Pobierz materiał i Publikuj za darmo

LOS ANGELES, 19 sierpnia 2025 r. /PRNewswire/ -- Aghanim, twórca technologii finansowych stojących za rewolucją rozwiązań direct-to-consumer (DTC) dla gier mobilnych, oferuje rewolucyjne platformy LiveOps Builder i Game Hub Builder - co jest ogromnym krokiem naprzód względem tradycyjnych sklepów internetowych oferujących niską wydajność. Organizacja z branży fintech z Los Angeles tworzy strony społecznościowe nastawione na treści dla gier mobilnych w mniej niż minutę, a obecnie, przy pomocy narzędzia generatywnej sztucznej inteligencji Newton™, z dumą ogłasza swoje nowe produkty.
- Kinetic™ - własna platforma rozwoju oprogramowania zaprojektowana dla niespotykanej personalizacji i kontroli nad procesem tworzenia, konserwacji i ciągłej optymalizacji platform gier opartych o Aghanim.
- Blueprints™ - zestaw wydajnych opartych o sieć web kampanii liveops (w ramach prowadzenia gry jako usługi), gotowych do użycia w ramach szablonów LiveOps Builder, przetestowanych na milionach graczy odwiedzających platformy z grami oparte o Aghanim.
- Aghanim Connect - pozwala studiom tworzącym gry na łatwe łączenie swoich platform opartych o Aghanim z zewnętrznymi narzędziami i usługami, takimi jak PlayFab, AppsFlyer, Adjust, Singular i wiele innych.
- Aghanim Checkout 2.0 - najnowsza, najszybsza i najlepiej zoptymalizowana do konwersji technologia finalizacji zamówień, dostosowana do potrzeb studiów tworzących gry i wyjątkowych, różnorodnych zwyczajów graczy, w pełni zgodna z najnowszymi trendami w branży gier wideo.
Kinetic™ pozwala twórcom i wydawcom gier na budowanie i rozwijanie bogatych i wciągających doświadczeń w sieci web oraz zarządzanie nimi poprzez wyjątkowo modułową i rozszerzalną architekturę.
Sercem platformy Kinetic™ jest oparty na blokach system interfejsu użytkownika zoptymalizowany dla interfejsów skoncentrowanych na grach, obsługujący adaptacyjny silnik układu, który zapewnia responsywne renderowanie na różnych urządzeniach i w różnych rozdzielczościach. Potężna architektura pozwala na manipulowanie treścią w czasie rzeczywistym oraz wbudowywanie zaawansowanej dynamicznej logiki bezpośrednio w struktury frontendowe, co zapewnia wysoką wydajność i interaktywność opartą o dane.
Kinetic™ wykorzystuje własny semantyczny język konfiguracji zaprojektowany w taki sposób, aby był zarówno czytelny dla człowieka, jak i odpowiedni dla sztucznej inteligencji. Pozwala to na automatyczne generowanie, wdrażanie, konserwację i optymalizację platform z grami opartych o Aghanim.
Zaprojektowana, aby umożliwiać maksymalną ekspresję twórczą w parze z precyzją techniczną, platforma Kinetic™ umożliwia szczegółową personalizację każdego elementu strony internetowej, pozwalając na integrowanie danych na żywo, zarządzanie zmiennymi i dostosowywanie elementów.
Kinetic™ to fundament dostarczania wyróżniających się wizualnie, zaawansowanych technologicznie i zwinnych w działaniu platform z grami opartymi o sieć web - dzięki niej twórcy gier mogą wprowadzać innowacje bez kompromisów.
Checkout 2.0 od Aghanim to nie tylko aktualizacja produktu - to kulminacja nieprzerwanych innowacji i usprawnień opartych o dane. Od czasu powstania Aghanim był pionierem połączeń app-to-web dla gier mobilnych, generując dziesiątki milionów sesji graczy na swoich platformach z grami. Dziś odkrywamy pełną moc tego doświadczenia w postaci Checkout 2.0, w odpowiedzi na ostatnie informacje z USA, Japonii i Unii Europejskiej związane ze zmianami w dystrybucji aplikacji i monetyzacji w sklepach Apple AppStore i Google Play.
Korzystając z Checkout 2.0 od Aghanim, (zbudowanego na własnym stosie technologicznym fintech), każde studio tworzące gry może:
- płynnie przenosić użytkowników z gry do finalizacji transakcji na stronie sieci web;
- automatycznie wprowadzać poświadczenia graczy z uzupełnionymi wstępnie koszykami;
- zachęcać graczy do dokonywania płatności i łączyć szczegóły ich płatności, oferując gotowe do wdrożenia, niezależne od marki programy lojalnościowe oraz usługi cashback i punktów nagród;
- obsługiwać płatności kartami kredytowymi, Apple Pay, Google Pay, portfelami cyfrowymi i wiele więcej;
- szybciej zamieniać dotknięcia w zakupy niż jakiekolwiek gotowe do użycia narzędzie płatnicze - a następnie płynnie przenosić graczy bezpośrednio do gry.
Checkout 2.0 od Aghanim zwiększa przychody netto studiów tworzących gry nawet o 220%, zapewniając kluczowe informacje marketingowe niezbędne do poprawy zwrotu z inwestycji marketingowych (ROMI). Platforma jest silnie zintegrowana z własnym systemem firmy, LiveOps Builder™, który oferuje programowe odpowiedzi w czasie rzeczywistym na zachowanie każdego gracza - niezależnie od tego, czy oznacza to przedstawienie możliwości zaoferowania droższego wariantu po pomyślnej transakcji, czy wykorzystanie transakcji nieudanej (z powodu niewystarczających środków) poprzez automatyczne uruchomienie ograniczonej w czasie oferty alternatywnej wycenianej według przewidywanego salda konta gracza.
Aghanim może być zintegrowany w aplikacji, umieszczony w poście na Discordzie, przesłany e-mailem, wstawiony do wpisu na mediach społecznościowych lub przekazany w formie kodu QR do zeskanowania: Checkout 2.0 od Aganim - Payment Links trafia do graczy tam, gdzie są, a następnie w sposób błyskawiczny zamienia ich w płacących użytkowników.
Aghanim Connect to fundament zaangażowania firmy Aghanim w oferowanie klarownej otwartej platformy, która aktywnie współpracuje z podobnymi podmiotami i liderami w każdym sektorze branży gier wideo.
Płynnie połącz ponad 30 preintegrowanych narzędzi ze swoim stosem technologicznym Aghanim - upraszczając integrację, synchronizując jednostki magazynowe, aktualności i tablice wyników, przy zapewnieniu spójności danych w globalnych kampaniach marketingowych poprzez połączenie swojej sprzedaży bezpośredniej (DTC) z takimi platformami, jak PlayFab, AppsFlyer, Adjust, Singular, Google Analytics, Google Tag Manager, Meta Pixel i innymi.
Blueprints™ pozwala studiom odkrywać i w prosty sposób wdrażać sprawdzone kampanie monetyzacji liveops oparte o sieć web aktywowane przez graczy odwiedzających podmioty działające w oparciu o Aghanim na poziomie pojedynczych użytkowników. Programowo reaguj na zachowania graczy przy logowaniu do platformy z grami. Niezależnie od tego, czy użytkownicy kupują wirtualne przedmioty, odbierają dzienną nagrodę, realizują kupony, odwiedzają sklepy internetowe, czy porzucają koszyki - Aghanim pozwala wydawcom i twórcom gier na utrzymanie pełnej kontroli nad ścieżką gracza i maksymalizację konwersji poprzez nieprzerwane testy porównawcze i eksperymenty - bez konieczności posiadania umiejętności programistycznych.
Aghanim
Aghanim to zintegrowana platforma handlowa, automatyzująca prowadzenie gry jako usługi oraz służąca do angażowania społeczności i realizowania płatności dla gier mobilnych - założona przez zespół tworzący wcześniej najwyższą kadrę zarządzającą Xsolla. Organizacja jako pierwsza wprowadziła rozwiązania linkujące typu app-to-web i obecnie dostarcza najbardziej płynne rozwiązanie do rozliczeń app-to-web na rynku - przetestowane w działaniu i zoptymalizowane przy pomocy dziesiątek milionów punktów danych wygenerowanych przez miliony użytkowników korzystających z platform z grami opartymi o Aghanim, Kinetic™, własną platformę do personalizacji stron internetowych.
Chociaż decyzje zapadłe w USA i Japonii stanowią ogromny przełom, twórcy gier wciąż muszą zmagać się z szeregiem regulacji, które są egzekwowane w sposób niespójny na międzynarodowych rynkach. Aghanim to platforma pierwszego wyboru, oferująca w pełni zgodne i skalowalne rozwiązanie do łączenia graczy z opartymi o sieć web platformami gier na międzynarodową skalę. Rozpocznij błyskawicznie, budując swoją własną platformę z grami tutaj: https://aghanim.com/.
Klip wideo - https://mma.prnewswire.com/media/2752591/Checkout_Links.mp4
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2752589/Compromise_Elsewhere.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2752590/Aghanim_Connect.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2340196/Logo_Logo.jpg
Źródło: Aghanim Inc.
KONTAKT:
e-mail: press@aghanim.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 20.08.2025, 08:48 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |