Newsletter

Polityka i społeczeństwo

CIR: Trwa kampania informacyjna #SzczepimySię dedykowana rocznikom 1962-1973 (komunikat)

14.04.2021, 22:16aktualizacja: 15.04.2021, 09:08

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Centrum Informacyjne Rządu informuje:

Od 12 kwietnia trwa kampania informacyjna #SzczepimySię skierowana do osób w wieku 48-59 lat. Wszyscy urodzeni w latach 1962-1973, którzy są zainteresowani szczepieniem przeciw COVID-19, mają możliwość zarejestrować się na konkretny termin. Ambasadorem kampanii jest znany i lubiany aktor Cezary Pazura.

Od początku tygodnia trwają zapisy na szczepienia dla kolejnych grup wiekowych. Rozpoczęła się także następna odsłona kampanii informacyjnej Kancelarii Premiera, która ma zachęcić jak największą liczbę osób do zapisywania się na szczepienie. Ponownie w kampanię społeczną zaangażował się aktor Cezary Pazura. Jako lektor w spotach zachęca do sprawdzenia rejestracji na szczepienie.

Kampania informacyjna #SzczepimySię

Walka z koronawirusem dotyczy nas wszystkich, niezależnie od tego, ile mamy lat i czym zajmujemy się w swoim życiu. To ważne, żeby do szczepień przystąpiło jak najwięcej osób, bo tylko wspólnymi siłami wygramy walkę z pandemią. To z kolei pozwoli otworzyć w pełni gospodarkę i powrócić do normalnego życia.

Dlatego od grudnia 2020 r. trwa kampania społeczna pod hasłem #SzczepimySię. To wielomiesięczne działania informacyjno-promocyjne mające zwiększyć wiedzę Polaków na temat programu szczepień, a także zachęcić ich do zaszczepienia się przeciw COVID-19.

Kampania jest szeroko komunikowana za pomocą wielu środków masowego przekazu. Do skorzystania ze szczepień zachęcamy w telewizji, radiu czy Internecie. Kancelaria Premiera uruchomiła także stronę gov.pl/szczepimysie, gdzie znajdują się kompleksowe i sprawdzone informacje na temat szczepionki i możliwości zaszczepienia się. Dodatkowo realizowane są działania w Internecie polegające na targetowanej rocznikowo kampanii, m.in. na portalu społecznościowym Facebook.

Rezultaty kampanii są już widoczne. W ciągu kilku miesięcy znacznie wzrosła liczba chętnych do zaszczepienia się przeciw COVID-19.

Zachęcamy do szczepień roczniki 1962-1973

Kwietniowa odsłona kampanii #SzczepimySię jest w szczególności skierowana do osób w wieku 48-59 lat. W mediach społecznościowych Kancelaria Premiera publikuje codziennie spot oraz infografiki skierowane do poszczególnych roczników.

Każdego dnia filmik zachęca uprawnionych do rejestracji. Cezarego Pazurę – ambasadora kampanii #SzczepimySię – możemy usłyszeć również w spotach emitowanych w największych ogólnopolskich stacjach radiowych.

Harmonogram zaplanowanych kolejnych rejestracji w kwietniu:- 15 kwietnia – rocznik 1965,- 16 kwietnia – rocznik 1966,- 17 kwietnia – rocznik 1967,- 19 kwietnia – rocznik 1968,- 20 kwietnia – rocznik 1969,- 21 kwietnia – rocznik 1970,- 22 kwietnia – rocznik 1971,- 23 kwietnia – rocznik 1972,- 24 kwietnia – rocznik 1973.

Jeśli nie zgłosiłeś się w dniu, kiedy startowała rejestracja dla Twojej grupy wiekowej, możesz to zrobić w późniejszym terminie. Narodowy Program Szczepień mocno przyspiesza, dzięki zwiększonej dostępności szczepionek. Naszym celem jest zaszczepienie jak największej liczby populacji w jak najkrótszym czasie.

Ponieważ zapewniamy większą elastyczność w realizacji szczepień, dlatego harmonogram może ulec zmianie w zależności od sytuacji. O wszelkich zmianach można dowiedzieć się na stronie gov.pl/szczepimysie.

Spoty wideo do pobrania

Grafika i animacja do pobrania (dedykowane dla rocznika 1964) - https://we.tl/t-JjdjKEylBW

Grafika i animacja do pobrania (dedykowane dla rocznika 1963) - https://we.tl/t-yQd35K6Ox4

Grafika i animacja do pobrania (dedykowane dla rocznika 1962) - https://we.tl/t-DhaZHVe77j

Spot ogólny - https://we.tl/t-bJ1iP8flmP

Wyrażamy zgodę na publikację materiałów w telewizji, Internecie.

UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi odpowiedzialność za jego treść – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe.(PAP)

kom/ reb/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 14.04.2021, 22:16
Źródło informacji CIR
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ