Newsletter

Prezentacja „nowego luksusu” w globalnych modelach AITO

12.09.2025, 09:52aktualizacja: 12.09.2025, 09:54

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

MONACHIUM, 12 września 2025 r. /PRNewswire/ - Podczas targów IAA MOBILITY 2025 luksusowa marka inteligentnych pojazdów elektrycznych AITO oficjalnie zaprezentowała swoją najnowszą globalną ofertę produktów - modele AITO 9, AITO 7 i AITO 5, które powstały z myślą o rynku bliskowschodnim. Ten kamień milowy oznacza, że firma AITO faktycznie wyprodukowała modele posiadające globalne certyfikaty, spełniające standardy wejścia na rynki zagraniczne, zapewniając użytkownikom na całym świecie wrażenia z jazdy inteligentnym samochodem w ramach wiodącej koncepcji „nowego luksusu”.

Kierując się filozofią „Intelligence Redefining Luxury” (Inteligencja na nowo definiująca luksus), AITO nie tylko przejmuje wyjątkowe osiągi i design tradycyjnego luksusu, ale także ustanawia swoją koncepcję „nowego luksusu” poprzez integrację inteligentnej mocy, inteligentnego wspomagania jazdy, inteligentnego bezpieczeństwa, inteligentnego kokpitu, inteligentnego podwozia, inteligentnych usług i inteligentnej produkcji. Dzięki temu powstaje synergia pomiędzy „tradycyjnym luksusem a luksusem technologicznym”, umożliwiająca AITO przekształcenie najnowocześniejszych technologii w namacalne wymiary luksusu, nieustannie poszerzając granice luksusowych doświadczeń w inteligentnych pojazdach napędzanych nową energią.

Inteligentna moc: technologia Super Range-Extender redefiniuje nową erę zasilania bez obaw

Najnowsza generacja systemu SERES Super Range-Extender posiada trzy podstawowe zalety: jest ultra cicha, wysoce zintegrowana i bardzo wydajna. Dzięki wydajności cieplnej na poziomie 44,8% i wydajności konwersji paliwa na energię elektryczną sięgającej 3,65 kWh/l - co odpowiada wytworzeniu 3,65 kWh energii elektrycznej z 1 litra paliwa - plasuje się on wśród najlepszych seryjnie produkowanych Range-Extenderów w branży. System ten zapewnia użytkownikom bezpieczniejsze, cichsze, bardziej energooszczędne i komfortowe wrażenia z jazdy, gwarantując, że podróż przebiegnie bezproblemowo w każdej sytuacji.

Dzięki wiodącej technologii Super Range Extender firmy SERES te zalety technologiczne przekładają się na wymierną konkurencyjność produktu. Od momentu wprowadzenia marki AITO na rynek do końca sierpnia 2025 r. wersje REEV czterech modeli osiągnęły łączną sprzedaż ponad 770 000 sztuk w Chinach. Dane wskazują, że 70% czasu jazdy użytkowników AITO odbywa się w trybie czysto elektrycznym, co nie tylko ułatwia jazdę, ale także skutecznie zmniejsza emisję dwutlenku węgla.

Platforma SERES MF oferuje podstawowe wsparcie techniczne i zaawansowaną inteligentną integrację w zakresie zastosowań i aktualizacji technologii Range-Extended. Jako pierwsza na świecie platforma typu full-stack, oferuje inteligentne bezpieczeństwo, różnorodne źródła zasilania, wszechstronną przestrzeń i inne zalety, które mają na celu zapewnienie konsumentom łatwej w obsłudze, wysoce praktycznej i wyjątkowo bezpiecznej jazdy.

Inteligentne wspomaganie jazdy: ogromna ilość danych na temat inteligentnej jazdy nadaje nowy wymiar luksusowi

Technologia inteligentnego wspomagania jazdy firmy AITO zyskała szerokie uznanie na rynku chińskim. Do końca sierpnia 2025 r. pojazdy AITO przejechały już ponad 3,45 mld km z wykorzystaniem inteligentnego wspomagania jazdy, obsługując ponad 621 000 użytkowników. Na rynku chińskim wiodący w branży inteligentny system zaawansowanej pomocy w prowadzeniu pojazdów firmy AITO może realizować wszystkie scenariusze, a także umożliwia wykonywanie złożonych manewrów, takich jak poruszanie się po rondach, zawracanie na wąskich pasach ruchu i przejeżdżanie przez bramki, oferując rewolucyjne wrażenia z jazdy z pomocą systemu „one-touch arrival”. System ten ma na celu znaczne zwiększenie bezpieczeństwa jazdy i responsywności dzięki fuzji danych z czujników we wszystkich kierunkach w czasie rzeczywistym oraz szybkiej reakcji w sytuacjach awaryjnych. Użytkownicy mogą sprawnie poruszać się w różnych złożonych scenariuszach i podróżować bez przeszkód.

Firma AITO rozpoczęła testy walidacyjne swoich zagranicznych funkcji inteligentnego wspomagania jazdy, aby zapewnić użytkownikom z Bliskiego Wschodu znakomite i bezpieczne doświadczenia w zakresie inteligentnej mobilności.

Inteligentne bezpieczeństwo: kompleksowa ochrona we wszystkich scenariuszach i przez cały cykl życia

AITO głęboko wierzy, że „bezpieczeństwo to największy luksus”. Firma nie tylko ulepszyła pasywne i aktywne funkcje bezpieczeństwa, aby były bardziej niezawodne i inteligentne, ale także stworzyła wiodący w branży inteligentny system bezpieczeństwa - wprowadzając jako pierwsza w branży filozofię bezpieczeństwa opartą na scenariuszach - zapewniający kompleksowe rozwiązania obejmujące ochronę życia, bezpieczeństwo zasilania, bezpieczeństwo danych, ochronę zdrowia, ochronę prywatności i cyberbezpieczeństwo, gwarantujące wszechstronną ochronę przez cały cykl życia.

Inteligentny kokpit: rozumie twoje potrzeby

Inteligentny kokpit AITO może zaspokoić wszelkie potrzeby związane z jazdą, rozrywką i pracą w dowolnym momencie. Interakcja między wieloma urządzeniami i wieloma ekranami może być łatwo realizowana za pomocą trzech palców w czterech kierunkach, dzięki czemu wiele osób może jednocześnie korzystać z różnych treści strumieniowych lub tych samych treści. Dodano funkcje, takie jak konfigurowalne paski narzędzi i wygaszacze ekranu, zapewniające najlepsze wrażenia z korzystania z inteligentnego kokpitu. Wykorzystując możliwości głębokiego myślenia dużych modeli językowych, zapewnia on bardziej wydajną interakcję z AI. Zarówno w codziennych rozmowach, jak i podczas obsługi inteligentnych urządzeń czy personalizacji usług, inteligentny kokpit lepiej Cię rozumie.

Lokalizacja produktu: dostosowanie do lokalnych ekosystemów cyfrowych i lokalnego stylu życia

Wersje przeznaczone na rynek bliskowschodni charakteryzują się szerokim zakresem zlokalizowanych funkcji produktu, pracami badawczo-rozwojowymi i dostosowaniami zapewniającymi pełną zgodność i dostosowanie do lokalnych warunków jazdy, spełniając różnorodne potrzeby klientów regionalnych w zakresie mobilności. Inteligentny kokpit nie tylko obsługuje trójjęzyczną interakcję (chiński, angielski, arabski) i integrację z lokalnym ekosystemem cyfrowym, ale także posiada w pełni ulepszoną wydajność sprzętową dostosowaną do unikalnego środowiska naturalnego Bliskiego Wschodu. Modele te przeszły rygorystyczne testy w ekstremalnych warunkach, takich jak pustynie, w tym wzmocniono odporność na piasek takich elementów, jak kamery pokładowe, przednie zderzaki i reflektory; zoptymalizowano systemy zarządzania temperaturą oraz usunięto aktywne żaluzje kratki chłodnicy, aby dostosować się do wysokich temperatur. Ponadto, aby spełnić lokalne wymagania regulacyjne, takie jak normy eCall obowiązujące w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, pojazdy są wyposażone w system ostrzegający o przekroczeniu prędkości 120 km/h, całkowicie przezroczyste szyby oraz oznaczenia w języku arabskim.

AITO rozwija swoją strategię „Glocal” poprzez szeroko zakrojone testy w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie, weryfikując trwałość produktów w różnych warunkach. Modele tej marki uzyskały certyfikat umożliwiający wejście na rynek Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Aby lepiej zaspokajać lokalne potrzeby, AITO prowadzi centrum kompetencyjne w Amsterdamie i zakład produkcyjny w Indonezji, jednocześnie rozbudowując lokalne centra na całym świecie w celu poprawy jakości produktów i doświadczeń użytkowników.

Solidne podstawy filozofii „nowego luksusu” AITO wynikają z nieustannych dążeń marki i ciągłych, znacznych inwestycji w badania i rozwój technologii, tworząc solidną „fosę” najnowocześniejszej wiedzy specjalistycznej. Jest ona dodatkowo wzmocniona dzięki ścisłej współpracy z czołowymi partnerami branżowymi na całym świecie, co pozwala zebrać wiedzę z całego świata i tworzyć wiodące w branży, wyjątkowe produkty. U jej podstaw leży niezachwiane zaangażowanie w „służenie użytkownikom z całego serca” - zapewnienie, że każda innowacja i iteracja wynika z potrzeb użytkowników, dostarczanie im doświadczeń związanych z inteligentną, luksusową mobilnością, które naprawdę rozumieją, rezonują z nimi i zdobywają zaufanie klientów na całym świecie, sprawiając, że każda podróż staje się urzeczywistnieniem „nowego luksusu”.

Źródło: AITO

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2770232/iMAGE1.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2770233/iMAGE2.jpg

KONTAKT:

Kexin Chen

e-mail: kexin.chen570264@seres.cn

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 12.09.2025, 09:52
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ