Newsletter

Zgłoszenia do konkursu Złote Spinacze 2025 za półmetkiem

27.08.2025, 13:01aktualizacja: 27.08.2025, 13:15

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Związek Firm Public Relations
Związek Firm Public Relations
Zostało już tylko 8 dni na przesłanie projektów do konkursu Złote Spinacze 2025 w ramach trwającej II tury przyjmowania zgłoszeń. W tym roku projekty można zgłaszać w 35 kategoriach konkursowych: 20 Kategoriach Głównych, 12 Kategoriach Sektorowych oraz 3 Kategoriach Specjalnych.

Konkurs Złote Spinacze ma na celu podnoszenie standardów w branży public relations w Polsce poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnych projektów PR. Każdy, kto profesjonalnie zajmuje się komunikacją i public relations, może zgłosić swoje kampanie, inicjatywy czy projekty.

„Złote Spinacze to dla mnie nie tylko prestiżowe wyróżnienie, ale przede wszystkim potwierdzenie roli PR w sytuacjach kryzysowych dla marki. Miałem przyjemność dwukrotnie otrzymać <<spinacza>> - za każdym razem właśnie za komunikację kryzysową. Konkurs to także przestrzeń, w której możemy dzielić się doświadczeniami i uczyć od najlepszych w branży” - mówi Piotr Rutkowski, rzecznik prasowy i dyrektor ds. relacji z mediami (od 1 września br.), mBank.

„Złote Spinacze są dla mnie kompasem jakości, szansą na strategiczną refleksję nad własną pracą oraz narzędziem budowania silnych, partnerskich relacji biznesowych. Każda nagroda motywuje do dalszego podnoszenia poprzeczki i wyznaczania nowych standardów w komunikacji” - podkreśla Anna Zając, dyrektor zarządzająca, Linkleaders.

„Złote Spinacze to swego rodzaju weryfikator skuteczności prowadzonych działań komunikacyjnych. Ten konkurs pozwala odsłonić kulisy swojej pracy przed świetnymi fachowcami z branży, których opinia - a w szczególności ewentualne wyróżnienie - są niezwykle cenne i dodają skrzydeł do dalszego działania" - dodaje Maciej Marculanis, założyciel agencji Nice1.

Jury konkursu Złote Spinacze w komplecie

Jury tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze tworzy 145 osób - są to praktycy i eksperci z agencji PR, przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, mediów oraz środowiska akademickiego.

Przewodniczącą 23. edycji konkursu jest Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektorka komunikacji korporacyjnej, Rrzeczniczka prasowa Nationale-Nederlanden. Jurorki i jurorzy zostali przydzieleni do ośmiu grup, w których będą oceniać projekty zgłoszone w określonych kategoriach. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Justyna Szafraniec (Head of Communications, Generali Polska), Grzegorz Szczepański (CEO Burson Poland), Przemysław Mitraszewski (Managing Partner Lighthouse), Arkadiusz Mierzwa (dyrektor ds. korporacyjnych, Jeronimo Martins Polska), Małgorzata Mejer (dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Europie Centralnej, Procter & Gamble), Anna Cywińska (dyrektor działu korporacyjnego i komunikacji, grupa spółek Danone w Polsce oraz prezes Fundacji Nutricia), Konrad Kruczkowski (wiceprezes Stowarzyszenia WIOSNA ds. marketingu i komunikacji), Małgorzata Rybak-Dowżyk (Corporate Communication & ESG Department Director, T-Mobile).

Zgłoszenia przyjmowane do 11 września

Tylko do 4 września można zgłosić projekty w II terminie. Ostatecznie przyjmowanie zgłoszeń minie 11 września. Nominowanych poznamy w połowie października, a zwycięzców konkursu podczas uroczystej gali 8 grudnia.

Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie www.zlotespinacze.pl.

Partner merytoryczny: SKP Ślusarek, Kubiak, Pieczyk

Partnerzy strategiczni: PKP Intercity, Ringier Axel Springer Polska

Partnerzy medialni: „Rzeczpospolita", rp.pl, Onet, Forbes, Forbes Women, Puls Biznesu, PAP Media Room, Press, Wirtualne Media, PRoto, Media Marketing Polska

Partnerzy: Instytut Monitorowania Mediów, Postmotive Studio, Conrego, Pro4Media, Sotrender, Diea

KONTAKT

Katarzyna Barańska

Menadżer ds. projektów

e-mail: Katarzyna.baranska@zfpr.pl 

tel.: +48 531 848 471

Źródło informacji: Związek Firm Public Relations

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 27.08.2025, 13:01
Źródło informacji Związek Firm Public Relations
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ