handlowe z Rumunią i Polską.

Wiadomości na temat Konsorcjum na rzecz ochrony Cytryn z Syrakuz ChOG.

The Consorzio di Tutela del Limone di Siracusa IGP jest jedną z najważniejszych społeczności uprawiających cytrusy w Europie. Utworzone 13 lipca 2000 r. konsorcjum liczy 163 członków: 130 producentów, 60 pakowaczy, 36 użytkowników i 62 ambasadorów na obszarze 1450,91 ha reprezentującym 32% włoskiej produkcji. Jeżeli chodzi o poziom produkcji, Konsorcjum reprezentuje 100% produkcji cytryn „Limone di Siracusa PGI”, a na poziomie krajowym 3 cytryny na 100 pochodzą z obszaru Syrakuz. Zadania Konsorcjum obejmują identyfikowanie obszarów produkcji i odmian, które mają podlegać ochronie, nadzorowanie działań na obszarze pochodzenia i na rynkach w zakresie prawidłowego stosowania nazwy „Limone di Siracusa IGP” oraz prowadzenie inicjatyw promocyjnych we Włoszech i za granicą w celu rozpowszechnianie wiedzy, wizerunku produktu i znaku towarowego IGP (ChOG).

Finansowane przez Unię Europejską. Wyrażone tu poglądy są jednakże wyłącznie poglądami autora (autorów) i nie muszą odzwierciedlać poglądów Unii Europejskiej lub Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Badań Naukowych (REA). Ani Unia Europejska, ani administracja przyznająca dotacje nie mogą ponosić za nie odpowiedzialności.

Zdjęcie towarzyszące temu ogłoszeniu jest dostępne pod adresem

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/4eac8950-c325-431d-b67c-687735acc795.

KONTAKT:

Więcej informacji:

SECNewgate Italia

Renato Pagani

tel. +39 335 6839561

e-mail: renato.pagani@secnewgate.it

Giorgia Rizzi

tel. +39 340 0010762

e-mail: giorgia.rizzi@secnewgate.it

GlobeNewswire/LemOn with Siracusa Lemon PGI

Źródło informacji: GlobeNewswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 31.03.2025, 10:40
Źródło informacji GlobeNewswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ