Newsletter

TUMI świętuje nową kolekcję 19 Degree Lite kampanią z udziałem globalnego ambasadora marki Landa Norrisa

05.05.2025, 09:27aktualizacja: 05.05.2025, 09:32

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Tumi, Inc.
PR Newswire/Tumi, Inc.
Marka prezentuje drugi rozdział wieloetapowej kampanii poświęconej najlżejszej dotychczas kolekcji twardych walizek TUMI.

NOWY JORK, 1 maja 2025 r. /PRNewswire/ -- TUMI, międzynarodowa marka artykułów podróżnych i lifestyle’owych, inauguruje drugi rozdział kampanii 19 Degree Lite „Bezkompromisowa lekkość” z udziałem Landa Norrisa, wieloletniego globalnego ambasadora marki TUMI i znanego na całym świecie kierowcy zespołu wyścigowego Formuły 1 McLaren.

W tej dynamicznej kampanii poświęconej najnowszej kolekcji TUMI skupia się na uczuciu lekkości, jakie wywołują produkty 19 Degree Lite. Staranna dbałość o szczegóły prezentowana przez markę - od lżejszych podwójnych kółek po lekkie jak piórko zamki - pozwala Lando poruszać się z łatwością.

„Współpraca i podróże z TUMI są zawsze niesamowitym doświadczeniem, a dzięki kampanii moja pierwsza podróż nad jezioro Como stała się niezapomnianym przeżyciem - powiedział Lando Norris. - Dzięki walizce z kolekcji 19 Degree Lite poznawanie pięknych krajobrazów przebiegało bez wysiłku - to doświadczenie pozostanie w mojej pamięci na długo”.

Materiał w ramach kampanii, której reżyserem jest Keane Pearce Shaw, a za zdjęcia odpowiada Emma Panchot, został nakręcony nad jeziorem Como, a Lando nadał mu szczególny charakter dzięki swoim doświadczeniom i perspektywie. W filmie, w którym Lando zwiedza legendarną Villę Erbę i porusza się po wybrukowanych ulicach, można obserwować płynny ruch walizki 19 Degree Lite, który przywodzi na myśl swobodę i zwinność charakterystyczną dla jazdy autem.

„Seria 19 Degree Lite odzwierciedla naszą nieprzerwaną dbałość o tworzenie produktów, które nasi klienci bez wysiłku mogą ze sobą zabrać w podróż - powiedział dyrektor kreatywny Victor Sanz. - Jako wybitny kierowca o niezrównanym zamiłowaniu do precyzji i dobrego wzornictwa, Lando był idealnym kandydatem na bohatera drugiego rozdziału naszej kampanii. Obserwowanie go podczas korzystania z naszych produktów jest niezwykle interesujące - jego łatwość poruszania się i zwinność przypominają naturalny flow, dynamiczną swobodę i kontrolę, jakie konsekwentnie prezentuje zarówno na torze wyścigowym, jak i poza nim”.

Kolekcja obejmuje dwie walizki na bagaż rejestrowany - czterokołową pakowną walizkę na dłuższe podróże i czterokołową walizkę na krótsze wycieczki - oraz dwie walizki kabinowe: czterokołową walizkę International i czterokołową walizkę Continental. Produkty są dostępne w następujących głównych kolorach: jasny różowy (Blush), tytanowy szary (Titanium Grey) i czarny grafitowy (Black Graphite) oraz w dodatkowych kolorach sezonowych: bursztynowym (Amber) i kobaltowym (Cobalt). Ceny nowej kolekcji kształtują się w granicach 795-995 $.

W kampanii obok 19 Degree Lite można zobaczyć efekty wyczekiwanej przez firmę TUMI współpracy z McLarenem w nowej kolorystyce Super Grey, inspirowanej najlepiej sprzedającym się odcieniem aut McLarena, Supernova Silver. Wśród pozostałych prezentowanych produktów znalazły się egzemplarze z legendarnych kolekcji TUMI: Harrison, Alpha Bravo i Turin.

Najlżejsze produkty stanowiące uzupełnienie kolekcji 19 Degree - 19 Degree Lite - są dostępne w sklepach na całym świecie i na stronie TUMI.com. Firma zaprasza do kanałów społecznościowych @TUMITravel, gdzie będzie publikować zakulisowe treści z kampanii, których nie zobaczycie w żadnym innym miejscu.

TUMI

Od 1975 r. firma TUMI produkuje światowej klasy produkty biznesowe i podróżne oraz wytrzymałe produkty luksusowe, które ułatwiają i upiększają wszystkie aspekty życia w drodze, oraz podnoszą jego poziom. Łącząc funkcjonalność z pomysłowością, firma z zaangażowaniem udoskonala podróżowanie jako towarzysz dynamicznych osób, które dążą do realizacji własnych pasji. Więcej informacji o TUMI na stronie TUMI.com i w mediach społecznościowych: Instagram, TikTok, Facebook i YouTube.

TUMI oraz logo TUMI stanowią zastrzeżone znaki towarowe Tumi, Inc. © 2025 Tumi, Inc.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2423872/TUMI_BLACK_Logo.jpg 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2669384/Lando_Norris_with_Product.jpg 

Źródło: Tumi, Inc.

KONTAKT:

Jerad Hulse

e-mail: jerad.hulse@tumi.com 

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.05.2025, 09:27
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ