Pobierz materiał i Publikuj za darmo
REDONDO BEACH, Kalifornia - (BUSINESS WIRE) - Modnique (http://cts.businesswire.com/ct/CT?id=smartlink&url=http%3A%2F%2Fwww.modnique.com&esheet=50751788&newsitemid=20131117005006&lan=en-US&anchor=Modnique&index=1&md5=655bc5e3bd6eddfb03c98afdcc5d2a1f), internetowa firma modowa o zasięgu globalnym, uruchomiła pierwszą regionalną wersję swojego serwisu, aby zapewnić swojej szybko rosnącej bazie klientów rosyjskojęzycznych jak najlepsze wrażenia z zakupów. W serwisie Modnique.com/ru oferowane będą style regionalne, pełna obsługa w języku rosyjskim oraz lokalne metody płatności, dzięki czemu klienci z Rosji będą mogli nabywać po niższych cenach te same produkty renomowanych marek modowych, które zdążyli już pokochać anglojęzyczni kupujący.
Ponieważ 55% swojej działalności Modnique prowadzi poza granicami USA, firma ta uznała, iż należy zaoferować klientom usługi w ich językach ojczystych. Według firmy konsultingowej McKinsey & Company (http://www.mckinsey.com/) aktywność klientów z Rosji ma wzrosnąć do 2015 roku o 27% w skali rocznej, osiągając do roku 2014 wartość 25 mld USD. W ciągu dwóch najbliższych lat przewiduje się także przeszło dwa razy wyższe zyski w przeliczeniu na kupującego, tj. wzrost do kwoty 1 272 USD, czyli więcej niż we Francji, Brazylii i Korei Południowej. Prognozy te odpowiadają danym Modnique: w III kwartale 2013 r. firma odnotowała 128% wzrost w liczbie odwiedzin swojego serwisu internetowego oraz 145% wzrost przychodów na rynkach Rosji i Ukrainy.
"Odnieśliśmy sukces wśród naszych angielskojęzycznych klientów, a teraz pragniemy oferować nasze usługi za pośrednictwem serwisów regionalnych - powiedział prezes Zarządu Modnique, Einaras Gravrock. - Po przeanalizowaniu nawyków wszystkich naszych klientów oraz międzynarodowych trendów w handlu elektronicznym, postanowiliśmy uruchomić stronę w języku rosyjskim, jako pierwszy tego typu serwis".
Zespół Modnique ds. marketingu cyfrowego uczestniczy w tworzeniu rosyjskich mediów społecznościowych - VK.com (http://vk.com/modniquefashion) i Odnoklassniki (http://www.odnoklassniki.ru/group/52062310301877) - a także realizuje kampanie marketingowe dla rosyjskich grup docelowych. Serwis Modnique.com/ru obsługuje lokalne metody płatności, w tym Qiwi, Webmoney, Yandex.Money, jak również przelewy z lokalnych banków oraz najpopularniejsze karty kredytowe i płatności za pomocą PayPal. Serwis komunikuje się z klientem po rosyjsku, z uwzględnieniem różnych stref czasowych, pomagając mu również w zakresie opłat celnych i skarbowych. Dla zamówień na kwotę powyżej 99 USD dostawy będą przez pewien okres bezpłatne, a ponadto współpracująca z serwisem firma kurierska dostarczy zamówienia do każdego miejsca w Rosji.
Modnique
Modnique to globalna firma modowa z sektora handlu elektronicznego, z siedzibą w południowej Kalifornii. Od chwili założenia w 2011 r. Modnique zajmuje się organizacją imprez butikowych w zakresie odzieży, torebek, dodatków oraz produktów dla dzieci, oferując nawet 85% zniżki. Firma specjalizuje się w pozyskiwaniu i dystrybucji marek z całego świata. Imprezy promocyjne i sklepy przeznaczone są dla szykownych klientów międzynarodowych, zapewniając dostęp do marek odpowiednich dla różnych stylów i dobrych na każdą okazję.
KONTAKT:
W imieniu Modnique
Annie Pham
tel. 310-481-1431 wew. 17
e-mail: annie.pham@fusionpr.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 21.11.2013, 12:27 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |