Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Przeprowadzone przez Neinver w 2024 roku [1] badanie dotyczące zwyczajów zakupowych Polaków, pokazuje wyraźną zmianę w sposobie przygotowań do Świąt. Coraz więcej konsumentów odchodzi od grudniowych zakupów „na ostatnią chwilę” - aż 24% badanych deklaruje, że zaczyna kompletować prezenty już w listopadzie. Według respondentów wcześniejsze zakupy oznaczają nie tylko większy wybór i spokojniejszy proces decyzyjny, ale przede wszystkim realne oszczędności wynikające z listopadowych promocji. Badanie wskazuje również, że klienci coraz świadomiej planują budżet świąteczny, a przedłużone akcje rabatowe marek i sieci handlowych są dla nich dodatkową motywacją, by rozłożyć wydatki w czasie i uniknąć przedświątecznych kolejek. Carrefour wychodzi naprzeciw tym potrzebom - dlatego zamiast jednego dnia obniżek wprowadza Black Month, dając klientom więcej czasu na zakupy prezentowe dokonywane z myślą o zbliżających się Świętach.
Promocje bez presji czasu
Black Month Carrefour zamienia intensywny, jednodniowy Black Friday w czterotygodniowy okres obniżek na najpopularniejsze asortymenty produktów kupowane jako prezenty pod choinkę. Dzięki temu klienci nie muszą polować na okazje, tylko korzystać z nich spokojnie przez cały listopad. W zależności od sklepu na klientów czeka nawet do 500 produktów w obniżonych cenach, a rabaty sięgają nawet do -50%. W ofercie znajdują się m.in. zabawki, RTV, AGD, książki, tekstylia i akcesoria do domu, czyli kategorie najczęściej wybierane jako prezenty świąteczne. Ekspozycje z ofertą promocyjną zostały wyeksponowane centralnie, tak aby zakupy były intuicyjne i szybkie - nawet przy większej liście upominków.
Tegoroczny Black Month w Carrefourze otwiera szeroka oferta produktów znanych i rozpoznawalnych marek, które od lat cieszą się dużą popularnością wśród klientów. W promocji dostępne są m.in. odkurzacz Dyson, laptopy ASUS, telefony Samsung, czy Oppo, głośniki Sony i JBL, a także akcesoria kuchenne Gerlach oraz kultowe zestawy klocków LEGO, zabawki Barbie i Hot Wheels. Tegoroczna oferta w Carrefour została przygotowana tak, aby klienci mogli znaleźć w atrakcyjnych cenach produkty marek dobrze im znanych i chętnie wybieranych również poza okresem promocyjnym.
Black Month potrwa w Carrefour do 30 listopada.
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 850 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Dzięki multiformatowej sieci ponad 14 000 sklepów w 40 krajach, Grupa Carrefour jest jednym z wiodących sprzedawców żywności na świecie. W 2023 r. sieć odnotowała sprzedaż na poziomie 94,1 miliarda euro. Grupa Carrefour zatrudnia obecnie ponad 300 000 pracowników w sklepach zintegrowanych, którzy pomagają uczynić markę światowym liderem w transformacji żywności dla wszystkich, oferując codziennie żywność wysokiej jakości, dostępną i w rozsądnej cenie. Pod szyldami Carrefour na całym świecie pracuje ponad 500 000 osób. Więcej informacji o Carrefour można uzyskać na stronie www.carrefour.com lub na Twitterze (@news_carrefour) oraz LinkedIn (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
Źródło informacji: Carrefour
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 19.11.2025, 12:32 |
| Źródło informacji | Carrefour |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Warsztaty Business & Science Poland na Kongresie Polska Moc Biznesu
26 listopada Business & Science Poland organizuje podczas Kongresu Polska Moc Biznesu specjalne wydarzenie warsztatowe pn. „Strengthening EU Competitiveness. A Financing Perspective” łączące biznes z administracją rządową.- 20.11.2025, 14:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business & Science Poland (BSP)/Polska Moc Biznesu
-
Image
Inwestycje wokół offshore mogą sięgnąć ok. 900 miliardów złotych - to trzykrotność całego projektu CPK
Tegoroczna edycja konferencji Polskiego Stowarzyszenia Energetyki Wiatrowej poświęcona morskiej energetyce wiatrowej przejdzie do historii: po raz pierwszy przedstawiciele branży offshore dyskutowali nie o przyszłych, ale już realizowanych projektach i wybudowanych instalacjach. Do 2040 r. na polskich wodach Bałtyku powstanie 18 GW zainstalowanej mocy, a pełny potencjał szacowany jest na 33 GW. Tym samym offshore stanie się jednym z filarów bezpieczeństwa energetycznego i długofalowego rozwoju gospodarczego Polski.- 20.11.2025, 13:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Ważna premiera firmy Merus Power: pierwszy akumulatorowy system magazynowania energii typu grid-forming w krajach skandynawskich
- 20.11.2025, 12:33
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ