Newsletter

„Wybór profesjonalistów” - rusza ogólnopolska kampania sieci MOYA

05.06.2025, 13:09aktualizacja: 05.06.2025, 13:15

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Anwim (1)
Anwim (1)
Anwim S.A., właściciel marki MOYA - trzeciej największej i najszybciej rozwijającej się sieci stacji paliw w Polsce - startuje z ogólnopolską kampanią wizerunkową „Wybór profesjonalistów”. Jej celem jest umocnienie wizerunku marki MOYA jako dostawcy najwyższej jakości paliw, z których korzystają profesjonaliści - kierowcy, ratownicy i służby niosące pomoc innym każdego dnia.

Kampania oparta jest na silnym przekazie emocjonalnym i racjonalnym: jakość MOYA jest potwierdzona przez certyfikat TankQ i tych, którzy nie mogą pozwolić sobie na kompromisy. Ambasadorami jakości są m.in. Fundacja Jednym Śladem - zespół motocyklowych ratowników medycznych, OSP Ratownictwo Wodne Gdynia, OPOLSAR - jednostka poszukiwawczo-ratownicza z psami tropiącymi, oraz Gosia Prus - kierowca rajdowy.

„To niezwykle ważna kampania w historii naszej firmy. Od lat konsekwentnie budujemy pozycję MOYA jako marki bliskiej kierowcom - zarówno indywidualnym, jak i flotowym. Ale dziś idziemy o krok dalej. Nasza marka to nie tylko dostępność i dobra cena. Chcemy, by MOYA kojarzyła się z zaufaniem, bezpieczeństwem i profesjonalizmem - wartościami, które liczą się najbardziej, gdy w grę wchodzi ludzkie życie. Dlatego w naszej kampanii oddajemy głos prawdziwym bohaterom - ratownikom, strażakom, kierowcom specjalistycznych pojazdów, a także zapewniającym poprawne funkcjonowanie łańcucha dostaw, kierowcom ciężarówek i kurierom. Kto, jeśli nie służby ratunkowe i zawodowi kierowcy, najlepiej zweryfikuje jakość naszych paliw? To oni każdego dnia mierzą się z ekstremalnymi warunkami i potrzebują rozwiązań, na których mogą polegać bez względu na sytuację. Fakt, że wybierają paliwo MOYA, to dla nas najlepsza rekomendacja” - mówi Andrzej Kondys, członek zarządu Anwim S.A.

Kampania zakłada szeroką obecność w mediach tradycyjnych i cyfrowych, w tym emisję spotów, aktywności w social media. To początek długofalowej strategii budowania świadomości marki, której hasłem przewodnim jest „JAKOŚĆ, KTÓRA SŁUŻY WSZYSTKIM”. MOYA nie ogranicza się do słów - dostarcza paliwo dla partnerów społecznych, wspierając ich działania na rzecz bezpieczeństwa na drogach, wodach i w górach. Paliwa z logo MOYA napędzają m.in. motocykle ratunkowe, łodzie, skutery wodne i pojazdy poszukiwawcze.

„W naszej pracy nie ma miejsca na kompromisy - ani jeśli chodzi o sprzęt, ani o paliwo. Każda minuta ma znaczenie, gdy ruszamy do akcji ratunkowej. Potrzebujemy pewności, że silniki w łodziach, skuterach czy samochodach terenowych zadziałają od razu i bez zarzutu, nawet w trudnych warunkach. Dlatego jakość paliwa jest dla nas kluczowa. Cieszymy się, że możemy współpracować z MOYA, bo wiemy, że korzystamy z produktu, który nas nie zawiedzie. To realne wsparcie w naszej codziennej służbie” - Jakub Friedenberger strażak, ratownik wodny w OSP Ratownictwo Wodne Gdynia.

Kampania „Wybór profesjonalistów” stanowi kolejny krok w budowie silnego i wiarygodnego wizerunku marki MOYA, która jest już obecna w ponad pięciuset lokalizacjach na terenie całej Polski i obsługuje na co dzień ponad 300 tys. firm oraz miliony kierowców indywidualnych. MOYA, oprócz paliw, rozwija ofertę pozapaliwową, gastronomię Caffe MOYA i infrastrukturę ładowania pojazdów elektrycznych, odpowiadając na wyzwania transformacji energetycznej.

Sieć stacji paliw MOYA

MOYA to najdynamiczniej rozwijająca się i 3. pod względem liczby punków sieć stacji paliw w Polsce. Obiekty MOYA obecne są we wszystkich województwach przy głównych trasach tranzytowych, drogach lokalnych i w miastach. Oferują najwyższej jakości paliwa: benzynę 95, 98, LPG oraz olej napędowy w wersji standardowej oraz premium - ON MOYA Power. Stacje działające w ramach sieci spełniają najwyższe standardy obsługi i jakości. Wszystkie paliwa oferowane na stacjach MOYA są zgodne z wymogami aktualnych norm dotyczących jakości paliwa oraz obowiązującym rozporządzeniem w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. Gwarancją jakości paliw na stacjach w barwach MOYA jest niezależny program badania paliw - TankQ.

KONTAKT:

Dział Komunikacji Anwim S.A.

e-mail: media@anwim.pl 

tel. +48 791 477 244

Źródło informacji: Anwim

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 05.06.2025, 13:09
Źródło informacji Anwim
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ