Newsletter

Światowi liderzy i ikony różnych branż łączą siły w ramach Sojuszu BRIDGE w celu wsparcia przyszłości mediów, rozrywki i tworzenia treści kreatywnych

14.11.2025, 10:11aktualizacja: 14.11.2025, 10:14

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

ABU ZABI, Zjednoczone Emiraty Arabskie--(BUSINESS WIRE) -- Nowy międzynarodowy sojusz decydentów politycznych, liderów sektora kreatywnego i innowatorów podejmuje działania pod szyldem BRIDGE, pragnąc wspierać włączenie, inwestycje i zrównoważony rozwój w globalnej gospodarce mediów, rozrywki i treści kreatywnych.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20251112284315/pl/ 

Sojusz BRIDGE, którego siedzibę ustanowiono w ZEA, stanowi pierwszy tego rodzaju globalny podmiot, którym przewodzić będzie Abdulla ibn Muhammad ibn Butti Al Hamed. Zarząd sojuszu obejmuje wpływowych byłych szefów rządów, globalnych liderów, decydentów politycznych i dyrektorów generalnych z sektorów mediów, komunikacji, technologii, finansów oraz sektora kreatywnego.

Do zarządu, który powołał do życia sojusz, należą między innymi księżniczka Lamia bint Majed Al Saud, dyrektor generalna Rotana Media Group i sekretarz generalna Alwaleed Philanthropies; Macky Sall, czwarty prezydent Senegalu; dr Jamal Mohammed Obaid Al Kaabi, wiceprzewodniczący Sojuszu BRIDGE; Jessica Sibley, dyrektor generalna TIME; Janet Yang, była prezeska Amerykańskiej Akademii Sztuki i Wiedzy Filmowej; dr Julie Gichuru, dyrektor generalna Afrykańskiego Instytutu ds. Przywództwa i Dialogu; Daniil Shuleyko, dyrektor generalny Yango Group; Sanford Climan, założyciel Entertainment Media Ventures; strateg Richard Attias; oraz Maryam bin Fahad, dyrektor zarządzająca Sojuszu BRIDGE.

Jako niezależna, celowa organizacja, Sojusz BRIDGE dokonuje ponownej inwestycji wszelkich nadwyżek operacyjnych w badania naukowe, budowanie zdolności i innowacje. Jego celem jest zwiększenie współpracy, aby umożliwić skuteczniejszy przepływ pomysłów, kapitału i talentów we wszystkich docelowych sektorach.

Al Hamed opisuje Sojusz jako „humanitarne i gospodarcze przedsięwzięcie, które zrodziło się w ZEA w celu nadania nowego wymiaru relacjom, jakie łączą media, społeczeństwo i gospodarkę, aby budować mosty służące zrozumieniu, oddziaływaniu i rozwojowi narodów”. Dodał on również, że BRIDGE „stanowi ucieleśnienie globalnego ekosystemu opartego na współpracy, innowacyjności i wspólnej odpowiedzialności, w którym wiedza fachowa pozwala przekuć pomysły w oddziaływanie, a partnerstwa - w postępy”.

Pierwsza istotna inicjatywa Sojuszu, szczyt BRIDGE 2025, odbędzie się w dniach 8-10 grudnia w centrum kongresowym Abu Dhabi National Exhibition Center (ADNEC). W tym największym na świecie debiutującym wydarzeniu medialnym weźmie udział 60 000 uczestników, 400 prelegentów i 300 wystawców w ramach siedmiu segmentów - media, gospodarka twórców, muzyka, gry, technologia, marketing i obraz - umożliwiając przełożenie dialogu na działania i zwiększenie dostępu do globalnej gospodarki treści kreatywnych.

Sojusz BRIDGE z siedzibą w ZEA stanowi globalny ośrodek sprzyjający innowacyjności, współpracy i odpowiedzialnemu rozwojowi mediów, wzmacniając zarazem rolę kraju jako miejsca spotkania i opracowywania pomysłów, stymulowania kreatywności i wspólnego osiągania postępów.

Źródło: AETOSWire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20251112284315/pl/ 

Źródło: BRIDGE Alliance

KONTAKT:

Natalie Habib

e-mail: n.habib@nncpr.com 

Źródło informacji: Business Wire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 14.11.2025, 10:11
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ