Newsletter

PayPal przedstawia nową tożsamość marki

05.05.2014, 16:38aktualizacja: 05.05.2014, 16:38

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Premiera nowej tożsamości marki PayPal charakteryzującej się nowoczesnym, wielokanałowym podejściem nastawionym na urządzenia mobilne.

SAN JOSE, Kalifornia - (BUSINESS WIRE) - PayPal zrewolucjonizowało sposób, w jaki ludzie na całym świecie myślą o pieniądzach i ich używają. Dzisiaj spółka ogłosiła wdrożenie zmian mających na celu przekształcenie tożsamości jej marki, w ramach których przedstawione zostanie również nowe logo. Ten odświeżony wizerunek ma odzwierciedlać prostotę, wygodę i bezpieczeństwo w odpowiedzi na wyzwania stawiane obecnie przez dynamiczny świat urządzeń mobilnych. PayPal dokonuje zmiany wizerunku po raz pierwszy od 2007 roku.

"Nowa tożsamość naszej marki to coś znacznie więcej niż zaktualizowane logo - powiedział prezes PayPal, David Marcus. (https://www.paypal-media.com/executives/david-marcus?print=true ) - Wszystkie działania w tym zakresie realizujemy w połączeniu z naszą pierwszą globalną kampanią promocji marki. Otwieramy tym samym przed klientami, inwestorami i partnerami handlowymi nowe perspektywy: PayPal redefiniuje przyszłość pieniędzy, na pierwszym miejscu stawiając człowieka. W końcu to ludzie, a nie pieniądze, sprawiają, że świat się kręci".

Tożsamość marki opracowana przez laureata wielu nagród w dziedzinie designu, firmę fuseproject (http://www.fuseproject.com/) , dzięki prostym formom i odświeżonej kolorystyce kojarzy się z radością, a jednocześnie bazuje na rozpoznawalności dotychczasowego logo i znanego wszystkim skrótu z dwiema literami "P". Nowy wygląd lepiej odzwierciedla innowacyjną pozycję spółki i skuteczniej wychodzi naprzeciw rosnącym potrzebom przedsiębiorstw tradycyjnych oraz korzystających w swojej działalności z urządzeń mobilnych, jak również podmiotów prowadzącym działalność w Internecie. Wygląd i styl opracowano z myślą o świecie, gdzie na zmianę korzysta się z komputera stacjonarnego i smartfona, i gdzie już niedługo płatności będzie można dokonywać za pomocą niemal dowolnego urządzenia.

Nowe urządzenia, począwszy od wielofunkcyjnych zegarków aż po okulary z dostępem do Internetu, kiedyś pozwolą ich właścicielom realizować płatności z poziomu nadgarstka jednym kliknięciem albo wręcz mrugnięciem oka. Nowy projekt marki PayPal nadaje jej spójny wizerunek i styl, umacniając zaufanie, jakie klienci już w niej pokładają. A dzięki prostocie i elastyczności z jej usług można korzystać wszędzie - zarówno na smartfonach, jak i 72-calowych telewizorach.

"PayPal to marka kultowa, a jej kapitał to coś znacznie więcej niż logo - powiedział Yves Behar, założyciel i prezes zarządu fuseproject. - PayPal kojarzy się z innowacyjnością i dynamiką. Ludzie korzystają z jej usług w sposób charakterystyczny dla marki ukierunkowanej na klienta. Nowe logo odzwierciedla koncepcję innowacyjności i przygotowuje dla PayPal grunt pod objęcie przewodnictwa w branży jako spółce zapewniającej intuicyjny sposób realizacji transakcji na wszystkich urządzeniach w sposób niewymagający znajomości niuansów technicznych".

Nowa tożsamość jest nie tylko unowocześniona, ale też bardziej zwarta wizualnie, w przyjazny i elegancki sposób nawiązując kontakt z klientami. Nowy poziom dynamizmu i oddziaływania kształtują cztery elementy, które pomogą PayPal efektywniej zaspokoić potrzeby korzystających z różnych urządzeń klientów z całego świata: lepiej widoczne logo ze słowem 'PayPal' zapisanym zmodyfikowaną czcionką Futura, nowy monogram dwóch liter P, żywsze kolory oraz dynamiczny, pochyły motyw graficzny. Logo ze słowem łączy się z monogramem, tworząc nową sygnaturę PayPal.

Elementy, które wykorzystano w nowym projekcie:

- Związek

- Nastawienie na przyszłość

- Zajmowana przez PayPal pozycja wizjonerskiej spółki

‘Związek’ stanowi motywacyjną zasadę nowego projektu - związek z pieniędzmi, z ludźmi i pomiędzy ludźmi. Zastosowano czcionkę o wygładzonych krawędziach, aby podkreślić, że PayPal to przyjazna, otwarta na człowieka marka. Kolor niebieski widniał w logo od zawsze, natomiast nowe barwy - soczyste indygo w wyrazie "Pay" i żywy błękit w wyrazie „Pal” - wybrano, gdyż będą one dobrze prezentować się na nowoczesnych ekranach o wysokiej rozdzielczości. Litery P zachodzące na siebie w monogramie podkreślają związek, jaki tworzy się między ludźmi, gdy korzystają z PayPal. Ich wygląd ma odzwierciedlać innowacyjne, progresywne przywództwo marki, a zarazem podkreślać prostotę codziennego korzystania z PayPal. Kolejnym wspólnym motywem nowego projektu jest spojrzenie w przyszłość - podobnie jak we wcześniejszej wersji logo wyrazy i litery pisane są kursywą, symbolizując patrzącą w przyszłość, wizjonerską firmę. Nastawienie na przyszłość jest także ujęte za pomocą dynamicznego, pochyłego motywu graficznego.

Nowa tożsamość marki wdrożona zostanie na całym świecie, w Internecie i we wszystkich elementach transakcji realizowanych w PayPal: przyciskach zatwierdzenia transakcji, aplikacjach, urządzeniach PayPal Here, materiałach marketingowych i usługach wsparcia sprzedaży. Pojawi się także w nowej, globalnej kampanii marki PayPal, "Powering The People Economy" ("Wspieranie ekonomii ukierunkowanej na człowieka"). Oparta na wielu kanałach medialnych kampania, którą stworzyła firma Havas Worldwide (http://www.havasworldwide.com/ ), zostanie najpierw przedstawiona odbiorcom w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Australii i Stanach Zjednoczonych.

Więcej informacji o nowej tożsamości i kampanii marki znaleźć można na stronach: http://bit.ly/DMbrand oraz http://bit.ly/PPFbrand.

PayPal

PayPal stawia człowieka w centrum wszystkich realizowanych przez siebie działań. Założona w 1998 roku firma nieustannie przewodzi rewolucji w dziedzinie płatności cyfrowych, umożliwiając klientom bezpośrednią kontrolę nad swoimi środkami pieniężnymi. Dzięki naszej innowacyjności, ułatwiamy życie posiadaczom ponad 148 mln aktywnych kont w 26 walutach na 193 rynkach, każdego dnia obsługując przeszło 9 mln płatności. Należąca do eBay Inc. (NASDAQ: EBAY) spółka PayPal stanowi szybszy i bezpieczniejszy kanał realizacji i uzyskiwania płatności, umożliwiając użytkownikom dokonywanie przelewów pieniężnych w prostszy sposób, bez konieczności ujawniania informacji finansowych i przy zachowaniu elastyczności płatności, za pomocą bilansów na rachunkach, rachunków bankowych i kart kredytowych.

Więcej informacji znaleźć można na stronie internetowej http://www.paypal-media.com, w serwisach Twitter, Facebook, YouTube i LinkedIn oraz na blogu PayPal-Forward.

KONTAKT:

PayPal

Pablo Rodriguez

tel. 917-286-8396

e-mail: PabloRodriguez@paypal.com

-

Grayling

Martha Shaughnessy

tel. +1 415-593-1400 wew. 2220

e-mail: Martha.Shaughnessy@grayling.com

Żródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.05.2014, 16:38
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ