Pobierz materiał i Publikuj za darmo

QINGDAO, Chiny, 18 czerwca 2025 - /PRNewswire/ - Hisense, lider międzynarodowego rynku elektroniki użytkowej i sprzętu RTV/AGD, świętuje otwarcie Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA Club World Cup 2025™ jako ich oficjalny partner, potwierdzając trwałe zobowiązanie do wspierania sportu na świecie. Dla Hisense każdy mecz to nie tylko współzawodnictwo, ale także okazja do inspirowania, nawiązywania więzi i przywództwa za pośrednictwem technologii.
Jako oficjalny sponsor mistrzostw świata w piłce nożnej FIFA World Cup™ w latach 2018 i 2022 oraz oficjalny partner mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2016™, 2020™ i 2024™ Hisense stale wzmacnia partnerstwo z najbardziej prestiżowymi turniejami na świecie. Marka dodatkowo zwiększyła swój wpływ dzięki prestiżowym partnerstwom w innych dziedzinach sportu, m.in. z PSG, NBA (w Ameryce Północnej), NRL (w Australii), Real Madryt (w regionie MEA i Hiszpanii), NASCAR (w USA) oraz zespołu Red Bull Racing Formuły 1 oraz z czołowymi organizacjami e-sportu i piłki nożnej.
Kibicom oglądającym rozgrywki w domu Hisense zapewnia zupełnie inne wrażenia. Według rankingu Omdia firma Hisense zajmowała czołową pozycję na rynku światowym w kategorii telewizorów stucalowych i większych, osiągając w 2023, 2024 i I kw. 2025 r. udział w wolumenie sprzedaży rzędu 56,7%. Firma zapewnia ultraduże ekrany, które pozwalają poczuć atmosferę stadionu w salonach użytkowników na całym świecie. Każde podanie, gol i świętowanie zwycięstwa można obserwować z immersyjną przejrzystością, dzięki czemu kibice czują się częścią akcji.
W przyszłości Hisense będzie nadal realizować misję marki, wzbogacając życie ludzi za pośrednictwem innowacyjnej technologii. Zwiększając swój zasięg w różnych platformach sportowych i rozrywkowych, Hisense stara się tworzyć niezapomniane chwile, które łączą kibiców na całym świecie. Za sprawą ciągłych innowacji w zakresie technologii obrazu i dźwięku marka chce wzbudzać pasję, wspierać jedność i sprawiać, aby wszyscy widzowie mogli „łapać chwile”.
Dzięki solidnemu połączeniu współpracy w dziedzinie sportu i innowacji obrazu Hisense pozwala kibicom „łapać chwile” i dać się pochłonąć emocjom rozgrywki, niezależnie od tego, gdzie się znajdują.
Hisense
Założona w 1969 r. firma Hisense to lider światowego rynku urządzeń RTV/AGD i elektroniki użytkowej z oddziałami w ponad 160 państwach. Hisense specjalizuje się w wysokiej klasy produktach multimedialnych, urządzeniach dla domu i inteligentnych rozwiązaniach IT. W rankingu firmy analitycznej Omdia firma Hisense zajmuje drugie miejsce na świecie pod względem wolumenu sprzedaży telewizorów (lata 2022-2024), dzierżąc pałeczkę lidera w segmencie telewizorów 100-calowych i większych (2023 - I kw. 2025). Jako pierwszy oficjalny partner Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA Club World Cup 2025™ Hisense konsekwentnie stawia na współpracę ze światem sportu, by docierać do odbiorców na całym globie.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2711123/1.jpg
Źródło: Hisense
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 18.06.2025, 09:34 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |