Newsletter

UnionPay uruchamia globalną letnią kampanię z wyjątkowymi ofertami dla podróżnych

21.07.2025, 08:51aktualizacja: 21.07.2025, 08:56

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Wyjątkowe zniżki, programy cashback i bonusy kursowe dla podróżnych międzynarodowych.

SZANGHAJ, 18 lipca 2025 r. /PRNewswire/ -- Spółka UnionPay International oficjalnie rozpoczęła globalną letnią kampanię 2025, prezentując wyjątkowe oferty dla międzynarodowych podróżnych w samym szczycie globalnego sezonu wakacyjnego. Posiadacze kart UnionPay mogą cieszyć się licznymi letnimi bonusami, korzystając z nich u ponad 100 tysięcy partnerów handlowych w 25 popularnych lokalizacjach. Do korzyści należą zniżki handlowe, korzystne kursy wymiany i bankowe programy cashback, stworzone z myślą o ulepszeniu wrażeń z zakupów, posiłków w restauracjach i podróży dla globalnych użytkowników. (https://www.unionpayintl.com/cardholderServ/serviceCenter/merchant?language=en)

„Lato jest źródłem radosnych wspomnień, a my chcemy, żeby UnionPay była jednym z nich” - powiedział Zhuang Bei, wiceprezes UnionPay International. - Niezależnie od tego, czy robisz zakupy w Paryżu, jesz restauracji w Tokio czy bawisz się z rodziną w parku rozrywki w Singapurze, dzięki naszej globalnej letniej kampanii każde doświadczenie staje się mniej kosztowne, przebiega bezproblemowo i jest warte zapamiętania”.

Tegoroczna kampania stanowi odzwierciedlenie zdecydowanego powrotu do aktywności w zakresie podróży międzynarodowych, a lokalizacje w całej Azji i Europie odnotowują znaczne wzrosty popularności. Liczba rezerwacji w takich krajach jak Japonia, Korea Południowa, Włochy, Francja i Wielka Brytania istotnie się zwiększyła. W odpowiedzi UnionPay poszerzyła globalną sieć partnerów handlowych i obecnie współpracuje z podmiotami detalicznymi na 35 lotniskach międzynarodowych i 60 głównych dzielnicach zakupowych, aby oferować posiadaczom kart wyjątkowe letnie bonusy.

UnionPay nawiązała współpracę z czołowymi światowymi grupami handlu bezcłowego, najważniejszymi sklepami i galeriami outletowymi, aby oferować wyjątkowe zniżki na globalne marki. Posiadacze kart mogą również cieszyć się oszczędnościami w ponad 3,5 tys. lokalnych lokalach gastronomicznych, kawiarniach i na targach owoców morza, a z natychmiastowych ofert można korzystać za pośrednictwem takich platform jak Dianping i Uber Eats.

Dla podróżujących rodzin podczas wakacji szkolnych UnionPay wprowadziła tematyczne oferty powiązane z ośmioma uznanymi na świecie atrakcjami. W Resorts World Sentosa w Singapurze i na statku wycieczkowym Royal Caribbean Spectrum of the Seas użytkownicy UnionPay mogą otrzymać zwroty lub natychmiastowe zniżki po wydaniu określonej kwoty.

W ramach kampanii można również otrzymać bonusy na podróże lotnicze i transport. Posiadacze kart UnionPay mogą korzystać z wyjątkowych ofert przy rezerwacji lotów liniami międzynarodowymi Cathay Pacific, Singapore Airlines, Turkish Airlines i Air China. Podróżni będą także mieć dostęp do zniżek UnionPay za doładowania kart tranzytowych w Japonii i Specjalnym Regionie Administracyjnym Hongkongu lub płatności za pomocą J-Coin Pay w Japonii i ZeroPay w Korei, a zniżki sięgają 10%.

Oprócz zwiększenia globalnego handlu detalicznego poprzez oszczędności w podróży UnionPay zapewnia korzystne kursy wymiany dla chińskich podróżnych w ponad 30 miejscach, w tym w Azji Południowo-Wschodniej, Japonii, Korei Południowej, Europie i na Bliskim Wschodzie. Do korzystniejszych kursów kwalifikują się posiadacze kart, którzy zarejestrują się za pośrednictwem aplikacji UnionPay i osiągną odpowiedni poziom wydatków. 16 banków partnerskich w Chinach kontynentalnych, w tym ICBC, ABC, BOC, CCB i CMB, oferuje do 12% zwrotu z karty UnionPay za transakcje transgraniczne, zwiększając obroty globalnych sprzedawców. W przypadku przyjazdów do Chin ponad 40 międzynarodowych banków wydaje kartę UnionPay SplendorPlus, oferując wyjątkowy zwrot gotówki i promocje na wydatki podczas wycieczki w Chinach.

Obecnie akceptowana w 183 krajach i regionach, przez ponad 73 miliony sprzedawców online i offline oraz 1,7 miliona bankomatów na całym świecie, UnionPay umacnia swoją pozycję jako preferowane rozwiązanie do płatności transgranicznych. Dzięki globalnej letniej kampanii UnionPay International zapewnia podróżnym wartość, wygodę i niezawodność na każdym etapie ich podróży.

Źródło: UnionPay International

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.07.2025, 08:51
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ