Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Jak poinformował w komunikacie PKO BP, bank utrzymuje pozycję lidera w liczbie złożonych wniosków on-line.
"Od początku sierpnia ich liczba wzrosła do 150 tys. - to 1/3 wszystkich wniosków złożonych drogą internetową. Od kwietnia 2016 roku do dziś klienci złożyli ich w sumie ponad 330 tys. Na wysłanie wniosku na kolejny okres pozostało tylko dwa dni jeśli ma być zachowana ciągłość wypłat" - czytamy w komunikacie.
Bank zapewnia, że wnioski składane z poziomu serwisu transakcyjnego banku są bezpieczne i łatwe w obsłudze. "Wystarczy wejść po zalogowaniu do konta w zakładkę e-urząd. Część danych, takich jak: imię, nazwisko, pesel, adres zameldowania, nr telefonu, adres email i numer rachunku bankowego, zostanie uzupełniona automatycznie, co znacznie przyspiesza jego wypełnienie. Następnie dane z wypełnionego wniosku są przesyłane do systemu administracji publicznej Emp@tia. Na wskazany we wniosku adres e-mail wysyłane jest Urzędowe Poświadczenie Odbioru tzw. UPO. Weryfikacją wniosku, przetwarzaniem danych i wypłatą świadczeń zajmuje się właściwy organ administracji wskazany przez osobę wnioskującą" - napisano.
Bank przypomina, że wniosek w ramach programu Rodzina 500+ należy składać co roku. (PAP)
aop/ pad/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 30.08.2017, 14:40 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |