Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Firma Mary Kay Inc., czołowy producent kosmetyków na całym świecie, poinformowała dzisiaj o poczynieniu kolejnego istotnego kroku w ramach nieustających wysiłków na rzecz upodmiotowienia: jej kultowy różowy Cadillac odtąd ma być dostępny w wersji w pełni elektrycznej (ang. EV). Różowy Cadillac OPTIQ zadebiutował podczas dorocznego seminarium Mary Kay, które po raz pierwszy odbyło się w tętniącym życiem mieście Charlotte (Karolina Północna).
Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250724107845/pl/.
Cadillac OPTIQ stanowi istotny krok na drodze do realizacji zobowiązania Mary Kay do innowacyjności, odpowiedzialności za środowisko i spełnienia oczekiwań nowego pokolenia niezależnych konsultantek i konsultantów Mary Kay oraz jej klientów. Rezygnacja z samochodów z silnikiem spalinowym na rzecz pojazdów elektrycznych symbolizuje znacznie więcej niż po prostu wybór rozwiązania wyższej klasy - jest to zarazem wyraz odświeżonej wizji przyszłości kultowej marki kosmetycznej.
„Od kilkudziesięciu lat różowy Cadillac Mary Kay symbolizuje osiągnięcia, aspiracje i znaczenie uznania - powiedział Ryan Rogers, dyrektor generalny Mary Kay. - Wprowadzając w pełni elektryczny model OPTIQ, pragniemy uhonorować ugruntowane dziedzictwo marki, a jednocześnie wykonać krok w kierunku odmienionej przyszłości w oparciu o zaangażowanie na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz inspirowania kolejnych pokoleń niezależnych konsultantek i konsultantów kosmetycznych i podkreślania ich dokonań”.
„Współpracujemy z Mary Kay od kilkudziesięciu lat w oparciu o wspólne wartości, takie jak innowacyjność, starania na rzecz upodmiotowienia i dążenie do doskonałości - powiedział Ian Hucker, wiceprezes GM Envolve. - Organizacja podejmuje teraz śmiałe kroki z myślą o przyszłości, stawiając na pojazdy elektryczne. Jesteśmy dumni, że możemy ją w tym wesprzeć, przyczyniając się do realizacji wizji, która jest nie tylko zrównoważona, ale również ogromnie inspirująca. Różowy Cadillac OPTIQ stanowi znakomity wybór, by wykonać krok naprzód, łącząc doskonałe osiągi i luksus będące symbolem Cadillaca z istotnymi innowacjami i celowością”.
Informacje o różowym modelu Cadillac OPTIQ:
- OPTIQ posiada charakterystyczną karoserię w kolorze perłowego różu, której towarzyszy smukłe, unowocześnione podwozie oraz szereg nowatorskich udogodnień. W ramach zaangażowania Mary Kay na rzecz zrównoważonego rozwoju pojazd obrazuje zobowiązanie firmy do ograniczenia śladu węglowego, a przy tym nieustannie stanowi źródło inspiracji.
- Wyjątkowa aerodynamika modelu OPTIQ pozwala przejechać około 302 mil na jednym ładowaniu według szacunków EPA [1]. Do imponującego zasięgu na jednym ładowaniu istotnie przyczyniają się również rewolucyjna platforma akumulatora EV i napędy GM oraz opony o niskim oporze toczenia.
- Tylny spojler z otworami wentylacyjnymi, dyfuzory i inne elementy konstrukcyjne poprawiają właściwości aerodynamiczne tylnej części pojazdu bez uszczerbku dla okazałego designu w stylu SUV.
- W modelu OPTIQ przestronne i luksusowe wnętrze zapewnia pełen komfort. Podświetlane elementy wystroju i elementy dekoracyjne stanowią wyraz unikalnego luksusu Cadillaca w wydaniu OPTIQ, a pakiet pokładowych rozwiązań technologicznych obejmuje m.in. system dźwiękowy AKG z 19 głośnikami i technologią Dolby Atmos dla zapewnienia intuicyjnej obsługi pojazdu.
Czy wiesz, że:
- Historia kultowego różowego Cadillaca sięga roku 1968, kiedy to Mary Kay Ash zakupiła Cadillaca Coupe De Ville z salonu w Dallas, a potem zleciła przemalowanie go na kolor odpowiadający jasnoróżowej palecie kosmetyków Mary Kay® do makijażu ust i oczu. Firma General Motors nazwała później ów kolor perłowym różem Mary Kay, który stanowi odcień zarezerwowany wyłącznie dla Mary Kay.
- Mary Kay została ogłoszona marką nr 1 na świecie w kategorii kosmetyków do pielęgnacji skóry i makijażu dostępnych w sprzedaży bezpośredniej [2] przez Euromonitor International przez trzy kolejne lata - w roku 2023, 2024 i po raz kolejny w 2025.
Informacje o Mary Kay
W 1963 r. w Teksasie Mary Kay Ash, jedna z prekursorek kobiecego przywództwa w biznesie, założyła swoją wymarzoną firmę kosmetyczną, której celem było jedno: wzbogacać życie kobiet. Z czasem ta wizja przerodziła się w globalną markę obecną w ponad 40 krajach, z milionami niezależnych konsultantek na całym świecie. Od ponad 60 lat Mary Kay zapewnia kobietom narzędzia do kształtowania własnej przyszłości - poprzez edukację, mentoring, innowacje oraz aktywne wspieranie ich pozycji. Firma nieustannie inwestuje w badania nad produktami upiększającymi oraz w produkcję najnowocześniejszych kosmetyków do pielęgnacji, kosmetyków kolorowych, suplementów diety i zapachów. Mary Kay angażuje się w ochronę planety z myślą o przyszłych pokoleniach, wspiera kobiety dotknięte chorobą nowotworową i przemocą domową, a także inspiruje młodzież do podążania za marzeniami. Więcej informacji można znaleźć na stronie marykayglobal.com. Znajdź firmę na Facebooku, Instagramie i na LinkedIn lub obserwuj profil na X.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
[1] Zasięg oszacowany przez GM na podstawie testów rozwojowych lub prognoz analitycznych zgodnie z SAE J1634 wer. 2017-MCT, przed produkcją wartość ta może ulec zmianie. Faktyczny zasięg może się różnić w zależności od szeregu czynników, w tym temperatury, ukształtowania terenu, wieku akumulatora, obciążenia pojazdu oraz sposobu jego eksploatacji i konserwacji. Więcej informacji na stronie www.cadillac.com.
[2] Źródło: Euromonitor International Limited; Beauty and Personal Care 2025 Edition, wartość sprzedaży liczona po cenach detalicznych, dane za 2024 r.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250724107845/pl/
Źródło: Mary Kay Inc.
KONTAKT:
Dział Komunikacji Korporacyjnej Mary Kay Inc.
e-mail: marykay.com/newsroom, media@mkcorp.com
tel.: 972.687.5332
Źródło informacji: BusinessWire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 25.07.2025, 10:30 |
Źródło informacji | BusinessWire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |