Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Jak poinformowała spółka, Polskie Linie Lotnicze LOT i All Nippon Airways (ANA) zdecydowały o rozszerzeniu współpracy code-share o te trzy dodatkowe miasta w Japonii. Code-share oznacza współpracę linii lotniczych, na mocy której jedna firma przewozi pasażerów z biletami wystawionymi przez innego przewoźnika.
"Pasażerowie LOT-u podróżujący z dowolnego innego miasta w Europie mogą korzystając z bezpośrednich rejsów Warszawa - Tokio i dotrzeć nie tylko do stolicy Japonii, ale też innych ważnych japońskich ośrodków biznesowych. Od 1 grudnia do Sapporo, Sendai i Fukuoki będzie można polecieć na jednym bilecie Polskich Linii Lotniczych LOT" - wyjaśnia rzecznik PLL LOT Adrian Kubicki. Połączenia na terenie Japonii będą realizowane prze linie ANA.
Obaj przewoźnicy są w sojuszu lotniczym Star Alliance. Dla pasażerów oznacza to dodatkowe korzyści z programu lojalnościowego - podróżni obu linii będą mogli zamiennie zbierać i wydawać mile lotnicze. Ponadto, rozszerzona współpraca oferuje pasażerom większy wybór połączeń obsługiwanych przez linie.
PLL LOT oferuje połączenia do ok. 60 miast. Bezpośrednio z Warszawy latają Boeingi 787 Dreamliner do Stanów Zjednoczonych, Kanady, Chin, Japonii i Korei Południowej. Zgodnie z prognozą na koniec 2016 r. linia ma przewieźć ok. 5,5 miliona pasażerów; w ubiegłym roku było to 4 mln osób. Planuje także rozwój połączeń do Ameryki Północnej i Azji.
Japońska linia ANA pod względem przychodów i liczby pasażerów jest największym przewoźnikiem w Japonii; założone w 1952 roku linie obsługują 84 międzynarodowych i 119 krajowych tras. (PAP)
aop/ pad/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 28.11.2016, 14:54 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |