Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W nowym, dynamicznym 30-sekundowym spocie marka przypomina najciekawsze fragmenty „Prawdziwych historii” - o Wartburgu, Maluchu, Mustangu, Cadillacu, Toyocie oraz samochodach ciężarowych. Różnorodność pokazanych pojazdów podkreśla szeroką i zróżnicowaną ofertę OTOMOTO. Kampania pokazuje, że platforma to nie tylko przestrzeń do dzielenia się opowieściami, ale przede wszystkim miejsce do bezpiecznego i świadomego zakupu auta.
Po sukcesie siedmiu epizodów postanowiliśmy wrócić do naszych bohaterów i przypomnieć ich historie. Nowa kampania pokazuje OTOMOTO jako przestrzeń, która łączy pasjonatów motoryzacji, zachęca do dzielenia się emocjami i inspirującymi opowieściami, a jednocześnie oferuje nowoczesne, praktyczne narzędzia - zarówno dla kupujących, jak i profesjonalnych sprzedających. Użytkownicy mają dostęp m.in. do raportów z inspekcji i opinii o sprzedających, natomiast dealerzy mogą korzystać z rozwiązań takich jak strona sprzedającego PRO czy barometr zakupowy. To połączenie emocjonalnego zaangażowania z jakością i funkcjonalnością buduje zaufanie oraz umacnia pozycję OTOMOTO jako platformy, która wspiera świadome i bezpieczne decyzje zakupowe. Jednocześnie sprzedającym zapewnia dostęp do zaawansowanego ekosystemu narzędzi, które realnie wspierają sprzedaż i pozwalają wyróżnić się na konkurencyjnym rynku - mówi Łukasz Juskowiak, Marketing Director Motors Europe OTOMOTO.
Emocje, funkcjonalność i nowoczesność
Wiosenna kampania OTOMOTO to nie tylko sentymentalna podróż przez znane i lubiane historie. Jej głównym celem jest także przypomnienie użytkownikom benefitów platformy. OTOMOTO to miejsce, w którym można znaleźć największą w Polsce bazę ogłoszeń motoryzacyjnych - zarówno samochodów używanych, jak i nowych. Platforma umożliwia szybkie porównywanie cen, dostęp do raportu z inspekcji i historii pojazdu, a także weryfikację auta i sprzedającego, zapewniając użytkownikom bezpieczeństwo i wygodę na każdym etapie procesu zakupowego. Sprzedającym OTOMOTO oferuje z kolei dostęp do rozbudowanego zestawu narzędzi wspierających sprzedaż - takich jak strona sprzedającego PRO, opinie o sprzedających czy analityka zachowań kupujących - które pomagają efektywnie docierać do klientów, budować zaufanie i zwiększać konwersję.
Zintegrowana kampania
Kampania prowadzona jest w formacie 360 stopni. 30-sekundowe spoty reklamowe emitowane są w telewizji, radiu oraz online. Działania w mediach społecznościowych - takich jak Facebook, Instagram, YouTube i TikTok - obejmują główne wideo, skrócone wersje spotów. Działania digital uzupełniają kampanie display na platformach OLX i OTOMOTO. Kampanii towarzyszą również działania PR, których celem jest budowanie świadomości marki i wszystkich jej funkcjonalności ułatwiających zakup i sprzedaż pojazdu. Za strategię i kreację odpowiada agencja MADOGZ, natomiast zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Mindshare.
Spot oraz wszystkie historie z kampanii można obejrzeć na oficjalnym kanale YouTube OTOMOTO.
Źródło informacji: OTOMOTO
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 25.04.2025, 09:00 |
Źródło informacji | OTOMOTO |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Raport Santander TFI: Polacy coraz więcej inwestują, ale ich cele i wartości warunkuje przynależność pokoleniowa PAP
Pozytywne emocje i dobra zabawa z jednej strony, rozsądne i przemyślane decyzje z drugiej. Polaków inwestujących swe środki na rynku cechuje, w zależności od daty urodzenia, cała gama odmiennych oczekiwań oraz celów. Banki i instytucje finansowe muszą uwzględniać tę różnorodność przy opracowywaniu produktów, usług i kanałów komunikacji odpowiednich dla każdego pokolenia klientów. Cel jest wspólny: wzrost liczby inwestorów indywidualnych, ponieważ w Polsce, patrząc na nasze PKB, inwestycji i inwestorów powinno być kilkakrotnie więcej - mówi Marcin Groniewski, prezes zarządu Santander TFI S.A.- 04.07.2025, 09:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Nowa biała księga poświęcona przyszłości płatności i powstaniu sieci płatniczych czwartej generacji
- 04.07.2025, 08:59
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Holcim Polska przejmuje nowoczesny zakład wełny skalnej i rozwija ofertę rozwiązań izolacyjnych
Holcim Polska ogłasza finalizację przejęcia nowoczesnego zakładu produkcyjnego zlokalizowanego w Wykrotach na Dolnym Śląsku, specjalizującego się w wytwarzaniu wełny skalnej. Przejęcie obejmuje również działalność dystrybucyjną prowadzoną na rynku krajowym i wybranych rynkach europejskich.- 04.07.2025, 08:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Holcim Polska
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ