Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Żabka Jush to nowoczesna aplikacja zakupowa, która łączy dwa komplementarne modele dostawy: Jush oraz delio supermarket online. Dzięki niej użytkownicy mogą wygodnie zamawiać produkty w tym świeże warzywa, owoce, pieczywo, mięso oraz nabiał. Usługa Jush to idealne rozwiązanie, gdy potrzebne są szybkie zakupy z dostawą nawet w 15 minut. Z kolei delio supermarket online sprawdzi się przy większych zamówieniach - oferuje szeroki i różnorodny asortyment spożywczy i niespożywczy, trzykrotnie większy niż w popularnych dyskontach. Zamówienia dostarczane są jeszcze tego samego dnia, nawet w ciągu jednej godziny, prosto pod drzwi klienta.
„W 2024 roku Lite e-commerce, do których należą marki Jush i delio, zanotował wzrost sprzedaży o ponad 60% oraz umocnił pozycję lidera segmentu q-commerce. Regularnie otrzymywaliśmy pytania zarówno od mediów, jak i naszych klientów - kiedy pojawimy się w kolejnym mieście. Wejście do Wrocławia to dla nas naturalny krok w rozwoju, ale przede wszystkim odpowiedź na realne potrzeby lokalnych społeczności” - mówi Magdalena Marzec, szefowa marketingu w Lite e-Commerce.
„Wybór nie był przypadkowy - przeprowadziliśmy analizy rynków w polskich miastach, które pokazały nam, że Wrocław to nowoczesne, dynamicznie rozwijające się miasto, którego mieszkańcy oczekują wygodnych i elastycznych rozwiązań na co dzień. Żabka Jush idealnie wpisuje się w ten styl życia. Oferujemy szybkość, jakość, szeroki wybór asortymentu i intuicyjną obsługę, która sprawia, że zakupy są prostsze niż kiedykolwiek wcześniej” - dodaje.
Wrocław to trzecie miasto w Polsce, w którym Lite e-Commerce udostępnia pełną wersję aplikacji Żabka Jush łączącej usługę Jush oraz delio supermarket online. Zamówienia będą realizowane siedem dni w tygodniu, w godzinach 7:00-22:00. Marka planuje szereg działań związanych z debiutem na nowym rynku. Konsumenci mogą spodziewać się atrakcyjnych promocji, współprac z lokalnymi partnerami, obecności podczas wydarzeń miejskich oraz innych form aktywacji. Wszystko po to, aby Żabka Jush na stałe wpisała się w rytm codziennego życia wrocławian.
Źródło informacji: Żabka Jush
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 08.08.2025, 10:47 |
| Źródło informacji | Żabka Jush |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
ZEISS concludes fiscal year 2024/25 with solid growth
Revenue totaled almost 12 billion euros, with EBIT at 1.552 billion euros. The segments once again presented a mixed picture. Targeted resilience measures and investments in innovative strength are the key to the future.- 18.12.2025, 11:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Wyniki ankiety wśród niemal 4300 przedstawicieli menedżerów najwyższego szczebla wskazują na większe zapotrzebowanie na szybsze innowacje, wyższy zwrot z inwestycji i wzmocnioną odporność przedsiębiorstw
Kierownictwo mierzy się z coraz większą presją, by realizować transformację wspieraną AI, a jednocześnie sprostać rosnącym kosztom i ryzyku oraz coraz większym niedoborom wykwalifikowanych pracowników IT.- 18.12.2025, 09:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ