Pobierz materiał i Publikuj za darmo

ZHENGZHOU, Chiny, 29 kwietnia 2025 r. /PRNewswire/ -- Yutong Bus („Yutong”, SHA: 600066), azjatycki producent pojazdów użytkowych, zorganizował niedawno w Zhengzhou konferencję poświęconą badaniu wartości dla klientów z Azji Środkowej. Była to pierwsza prezentacja platformy usługowej EnRoute+, której celem jest udoskonalenie standardów branżowych poprzez priorytetowe traktowanie rozwiązań technologicznych i promowanie długoterminowej współpracy zamiast transakcyjnych cen.
„Na tle nasilającej się konkurencji na całym świecie firma Yutong dąży do zmiany podejścia klientów ze skupienia na cenie w kierunku kompleksowego partnerstwa opartego na doskonałości technologicznej i najwyższej jakości usług” - powiedział Li Haifeng, dyrektor generalny Yutong Bus na region Azji Środkowej.
EnRoute+: sześć filarów niezawodnego wsparcia
Struktura koncepcji EnRoute+ obejmuje kompleksowe rozwiązania zoptymalizowane pod kątem potrzeb floty:
- Bezpośrednie wsparcie producenta: pracownicy firmy Yutong są dostępni na miejscu przez 365 dni w roku, świadcząc profesjonalną, skuteczną i niezawodną obsługę na najwyższym poziomie przez cały okres eksploatacji pojazdu.
- Błyskawiczna reakcja, skuteczne rozwiązania: klienci mogą błyskawicznie nawiązać kontakt z firmą Yutong za pośrednictwem platformy LINK+ lub infolinii serwisowej w celu uzyskania natychmiastowej pomocy, co gwarantuje szybkie i skuteczne rozwiązanie problemu.
- Pełna przejrzystość: monitorowanie zgłoszeń serwisowych w czasie rzeczywistym, aktualizacje postępów i oceny po zakończeniu serwisu za pośrednictwem platformy cyfrowej LINK+.
- Gwarancja oryginalności części: dwupoziomowa siatka dystrybucji części zamiennych (magazyn centralny + magazyn lokalny) to gwarancja sprawnej dostawy oryginalnych części, niezawodnej dostawy do 15 lat od zakupu oraz kompleksowej kontroli jakości.
- Zapewnienie bezpieczeństwa w sytuacjach krytycznych: w celu zapewnienia niezawodności działania podczas ważnych wydarzeń lub imprez sportowych zaangażowane są wyspecjalizowane zespoły serwisowe, przygotowane plany awaryjne i rygorystyczne procedury.
- Indywidualne plany serwisowe: proaktywne, spersonalizowane rozwiązania optymalizują czas pracy floty, zmniejszają koszty operacyjne i zapewniają kompleksowe wsparcie w zakresie konserwacji zapobiegawczej oraz zdalnego zarządzania pomocą techniczną.
Ukierunkowane na lokalne potrzeby podejście firmy Yutong do obsługi klienta zaowocowało już wymiernym sukcesem. W Astanie (Kazachstan) operator miejskiej komunikacji zbiorowej zarządza flotą 620 autobusów Yutong, w tym 120 pojazdami elektrycznymi. Wątpliwości dotyczące wsparcia posprzedażowego zostały rozwiane dzięki pakietowi usług zagranicznych, który wykorzystuje inteligentną diagnostykę do wykrywania usterek i obniżania kosztów eksploatacji. W Taszkencie w Uzbekistanie autobusy elektryczne marki Yutong sprostały ekstremalnym temperaturom przekraczającym 40°C, zachowując jednocześnie stabilne osiągi. Indywidualnie dostosowane rozwiązania uwzględniające cykl życia pojazdów oraz całodobowe wsparcie techniczne umożliwiły organom transportu publicznego w Taszkiencie rozbudowę floty pojazdów elektrycznych.
Korzystając z wieloletniego doświadczenia w dziedzinie łączności i nowych źródeł energii, firma Yutong opracowuje rozwiązania usługowe oparte na danych. Wykorzystując globalne sieci, zaawansowane narzędzia analityczne i inteligentne platformy, takie jak LINK+, OVAS i Intelligent Vehicle Cloud, tworzy ekosystemy ukierunkowane na cykl życia produktów, zwiększające wydajność, innowacyjność i jakość obsługi klienta na całym świecie.
Więcej informacji można znaleźć na stronie https://en.yutong.com/.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2673327/Yutong_Bus.jpg
Źródło: Yutong Bus
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 29.04.2025, 14:41 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |