Newsletter

Nie raz, nie dwa, a trzy: Mary Kay Inc. z tytułem marki nr 1 na świecie w kategorii kosmetyków do pielęgnacji i makijażu dostępnych w sprzedaży bezpośredniej już trzeci rok z rzędu

24.06.2025, 10:05aktualizacja: 24.06.2025, 10:10

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Mary Kay Inc.
Business Wire/Mary Kay Inc.

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- W trójce najlepiej: kultowa marka produktów kosmetycznych i globalna firma wspierająca przedsiębiorczość Mary Kay Inc. ponownie została uznana przez Euromonitor International za markę nr 1 na świecie w kategorii kosmetyków do pielęgnacji i makijażu dostępnych w sprzedaży bezpośredniej [1] - i to już trzeci rok z rzędu.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250623708670/pl/ 

Euromonitor International jest wiodącym dostawcą usług analityki biznesowej, analizy rynku i danych o klientach, który od ponad 50 lat prowadzi badania rynkowe w przeszło 100 krajach.

„Otrzymanie tytułu marki nr 1 na świecie w kategorii kosmetyków do pielęgnacji i makijażu dostępnych w sprzedaży bezpośredniej od Euromonitor International już trzeci rok z rzędu to niesamowite osiągnięcie dla Mary Kay - powiedział Ryan Rogers, dyrektor generalny Mary Kay. - Ponowne otrzymanie tego wspaniałego wyróżnienia stanowi wyraz naszych wieloletnich wysiłków na rzecz prac badawczo-rozwojowych i marketingu, ukierunkowanych na opracowywanie rozwiązań pielęgnacyjnych i preparatów do makijażu wychodzących naprzeciw potrzebom konsumentek i cieszących się ogromnym uznaniem na całym świecie. Przede wszystkim jest to wyraz transformacyjnego potencjału naszych niezależnych konsultantek i konsultantów kosmetycznych, którzy są siłą napędową tego sukcesu we wszystkich zakątkach świata”.

Oprócz międzynarodowego wyróżnienia Mary Kay została uznana za:

  • markę nr 1 w kategorii produktów do makijażu twarzy w Ameryce Łacińskiej*;
  • markę nr 1 w kategorii preparatów do ust w Ameryce Łacińskiej*;
  • markę nr 1 w kategorii kosmetyków do makijażu w Meksyku*;
  • markę nr 1 w kategorii kosmetyków do pielęgnacji i makijażu w Meksyku*.

Sarah Boumphrey, globalna dyrektorka ds. badań w Euromonitor International, podkreśla:

„nasze nagrody odzwierciedlają najwyższe standardy doskonałości w analizowanych branżach - nie inaczej jest w przypadku sprzedaży bezpośredniej. Laureaci są wyłaniani w drodze rygorystycznej oceny na podstawie danych pochodzących z niezależnych badań, globalnych analiz rynkowych i dogłębnej wiedzy fachowej w zakresie danej kategorii. Euromonitor jest zaszczycony współpracą z wiodącymi firmami, takimi jak Mary Kay, a to osiągnięcie obrazuje jej zaangażowanie na rzecz wysokich wyników i jakości w wysoce konkurencyjnych warunkach rynkowych”.

Dzięki obecności na ponad 40 rynkach i wsparciu milionów niezależnych konsultantek i konsultantów kosmetycznych na całym świecie Mary Kay nieustannie wyznacza standardy piękna, które wzmacniają pozycję kobiet i pozwalają im osiągać założone cele. Do statusu marki nr 1 Mary Kay przyczynia się wiele uwielbianych przez klientów produktów, w tym kultowa seria produktów pielęgnacyjnych TimeWise®, potwierdzona przez dermatologów seria produktów pielęgnacyjnych Clinical Solutions®, wysławiany przez influencerki i celebrytki preparat do demakijażu Mary Kay® Oil-Free Eye Makeup Remover, tusz do rzęs Mary Kay® Ultimate Mascara™, błyszczyk Mary Kay Unlimited® oraz wodoodporny eyeliner Mary Kay®, a także wiele innych znanych i lubianych kosmetyków.

W samym 2024 roku Mary Kay została uhonorowana 65 nagrodami w kategorii preparatów do pielęgnacji urody na całym świece. Oprócz tytułu marki nr 1 przyznanego przez Euromonitor International Mary Kay niedawno uplasowała się na 11. miejscu sporządzonego przez Women’s Wear Daily Beauty Inc. rankingu 100 najlepszych firm kosmetycznych w 2024.

Produkty Mary Kay są dostępne w sprzedaży u najlepszych niezależnych konsultantek i konsultantów kosmetycznych, którzy oferują spersonalizowaną obsługę klientom zarówno osobiście, jak i online na stronie internetowej www.MaryKay.com oraz w mediach społecznościowych i kanałach mediów cyfrowych.

Nagroda przyznana przez Euromonitor umacnia Mary Kay jako jedną z najbardziej uwielbianych na świecie marek, której model biznesowy i misja koncentrują się na wzmacnianiu pozycji kobiet, odmienianiu ich życia i przyczynianiu się do ochrony zasobów naturalnych naszej planety.

Czy wiesz, że…

  • Sprzedaż płynu do demakijażu Mary Kay® Oil-Free Eye Makeup Remover rejestrowana jest co 5 minut na całym świecie [2].
  • Cała globalna gama Mary Kay liczy niespełna 1500 patentów na całym świecie na produkty, technologie i projekty opakowań marki [3].
  • Ultranowoczesne Centrum Produkcji oraz Badań i Rozwoju Mary Kay im. Richarda R. Rogersa (R3) w Lewisville (Teksas) jest w stanie wytwarzać nawet 1,1 mln produktów dziennie.
  • 62% wszystkich pracowników segmentu prac badawczo-rozwojowych Mary Kay stanowią kobiety [4].
  • 81% wszystkich pracowników segmentu marketingu i dzieł kreatywnych Mary Kay stanowią kobiety [5].
  • 30% członków zespołu odpowiedzialnego za sprzedaż, którzy rozpoczęli działalność na rzecz Mary Kay w ubiegłym roku, to osoby w wieku poniżej 35 lat [6].

Informacje o Mary Kay

W 1963 r. w Teksasie Mary Kay Ash, jedna z prekursorek kobiecego przywództwa w biznesie, założyła swoją wymarzoną firmę kosmetyczną, której celem było jedno: wzbogacać życie kobiet. Z czasem ta wizja przerodziła się w globalną markę obecną w ponad 40 krajach, z milionami niezależnych konsultantek na całym świecie. Od ponad 60 lat Mary Kay zapewnia kobietom narzędzia do kształtowania własnej przyszłości - poprzez edukację, mentoring, innowacje oraz aktywne wspieranie ich pozycji. Firma nieustannie inwestuje w badania nad produktami upiększającymi oraz w produkcję najnowocześniejszych kosmetyków do pielęgnacji, kosmetyków kolorowych, suplementów diety i zapachów. Mary Kay angażuje się w ochronę planety z myślą o przyszłych pokoleniach, wspiera kobiety dotknięte chorobą nowotworową i przemocą domową, a także inspiruje młodzież do podążania za marzeniami. Więcej informacji można znaleźć na stronie marykayglobal.com. Znajdź firmę na Facebooku, Instagramie i na LinkedIn lub obserwuj profil na X.

[1] Źródło: Euromonitor International Limited; Beauty and Personal Care 2025 Edition, wartość sprzedaży liczona po cenach detalicznych, dane za 2024 r.

* Źródło: Euromonitor International Limited; Beauty and Personal Care 2025 Edition, wartość sprzedaży liczona po cenach detalicznych, dane za 2024 r.

[2] Źródło: Mary Kay Inc., dane z grudnia 2024 r, za okres ostatnich 12 miesięcy, na podstawie liczby sprzedanych sztuk produktu.

[3] Źródło: Mary Kay Inc., dane wg stanu na 2025 r.

[4] Źródło: reprezentacja i przywództwo kobiet w Mary Kay (maj 2025 r.).

[5] Źródło: reprezentacja i przywództwo kobiet w Mary Kay (maj 2025 r.).

[6] Źródło: Mary Kay Inc., dane za 2024 r. dotyczące USA.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia, stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250623708670/pl/ 

Źródło: Mary Kay Inc.

KONTAKT:

Dział Komunikacji Korporacyjnej Mary Kay Inc.

marykay.com/newsroom

tel.: 972.687.5332

e-mail: media@mkcorp.com 

Źródło informacji: Business Wire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 24.06.2025, 10:05
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
N
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3