Pobierz materiał i Publikuj za darmo

WASZYNGTON, 5 maja 2025 r. /PRNewswire/ -- Doświadczona przywódczyni z branży mody i ekspertka w dziedzinie zrównoważonego rozwoju Liz Hershfield została dyrektorką wykonawczą Cotton Council International (CCI), oddziału ds. promocji eksportu National Cotton Council of America (NCC). Hershfield zastąpi Bruce’a Atherleya, który przeszedł na emeryturę pod koniec marca.
„Silne przywództwo i innowacyjne strategie są kluczowe dla zachowania konkurencyjności amerykańskiej bawełny - powiedział prezes i dyrektor generalny NCC Gary Adams. - Liz jest dobrze przygotowana do wsparcia realizacji programów COTTON USA™ poprzez promowanie zalet amerykańskiej bawełny, dzięki czemu hodowcy bawełny z USA będą mieć większe możliwości odnoszenia sukcesów na złożonym rynku globalnym”.
Specjalistyczna wiedza Liz Hershfield w zakresie zrównoważonego rozwoju, globalnego pozyskiwania surowców, rozwoju produktów i kompleksowej strategii łańcucha dostaw wraz z rozległym doświadczeniem w zakresie amerykańskiej bawełny pomoże CCI w rozwoju światowego sektora bawełnianego za pośrednictwem marki COTTON USA™ i pomoże wspierać inicjatywy amerykańskiej branży bawełnianej.
„Promowanie amerykańskiej bawełny nigdy nie było tak ważne jak dziś - powiedziała Hershfield. - Amerykańska bawełna to niesamowita historia zbudowana na jakości, innowacjach i niezachwianym dążeniach do zrównoważonego rozwoju oraz zaufaniu zyskanemu dzięki niezawodnym partnerstwom nawiązywanym przez COTTON USA™.
To dla mnie zaszczyt, że mogę dołączyć do utalentowanego zespołu CCI, aby umocnić wzrost popytu i uczynić amerykańską bawełnę preferowanym produktem w globalnym łańcuchu dostaw tekstyliów”.
W trakcie swojej wybitnej kariery Hershfield przewodziła inicjatywom w zakresie łańcucha dostaw i zrównoważonego rozwoju dla uznanych na świecie marek, takich jak J.Crew, Madewell i Gap Inc. Jest również założycielką Green-ish, firmy konsultingowej, która pomaga przedsiębiorstwom poruszać się po złożonych zagadnieniach polityki środowiskowej, społecznej i zarządczej (ESG) oraz zarządzania łańcuchem dostaw.
Jej udział w rozwoju zrównoważonej mody zapewnił jej szerokie uznanie, wyrażone m.in. prestiżową nagrodą Ryan Young Climate+ Award przyznawaną przez Textile Exchange za pionierski program poświęcony bawełnie regenerowanej wspierający amerykańskich hodowców bawełny. Hershfield została również uhonorowana nagrodą „The Direct 60” przyznawaną przez The Lead oraz znalazła się na liście Rivet 50 za przywództwo w branży odzieży jeansowej.
Na nowym stanowisku dyrektorki wykonawczej CCI Hershfield wykorzysta rozległe doświadczenie w amerykańskiej branży bawełnianej i potwierdzone osiągnięcia w zakresie zrównoważonej mody i zarządzania łańcuchem dostaw, aby promować na całym świecie wysokiej jakości amerykańską bawełnę pod hasłem „The COTTON USA™ Difference” oraz wspierać najwyższej jakości współpracę w ramach globalnego łańcucha dostaw tekstyliów.
COTTON USA™: Cotton Council International (CCI) to branżowa organizacja non-profit, która promuje amerykańskie włókna i przędzę bawełnianą oraz produkty z bawełny na całym globie przy pomocy marki COTTON USA™. Od niemal 70 lat CCI realizuje misję, aby amerykańska bawełna była najchętniej wybierana przez przędzalnie i producentów, marki i sprzedawców oraz konsumentów. Zasięg organizacji obejmuje ponad 50 krajów i mamy 20 oddziałów na całym świecie. Więcej informacji znajduje się na stronie: www.cottonusa.org.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2677377/COTTON_USA___Liz_Hershfield.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2080013/CCI_Logo_Tagline_Lockup_R2_stacked_alt_blue_Logo.jpg
Źródło: COTTON USA™
Źrodło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 05.05.2025, 15:14 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |