Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W T-Mobile zachęcamy wszystkich do przełamywania barier, jakie są między nami. Czasem, aby pokonać dzielący nas dystans, wystarczy kawa i rozmowa. A ponieważ chcemy naprawdę łączyć wszystkich ludzi, to we współpracy z Żabką wystartowaliśmy z wyjątkową akcją, zachęcając wszystkich do dzielenia się dobrą, sąsiedzką energią. Teraz każdy może poczuć się jak prawdziwy magentowy VIP, zyskując e-bon o wartości 10 zł do wykorzystania w sklepach Żabka np. na dowolną kawę gratis i poczęstować nią drugą osobę - czy to sąsiada, czy to bliskiego przyjaciela.
Kawa dla klientów innych sieci
Jak można skorzystać z oferty? To bardzo proste! Należy zeskanować QR kod umieszczony na materiałach reklamowych i przenieść się na stronę internetową akcji. Następnie należy podać numer telefonu oraz wyrazić SMS-em zgodę na kontakt marketingowy ze strony T-Mobile. E-bon o wartości 10 zł, do wykorzystania np. na dowolną kawę w Żabce, zostanie wysłany SMS-em/MMS-em w formie kodu QR i kodu alfanumerycznego. Codziennie dostępna jest nowa pula e-bonów, a akcja potrwa do 31 maja lub wyczerpania puli e-bonów.
Regulamin dostępny jest tutaj: https://www.t-mobile.pl/c/magenta-moments/zabka
Akcja promowana jest spotem telewizyjnym, dostępnym TUTAJ, na billboardach i citylightach oraz w Internecie. W wybranych miastach pojawią się także plakaty, zachęcające do poznania się bliżej z sąsiadami - oczywiście przy kawie.
Kawa dla magentowych VIP-ów
Nie zapomnieliśmy oczywiście o naszych klientach. W ramach angażującego programu Magenta Moments mogą oni zawsze czuć się jak magentowy VIP i dosłownie kilkoma kliknięciami zyskać e-bon o wartości 10 zł do wykorzystania między innymi na dowolną kawę w Żabce. Aby wziąć udział w akcji, należy odblokować w aplikacji „Mój T-Mobile” w zakładce Moments ofertę specjalną za 100 Serc. Następnie w wybranym sklepie stacjonarnym Żabka poinformować sprzedawcę o chęci wykorzystania e-bonu o wartości 10 zł i okazać go.
E-bon może być użyty wyłącznie w sklepach Żabka znajdujących się na terenie Polski, z wyłączeniem sklepów określonych w regulaminie. Więcej informacji o akcji można znaleźć regulaminie oferty oraz w aplikacji „Mój T-Mobile” w zakładce Moments.
To jednak nie wszystkie atrakcje, dzięki którym można być bliżej ze znajomymi i przyjaciółmi. Dzięki Magenta Moments klienci T-Mobile mają także dostęp do wyjątkowych ofert w Cinema City i Bafra Kebab, dzięki którym mogą przełamać bariery z innymi.
#BurzymyBariery. Dołączasz?
Źródło informacji: T-Mobile
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 18.04.2025, 14:28 |
Źródło informacji | T-Mobile |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Premiera Nowej Wałowej - prestiżowej inwestycji ROBYG nad brzegiem Motławy
Ekskluzywne osiedle położone tuż nad brzegiem Motławy - tak prezentuje się najnowsza inwestycja ROBYG w Gdańsku. Nowa Wałowa to luksusowy projekt otwierający nową linię produktów premium ROBYG Grand Selection. Inwestycja wyróżnia się unikalną architekturą inspirowaną stoczniowym charakterem miejsca, eleganckimi wnętrzami, najwyższej jakości materiałami oraz bulwarem spacerowym z bujną zielenią i instalacjami artystycznymi.- 30.05.2025, 15:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Robyg
-
Image
Nie tylko taniej, ale sprawniej i mądrzej. Polskie ubezpieczenia muszą obrać kurs na innowacje PAP
Polacy w 2024 roku przeznaczyli na ubezpieczenia 85,7 mld zł - o 8,9 proc. więcej niż w 2023 roku. Kwota ta wciąż jednak nie jest adekwatna zarówno do poziomu zamożności obywateli kraju będącego szóstą gospodarką UE, jak i skali zagrożeń (klimatycznych, demograficznych, geopolitycznych), z którymi, jako społeczeństwo, się mierzymy. Goście XII Kongresu Polskiej Izby Ubezpieczeń zgodzili się, że zmiana tego stanu rzeczy wymaga od wszystkich graczy na rynku większej elastyczności i innowacyjności.- 30.05.2025, 14:57
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Lepiej zapobiegać szkodom niż je likwidować. Polska potrzebuje strategii odporności na katastrofy PAP
Dla uczestników XII Kongresu Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU) ubezpieczenia są nie tylko narzędziem ochrony majątku, ale przede wszystkim fundamentem budowania zaufania społecznego i gospodarczego. Ubezpieczenia nie eliminują całego ryzyka, ale sprawiają, że można łatwiej poradzić sobie z trudnymi sytuacjami.- 30.05.2025, 13:18
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ