Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zakupy prezentów świątecznych przez internet są coraz popularniejsze. "Nasi klienci nadają najwięcej przesyłek z weekendowymi zakupami z e-sklepów w poniedziałki. W połowie października ARC Rynek i Opinia przeprowadził sondaż, z którego wynikało, że ponad 1/3 badanych respondentów planowało zamówić w e-sklepach więcej paczek niż w ubiegłym roku. Dane z listopada oraz pierwszych dni grudnia potwierdzają tę tendencję" - czytamy w komunikacie.
Zdaniem spółki do wzrostu liczby paczek przyczynia się też kampania reklamowa Poczty Polskiej. "Wiele tygodni przed świętami Bożego Narodzenia zaczęliśmy opracowywać zwiększoną liczbę przesyłek firm oferujących swe usługi na rynku KEP - kurier, ekspres, paczka. Najgorętszy okres to grudzień" - dodała Poczta.
Jak przypomniano w komunikacie, całodobowe centrum monitoringu Poczty Polskiej koordynuje pracę logistyki pocztowej tak, aby przesyłki docierały do klientów na czas. Od początku grudnia paczki są doręczane w dużych miastach także w soboty. Poczta Polska wyposażyła też wszystkich swoich kurierów w terminale płatnicze. Poczta jako jedyna firma na polskim rynku nie wprowadziła żadnych ograniczeń odnośnie nadawcy przesyłki przy tego typu płatnościach. Te same zasady dotyczą zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych. (PAP)
autor: Katarzytna Fiuk
edytor: Anna Mackiewicz
kfk/ amac/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 08.12.2017, 15:01 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |