Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Emitent informuje o przyjęciu strategii rozwoju na lata 2026 -2030. Strategia uzyskała pozytywną opinię Rady Nadzorczej Spółki.
Strategia zakłada wzrost światowego rynku kosmetycznego w najbliższych pięciu latach o około 30%, przy czym polski rynek kosmetyczny w najbliższych latach rósł będzie wolniej, to jest około 2-3% rocznie. Spółka skoncentruje swoje działania na wzmacnianie marek uznanych za kluczowe (Pani Walewska, Wars, JOKO, Miraculum, Prastara, Chopin) poprzez nadanie im wyraźnych cech wyróżniających, które zbudują ich unikalną pozycję konkurencyjną i długofalową wartość rynkową.
Pełne omówienie kluczowych elementów strategii zawarto w prezentacji umieszczonej na stronie internetowej Emitenta w zakładce https://relacje.miraculum.pl/strategia-rozwoju-miraculum-sa.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
[English version below]
More information on page: http://biznes.pap.pl/en/reports/espi/all,0,0,0,1
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
| Data publikacji | 19.12.2025, 21:42 |
| Źródło informacji | ESPI |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |