Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W miarę jak firma rozwijała się poprzez przejęcia, stanęła w obliczu rosnącego zapotrzebowania na uniwersalne rozwiązanie telematyczne, które pozwoliłoby na płynną integrację różnych marek pojazdów bez żadnych ograniczeń, zapewniając jednocześnie wydajne zarządzanie flotą. „Kiedy nabywamy ciężarówki od innego producenta, posiadanie systemu telematycznego, który działa we wszystkich markach, znacznie ułatwia zarządzanie flotą. Webfleet był jedną z niewielu opcji, które spełniały ten wymóg" - mówi Roman Nábělek, dyrektor generalny EP Cargo Trucking.
Firma potrzebowała również solidnego rozwiązania telematycznego zdolnego do dostarczania w czasie rzeczywistym danych na temat zużycia paliwa, lokalizacji ciężarówek i zachowania kierowców w celu zwiększenia wydajności operacyjnej i zwalczania nieuczciwych praktyk paliwowych.
Po przeanalizowaniu wielu dostawców telematyki, EP Cargo Trucking wybrało Webfleet ze względu na jego uniwersalną kompatybilność, zaawansowaną analitykę i możliwości zarządzania kierowcami. Od czasu wdrożenia rozwiązanie Webfleet przyniosło wymierne usprawnienia we wszystkich operacjach floty EP Cargo. Firma zmniejszyła zużycie paliwa o 5-10%, oszczędzając około 2-3 litry na 100 kilometrów. Wydajność kierowców również uległa poprawie dzięki systemowi motywacyjnemu opartemu na OptiDrive.
„Webfleet znacznie poprawił zużycie paliwa przez flotę. Obliczyliśmy oszczędności i ponownie zainwestowaliśmy część z nich w zachęty dla kierowców, dzięki czemu było to korzystne zarówno dla firmy, jak i kierowców. System ten zmienił zachowanie kierowców w całej flocie, dzięki czemu oszczędności paliwa stały się namacalne i wymierne" - mówi Roman Nábělek.
Oszustwa paliwowe - niegdyś uporczywe wyzwanie - zostały skutecznie wyeliminowane dzięki alertom w czasie rzeczywistym o nieprawidłowych spadkach poziomu paliwa. Ponadto optymalizacja podróży pomogła obniżyć koszty dzięki analizie preferencji dotyczących tras.
„Podczas gdy kierowcy mogą preferować autostrady ze względu na komfort podróżowania, telematyka umożliwia nam analizowanie i porównywanie wydajności tras, zapewniając, że priorytetowo traktujemy krótsze, bardziej opłacalne alternatywy, które lepiej odpowiadają naszym celom operacyjnym" - mówi Roman Nábělek.
Dzięki wdrożeniu rozwiązania Webfleet, EP Cargo Trucking przekształciło zarządzanie flotą - zwiększając wydajność paliwową, odpowiedzialność kierowców i przejrzystość operacyjną. Uniwersalna kompatybilność systemu zapewnia również firmie elastyczność w zakresie integracji dowolnej marki ciężarówek z jej operacjami, zabezpieczając logistyczną strategię firmy na przyszłość.
„Dzięki Webfleet zmniejszyliśmy zużycie paliwa i zwiększyliśmy wydajność kierowców” - podsumował Roman Nábělek, dyrektor generalny EP Cargo Trucking.
Źródło informacji: Webfleet
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 26.06.2025, 14:54 |
Źródło informacji | Webfleet |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Multiply Group finalizuje przejęcie Tendam, podwajając wynik operacyjny EBITDA i zwiększając globalny zasięg
• Tendam to druga co do wielkości grupa odzieżowa w Hiszpanii według udziału w rynku oraz jedna z wiodących europejskich grup odzieżowych prowadzących sprzedaż wielokanałową.
• 12 ugruntowanych marek własnych Tendam z sektora artykułów odzieżowych zapewnia różnorodność i międzynarodowy zasięg, jeszcze bardziej pogłębiając obecność Grupy w branżach konsumenckich.
• Transakcja wyceniona na kwotę 5,6 mld AED (1,3 mld EUR) wartości przedsiębiorstwa plasuje Multiply Group jako kluczowy podmiot na globalnym rynku detalicznej sprzedaży odzieży.- 25.07.2025, 11:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Kultowy różowy Cadillac Mary Kay teraz jako elektryk w całkowicie nowej odsłonie OPTIQ
Służbowy samochód nowej generacji jako sposób na wsparcie innowacyjności, dbałości o środowisko i wykorzystywania możliwości biznesowych z myślą o przyszłości.- 25.07.2025, 10:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: BusinessWire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ