Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Do końca sierpnia platforma Fru oferuje promocję „Darmowe miejsca obok siebie”, z której mogą skorzystać osoby dokonujące rezerwacji dla rodziny przez aplikację Fru - średnia oszczędność wynosi nawet 500 zł w ramach jednej rezerwacji.
Jednym z najczęstszych kosztów dodatkowych podczas podróży lotniczych jest opłata za wybranie miejsca. O ile w przypadku pasażerów chcących zyskać więcej miejsca na nogi lub usiąść przy oknie czy przejściu może być to uzasadnione, o tyle w sytuacji rodzin pragnących po prostu siedzieć razem - to wydatek trudny do zaakceptowania. Ceny za wybranie miejsca zaczynają się od kilkudziesięciu i sięgają nawet kilkuset złotych za osobę, w zależności od rodzaju lotu.
Dzięki nowej, nieszablonowej inicjatywie Fru umożliwia rodzinom bezpłatny wybór miejsc obok siebie - z oferty można skorzystać wyłącznie w aplikacji Fru.
Polacy mają dość dodatkowych opłat za miejsca - potwierdza to ankieta
Oferta „Darmowe miejsca obok siebie” to odpowiedź na jedną z najczęściej wymienianych przez pasażerów frustracji: konieczność dopłaty za to, by móc usiąść obok swoich bliskich.
Jak wynika z ankiety przeprowadzonej przez Fru wśród użytkowników portalu, aż 33,7 proc. respondentów wskazało dodatkowe opłaty za miejsca obok siebie jako najbardziej frustrujący element podróży samolotem. Tuż za nimi znalazły się ukryte opłaty i nieprzejrzyste ceny (25,5 proc.) oraz opóźnienia i chaos na lotniskach (15,3 proc.).
To jasny sygnał, że pasażerowie oczekują uczciwych i przejrzystych warunków - bez konieczności dopłacania za podstawowe usługi, takie jak siedzenie obok bliskich. Oferta „Darmowe miejsca obok siebie” powstała, by wyeliminować ten problem.
Promocja dotyczy rezerwacji dokonanych za pomocą aplikacji Fru między 1 lipca a 31 sierpnia 2025 r., obejmuje loty odbywające się między 1 a 31 sierpnia 2025 r., do wyczerpania przewidzianej promocyjnej puli. Aby z niej skorzystać, w obrębie danej rezerwacji co najmniej jeden bilet musi być przeznaczony dla osoby dorosłej (18+) oraz jeden dla dziecka (w wieku poniżej 18 lat). Podczas rezerwacji w aplikacji klienci spełniający te warunki będą mieli możliwość wyboru miejsc obok siebie: standardowa cena wyświetli się jako przekreślona, a opłata wyniesie zero złotych dla każdego pasażera. Łączna cena za wybranie miejsca obok siebie również będzie wynosić zero.
Pełne samoloty zmniejszają szanse na miejsca obok siebie dla rodzin
Przypadki, w których rodziny z dziećmi siedzą w różnych miejscach, zdarzają się coraz częściej - zwłaszcza jeśli rodziny są czteroosobowe lub większe. Zazwyczaj tylko dzieci poniżej 12. roku życia automatycznie zyskują miejsce obok dorosłego. Pozostali członkowie rodziny mogą zostać rozdzieleni - szczególnie przy pełnym obłożeniu w szczycie sezonu.
Dzięki kampanii „Darmowe miejsca razem” Fru ponownie podkreśla swoje zaangażowanie w zapewnienie komfortowego i przyjemnego lotu oraz poprawę doświadczeń klientów. To nie tylko promocja - ale także wyraźne stanowisko marki, która pokazuje, że chce zapewniać wyższe standardy podróży lotniczych.
Źródło informacji: Fru.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 22.07.2025, 09:28 |
Źródło informacji | Fru.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
PKP Intercity wzmacnia park wagonowy i zwiększa prędkość podróży do 200 km/h PAP
- 22.07.2025, 13:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Hiszpański urok i elegancja - Penélope Cruz nową twarzą marki Kinga
- 21.07.2025, 13:31
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OSHEE
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ