Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Informując we wtorek o wyróżnieniu, PKN Orlen przypomniał, że już po raz szósty został uznany przez amerykański Ethisphere Institute, światowego lidera w definiowaniu i promowaniu standardów etycznych praktyk biznesowych, za jedną z najbardziej etycznych firm świata. Jak zaznaczył płocki koncern, w 2019 r. w rankingu znalazło się 128 firm reprezentujących 50 branż z 21 państw.
"Etyka w biznesie to zasada numer jeden i najważniejsza wartość dla naszej firmy. Pamiętamy o tym podejmując każdy projekt. Jesteśmy konsekwentni w swoich działaniach zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz organizacji. Ma to również realne odzwierciedlenie w udokumentowanych praktykach, procesach i procedurach - w ostatnim roku dokonaliśmy w tym zakresie kolejnych zmian m.in. wprowadzając nową politykę antykorupcyjną. Orlen kieruje się zasadami transparentności i dbałości o najwyższe standardy etyczne, obecność w rankingu jest tego potwierdzeniem" – powiedział prezes PKN Orlen Daniel Obajtek, cytowany w komunikacie.
"Dzisiaj pracownicy, inwestorzy i interesariusze pokładają największe zaufanie w firmach, które przewodzą, są liderami w kwestiach społecznych. Uważa się, że firmy, które przyjmują długofalową wizję strategii opartej na etycznych celach osiągają lepsze wyniki" – podkreślił Timothy Erblich, dyrektor generalny Ethisphere, gratulując PKN Orlen wyróżnienia.
Jak zaznaczył płocki koncern, w tegorocznej edycji konkursu Ethisphere Institute "eksperci przyglądali się, w jaki sposób firmy dążą do ulepszania praktyk etycznych, rozwoju swoich pracowników oraz wspierania kultury korporacyjnej". (PAP)
mb/ je/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 26.02.2019, 12:42 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |