Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- Od świata sportu, rozrywki, mediów po transport i lotnictwo; przedstawiciele rządów, przedsiębiorstw i organizacji non profit dołączą do przedstawicieli Expedia, Google, Amadeus, Accor, Nikki Beach, Red Sea Global, Certares oraz Publicznego Funduszu Inwestycyjnego (ang. PIF).
- Od sztandarowych paneli dyskusyjnych i wizjonerskich przemówień po nieformalne rozmowy i angażujące sesje.
- TOURISE posłuży jako sposób na podkreślenie sił nadających nowy kształt światowej turystyce oraz miejsce przedstawienia pomysłów, które ukształtują przyszłość sektora.
RIJAD, Arabia Saudyjska--(BUSINESS WIRE) -- Historia dzieje się na naszych oczach. Podczas fascynującego, trzydniowego wydarzenia na dwóch dynamicznych scenach spotka się ponad 120 najbardziej wpływowych wizjonerów, twórców zmian i branżowych pionierów z całego świata podczas pierwszego szczytu TOURISE - najodważniejszej globalnej platformy opracowanej z myślą o zgromadzeniu rządów, przedsiębiorstw, inwestorów i innowatorów pod jednym dachem, aby wspólnie nadać nowy kształt wartej bilion dolarów branży turystycznej.
Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20251104136747/pl/
W świecie borykającym się z rozdrobnieniem i niepewnością TOURISE stanowi maksymalny katalizator sprzyjający przełomowej współpracy i zdecydowanym działaniom. Wydarzenie to więcej niż po prostu szczyt - to ruch, który dopiero się rozpoczyna. To całoroczna globalna platforma pozwalająca przekuć śmiałe pomysły w rzeczywiste rozwiązania, aby kształtować turystykę przyszłości.
„TOURISE jest miejscem spotkania najbardziej różnorodnych podmiotów o największym oddziaływaniu na świecie: liderów z sektora publicznego i prywatnego oraz innowatorów z każdej branży, na którą potencjał gospodarczy turystyki wywiera wpływ. Ten szczyt jest miejscem opracowania przełomowych pomysłów i odważnych rozwiązań, które będą napędzać branżę w przyszłości. Dzięki zgromadzeniu wybitnego grona prelegentów jesteśmy gotowi, by pobudzić rozmowy inspirujące do działania i kształtować bardziej włączający, odporny i przygotowany na przyszłość ekosystem turystyki” - powiedział Ahmed Al-Khateeb, minister turystyki Arabii Saudyjskiej i prezes TOURISE.
TOURISE 2025 to okazja do bezpośredniego kształtowania przyszłości; miejsce, w którym spotkają się sektor publiczny i prywatny, technologie, finanse, kultura i zrównoważony rozwój, a wszystko to w celu opracowania zasad światowej turystyki na nowo z myślą o kolejnym półwieczu.
Prelegenci:
- Yasir Al-Rumayyan, zarządca, PIF Arabia Saudyjska
- Ariane Gorin, dyrektor generalna, Expedia
- Ambasadorka Patricia Espinosa, założycielka, onepoint5
- Gloria Guevara, pełniąca obowiązki dyrektora generalnego, Światowa Rada Podróży i Turystyki
- Shaikha Nasser Al Nowais, nowa sekretarz generalna Światowej Organizacji Turystyki
- Luis Maroto, dyrektor generalny, Amadeus
- Francis Suarez, burmistrz, Miami
- Paul Griffiths, dyrektor generalny, Dubai Airports
- Lucia Penrod, współzałożycielka i właścicielka, Nikki Beach
- Sébastien Bazin, dyrektor generalny, Accor
- Eduardo Santander, dyrektor generalny, European Travel Commission (ETC)
- Harvey Goldsmith CBE, założyciel, Nvisible Productions
- Jean-Marie Tritant, dyrektor generalny, Unibail-Rodamco-Westfield
- Patrick Chalhoub, prezes wykonawczy, Chalhoub Group
- Sir Ben Elliot, dyrektor generalny i współzałożyciel, Quintessentially & Hawthorn Advisors
- Thomas Woldbye, dyrektor generalny, Port Lotniczy Heathrow
- Paolo Barletta, dyrektor generalny, Arsenale Group
- Greg O'Hara, założyciel i dyrektor zarządzający wyższego szczebla, Certares
- Martin Nydegger, dyrektor generalny, Visit Switzerland
- Steve Hafner, współzałożyciel i dyrektor generalny, Kayak.com
- Abdullah Aldawood, dyrektor zarządzający, Qiddiya Investment Company
- David Woessner, współzałożyciel i wspólnik, FutureOf
- Fettah Tamince, założyciel i prezes, Rixos Hotels
- Manfredi Lefebvre d’Ovidio, prezes WTTC, współprezes Abercrombie & Kent, prezes Heritage Group
- Christie Travers-Smith, dyrektor ds. partnerstw strategicznych w regionie EMEA, Google Inc.
Pełny wykaz prelegentów można znaleźć na stronie TOURISE.com/speakers
Sztandarowe sesje, których nie można przegapić:
Pełny program, w tym szereg emocjonujących wydarzeń i ekskluzywnych doświadczeń, można znaleźć na stronie TOURISE.com oraz w aplikacji TOURISE dla gości.
- NIEFORMALNA ROZMOWA: The Next Chapter Of Tourism [Nowy rozdział w turystyce]
Dwie światowe liderki w branży turystycznej, Gloria Guevara, pełniąca obowiązki dyrektora generalnego WTTC, oraz Shaikha Nasser Al Nowais, niedawno mianowana sekretarz generalna Światowej Organizacji Turystyki, porozmawiają o wpływie sektora i potrzebie współpracy oraz wspólnych ambicji, aby umożliwić jego rozwój w kolejnych dekadach.
- PANEL DYSKUSYJNY: Digitizing the Expected, Humanizing the Unexpected [Cyfryzacja tego, co wiadome; uczłowieczenie tego, co nieznane]
W dyskusji wezmą udział Luis Maroto (Amadeus), Paul Griffiths (Dubai Airports) oraz Steve Hafner (Kayak.com). Porozmawiają oni o AI i automatyzacji jako sposobach na zapewnienie bezproblemowej podróży oraz o empatii i więziach międzyludzkich jako czynnikach pozwalających wywrzeć długotrwałe wrażenie na podróżujących.
- KLUCZOWA ROZMOWA: Stories & Stakes Behind the Curtain [Za kulisami – historie i znaczenie działań]
Harvey Goldsmith CBE (Nvisible Productions) opowie o swoim pięćdziesięcioletnim doświadczeniu w kształtowaniu świata rozrywki oraz jej istotnym wpływie na turystykę.
- NIEFORMALNA ROZMOWA: Betting on the Long Game [Wiele jeszcze przed nami]
Yasir Al-Rumayyan (zarządca PIF) przedstawi cenne informacje na temat odpowiedniej alokacji wysiłków, innowacyjności na dużą skalę i budowania podstaw w celu stworzenia odporniejszej, bardziej dynamicznej światowej gospodarki.
Gotowi, by przyczynić się do rozwoju?
Pełny program, informacje na temat ekskluzywnych doświadczeń oraz procesu rejestracji są już dostępne na stronie www.TOURISE.com oraz w aplikacji TOURISE dla gości. Nie przegap szansy na dołączenie do najpotężniejszych umysłów branży turystycznej i udział w kształtowaniu kolejnych 50 lat turystyki.
Liczba miejsc ograniczona. Rejestracja udziału na stronie TOURISE.com
Zapytania mediów, w tym na temat możliwości odbycia wywiadów z prelegentami i kierownictwem TOURISE, należy kierować na adres: MEDIA@TOURISE.com
Informacje o TOURISE
TOURISE to pierwsza ogólnoświatowa platforma mająca kształtować nowe horyzonty globalnej branży turystycznej.
Pod auspicjami ministerstwa turystyki Arabii Saudyjskiej wspomaganego przez saudyjski urząd ds. turystyki, pierwszy szczyt TOURISE odbędzie się w dniach 11-13 listopada 2025 r. w Rijadzie (Arabia Saudyjska). W wydarzeniu wezmą udział wizjonerscy przedstawiciele sektora administracji rządowej, przedsiębiorstw, inwestorów, turystyki i technologii, aby pobudzić przełomowe rozwiązania i opracować istotne inicjatywy pozwalające ukształtować przyszłość światowej branży turystycznej.
TOURISE umożliwia udział całego świata, a zarazem oferuje dostęp do decydentów odpowiedzialnych za kształtowanie rozwoju branży. Po zakończeniu szczytu TOURISE będzie kontynuować działania jako całoroczna platforma pozwalająca przekuć śmiałe pomysły w rzeczywiste rozwiązania.
To tu rozwijany będzie kształt turystyki na kolejnych 50 lat. Bo razem jesteśmy niepokonani.
Więcej informacji na stronie www.tourise.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20251104136747/pl/
Źródło: TOURISE
KONTAKT:
e-mail: MEDIA@TOURISE.com
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
| Data publikacji | 06.11.2025, 12:50 |
| Źródło informacji | Business Wire |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |