Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Kampania #HistorieZPasją pokazuje, że za każdą inwestycją stoi człowiek - z konkretną ideą, chęciami i determinacją. To właśnie pasjonaci - lokalni liderzy, naukowcy czy nauczyciele - są bohaterami reportaży, podcastów i artykułów stworzonych w ramach kampanii podsumowującej 20 lat obecności Funduszy Norweskich i EOG w Polsce.
20 lat wsparcia - tysiące projektów
Od 2004 roku, w ramach III edycji Funduszy Norweskich i EOG, Polska otrzymała ponad 2,8 miliarda euro - najwięcej spośród wszystkich krajów-beneficjentów.
Tylko w III edycji, z budżetem ponad 809 milionów euro, zrealizowano blisko 1800 projektów, z czego prawie 700 w partnerstwie z instytucjami z Norwegii, Islandii i Liechtensteinu. Rekordzistą jest tutaj University of Science and Technology z Oslo, który był partnerem aż 38 projektów!
Przed nami kolejna, IV edycja Funduszy Norweskich i EOG. Tym razem do Polski trafi aż 925 milionów euro. Uruchomienie pierwszych naborów planowane jest na 2026 rok.
17 materiałów i jeszcze więcej emocji!
Na kampanię #HistorieZPasją złożyło się 17 materiałów:
- 5 reportaży wideo,
- 5 podcastów,
- 5 artykułów storytellingowych,
- film podsumowujący III edycję Funduszy Norweskich i EOG oraz 20-lecie ich działania w Polsce,
- publikacja podsumowująca III edycję Funduszy Norweskich i EOG oraz 20-lecie ich działania w Polsce.
Każdy z nich to osobna opowieść, ale razem tworzą mozaikę pokazującą skalę działań i różnorodność obszarów wspieranych przez Fundusze Norweskie i EOG: od edukacji i kultury, przez naukę, po lokalne społeczności i działania ekologiczne.
Kampanię wieńczą film i publikacja, które pozwalają spojrzeć na kampanię w szerszym kontekście, pokazując nie tylko historie, ale i dane podsumowujące działanie Funduszy Norweskich i EOG. To 8 minut i 95 stron o efektach międzynarodowej współpracy, przeplatane wypowiedziami i zdjęciami tych najważniejszych w kampanii - ludzi.
Kampania prowadzona była głównie poprzez kanały Funduszy Norweskich i EOG w mediach społecznościowych. Jej zasięg przekroczył 2,66 mln odbiorców.
Gdzie znaleźć #HistorieZPasją?
Główną platformą kampanii jest strona www.eog.gov.pl/kampania.
To tam można zanurzyć się w reportaże, posłuchać podcastów i przeczytać poruszające historie.
Materiały dostępne są także na innych platformach:
Spotify / Apple Podcasts - podcasty kampanii (#HistorieZPasją)
YouTube - podcasty i reportaże wideo na kanale Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej
Facebook / Instagram - @FunduszeNorweskieIEOG
Poznaj naukowca, poświęcającego każdą wolną chwilę na ochronę gniazd mewy siwej. Zajrzyj do świata idealnego, który został stworzony przez nauczycieli dla uczniów z niepełnosprawnościami, by mogli żyć samodzielnie po zakończeniu szkoły. Sprawdź, jak strażnicy graniczni współpracują z psami służbowymi, a edukatorzy pomagają osobom z niepełnosprawnościami zanurzyć nogi w Bałtyku. Po prostu - zainspiruj się!
Źródło informacji: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 23.07.2025, 13:43 |
Źródło informacji | Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
„Ningbo w świetle i cieniu” - wystawa specjalna otwarta w Madrycie
Rok 2025 oznacza zarówno 50. rocznicę nawiązania stosunków dyplomatycznych między Chinami a Unią Europejską, jak i 20. rocznicę kompleksowego partnerstwa strategicznego między Chinami a Hiszpanią. 26 września 2025 roku w Chińskim Centrum Kultury w Madrycie (Centro Cultural de China en Madrid) otwarto specjalną wystawę „Ningbo w świetle i cieniu”. Wystawa, która odwiedziła już 19 krajów i przyciągnęła szeroką uwagę, trafia do Madrytu jako pierwsza prezentacja w Europie Zachodniej oraz jako ważna inicjatywa odpowiadająca na Plan Działań na rzecz Wzmocnienia Kompleksowego Partnerstwa Strategicznego między Chińską Republiką Ludową a Królestwem Hiszpanii (2025-2028).- 30.09.2025, 09:05
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Ningbo International Communication Center
-
Image
Rusza ogólnopolska loteria urodzinowa Carrefour - sieć rozda klientom blisko 330 tysięcy nagród o wartości 2,2 miliona złotych
Carrefour rozpoczyna świętowanie swoich 28 urodzin w Polsce. Wraz z końcem września sieć uruchomiła ogólnopolską loterię urodzinową “Szczęścio MAT2” z pulą nagród o wartości ponad 2,2 mln zł. Wszyscy klienci, którzy do 11 października 2025 roku zrobią zakupy w sklepach Carrefour za minimum 50 zł (z wyłączeniem produktów, które nie biorą udziału w akcji), będą mogli wygrać jedną z ponad 329.000 nagród natychmiastowych przygotowanych z partnerami akcji: Pepsi, Teekane czy Cheetos oraz nagrody finałowe, a wśród nich m.in. samochód, sprzęt AGD czy karty podarunkowe na zakupy.- 29.09.2025, 09:33
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Carrefour
-
Nowa kampania Kate Spade New York „Spark something beautiful” ponownie prezentuje kultowy duet pokolenia Z, Ice Spice i Charli d'Amelio, a dołączy do nich Laufey
Ta grupa kobiet pokazuje siłę więzi; razem zmieniają codzienność w coś piękniejszego. U ich boku: uniwersalna torebka Duo, zawsze towarzysząca nieskończonym możliwościom, jakie niesie życie.- 24.09.2025, 16:01
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ