Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Konkurs Emerging Europe Awards organizuje brytyjski think-tank Emerging Europe, który bada ekonomiczny oraz społeczny rozwój krajów Europy Wschodniej, a także wspiera region w napływie inwestycji zagranicznych. Co roku think-tank organizuje konkurs Emerging Europe Awards, nagradzając najbardziej aktywne agencje typu IPA (Investment Promotion Agencies). Do nagrody nominowane są także różnego typu organizacje, firmy czy lokalne samorządy odnoszące sukcesy w zakresie obsługi inwestorów.
W kategorii Agencji Inwestycyjnych (tzw. IPAs) doceniono Polską Agencję Inwestycji i Handlu, przyznając jej trzecie miejsce w rankingu dwudziestu trzech agencji typu IPAs z regionu. Najwyższe podium zajęła Invest Lithuania, która uzyskała najwięcej punktów w ramach sześćdziesięciu ocenianych kryteriów. Natomiast wśród najlepszych projektów typu BIZ nominowana była m.in. inwestycja JP Morgan, obsługiwana przez PAIH - poinformowała Agencja.
"Kolejne wyróżnienia dla PAIH świadczą o tym, że środowisko biznesowe dostrzega i docenia nasz wysiłek" – skomentował, cytowany w komunikacie, wiceprezes PAIH Wojciech Fedko.
Poza nagrodami dla agencji inwestycyjnych przyznano również, jak podano, wyróżnienia dla środowiska biznesowego.
"Wrocław otrzymał pierwsze miejsce w kategorii miejskiej strategii promocji inwestycyjnej, wygrywając z dziewięcioma kontrkandydatami do tytułu, w tym Lublinem, Katowicami oraz Poznaniem. Natomiast globalnym championem roku został polski producent autobusów Solaris, którego eksport stanowił około 70 proc. sprzedaży w 2017 roku" - czytamy. (PAP)
maja/ son/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 27.06.2018, 21:04 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |