Newsletter

Zdrowie i styl życia

Polska reprezentacja z sukcesem na Sydney Marathon - Jurczaki i Team Plusssz na mecie

01.09.2025, 14:12aktualizacja: 04.09.2025, 11:02

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Polski Lek, Plusssz (1)
Polski Lek, Plusssz (1)
Ojciec i syn, Przemysław i Jakub Jurczakowie, znani jako Jurczaki Team ukończyli w niedzielę, 31 sierpnia legendarny Sydney Marathon, jeden z najbardziej prestiżowych biegów ulicznych świata. Wspólnie z nimi na trasie stanął Team Plusssz.

Jurczaki Team to duet z Legnicy, który inspiruje tysiące osób swoją historią. Jakub Jurczak, urodzony z czterokończynowym mózgowym porażeniem dziecięcym, od kilku lat wspólnie z ojcem realizuje sportowe marzenia - od triathlonów, przez morsowanie, po historyczne zawody Castle Triathlon Malbork 2020, gdzie jako pierwszy taki rodzinny duet w Europie pokonali pełen dystans IRONMAN. Ich występ w Australii jest kolejnym rozdziałem w tej niezwykłej opowieści o sile więzi i determinacji.

„Dla nas każdy kilometr to małe zwycięstwo. A meta w Sydney to dowód, że razem możemy pokonać każdą przeszkodę” - powiedział na mecie Przemysław Jurczak.

Obok Jurczaków, trasę 42,195 km przez ikoniczne miejsca Sydney - od Harbour Bridge po Opera House - pokonał Team Plusssz. Sportowe influencerki i ambasadorki zdrowego stylu życia: Agnieszka Kot, Joanna Jóźwik, Kasia Zawistowska i Dominika Stelmach, wspólnie reprezentowały wartości marki - pasję, energię i siłę płynącą z aktywności fizycznej.

„Radość jest ogromna! Jurczaki i Plussz Team pokazali dziś, że dzięki pasji i wzajemnemu wsparciu można przekraczać każdą granicę. Ich wyniki to piękne potwierdzenie, że determinacja i odpowiednie przygotowanie prowadzą prosto do sukcesu. Jesteśmy dumni, że Plusssz może być częścią tej niezwykłej historii” - mówi Katarzyna Sikorska, dyrektor marketingu marki Polski Lek.

Za zawodnikami stoją tygodnie treningów, setki przebiegniętych kilometrów i litry inteligentnego nawodnienia od Plusssza.

Marka od lat aktywnie wspiera sport i zdrowy styl życia - w tym roku była partnerem generalnym L’Etape Poland by Tour de France, a także promowała inteligentne nawodnienie podczas letniego Projektu Plaża TVN nad polskim wybrzeżem.

Źródło informacji: Polski Lek, Plusssz

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 01.09.2025, 14:12
Źródło informacji Polski Lek, Plusssz
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ