Newsletter

Prezes PKO BP na KBD: długoterminowe oszczędzanie i inwestowanie leżą w interesie i klientów, i całego sektora

03.12.2025, 09:15aktualizacja: 03.12.2025, 09:34

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Fot. PAP - kadr z filmu
Fot. PAP - kadr z filmu
Ograniczanie ryzyka unieważniania umów kredytowych, uruchomienie krajowego rynku listów zastawnych, skłanianie klientów do długoterminowego oszczędzania i inwestowania — to główne postulaty i rekomendacje 17. Kongresu Bankowości Detalicznej.

Jak podkreślał Szymon Midera, przewodniczący Rady Programowej KBD oraz prezes zarządu PKO BP, jesteśmy świadkami tworzenia się całkowicie nowego modelu bankowości, wykraczającego daleko poza standardowe placówki czy aplikacje.

„Musimy tworzyć nową wartość dodaną dla coraz bardziej wymagających konsumentów i dostrzec postępującą >>platformizację<< naszego sektora. Oznacza to konieczność stworzenia maksymalnie prostych, szybkich, a jednocześnie niezawodnych i bezpiecznych ekosystemów płatniczych” – powiedział Szymon Midera, jako przykład podając współpracę pomiędzy PKO BP a Allegro. 

Allegro Klik będzie polegać na połączeniu indywidualnego konta klienta PKO Banku Polskiego z kontem Allegro. Dzięki temu kupujący na polskiej platformie sprzedażowej będzie mógł sfinalizować transakcję bez opuszczania aplikacji. 

PKO BP, partner główny 17. edycji KBD, jest dziś najszybciej rozwijającym się bankiem w Polsce, obsługującym 12,4 mln klientów indywidualnych oraz ponad 640 tys. klientów biznesowych.

Źródło informacji: PAP MediaRoom

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
Data publikacji 03.12.2025, 09:15
Źródło informacji PAP MediaRoom
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ