Newsletter

Polityka i społeczeństwo

CIS: przyjmowanie wniosków dot. akredytacji prasowych na 2023 r. - komunikat CIS (komunikat)

29.11.2022, 10:51aktualizacja: 29.11.2022, 10:52

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- Centrum Informacyjne Sejmu informuje:

Przyjmowanie wniosków dot. akredytacji prasowych na 2023 r. - komunikat CIS

Centrum Informacyjne Sejmu rozpoczyna przyjmowanie wniosków o wydanie okresowych kart prasowych i okresowych kart wstępu obsługi technicznej dziennikarzy na 2023 r. Nieprzekraczalny termin składania wniosków upływa 31 grudnia 2022 r. Wnioski złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. Karty na rok 2023 będzie można odbierać od 16 stycznia 2023 r. Karty wydane na rok 2022 utracą ważność 31 stycznia 2023 r.

Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z § 32 ust. 1 Zarządzenia nr 1 Marszałka Sejmu z 9 stycznia 2008 r. ws. wstępu do budynków pozostających w zarządzie Kancelarii Sejmu oraz wstępu i wjazdu na tereny pozostające w zarządzie Kancelarii Sejmu (z późn. zm.), okresowe karty prasowe i okresowe karty wstępu obsługi technicznej dziennikarzy są wydawane w celu wykonywania czynności zawodowych wymagających częstej i regularnej obecności w Sejmie.

Informacje dodatkowe:

- wniosek należy złożyć w oryginale w siedzibie Kancelarii Sejmu – sugerowanym miejscem składania dokumentów jest Wydział Podawczy Kancelarii Sejmu (budynek N, wejście od strony ul. Na Skarpie);

- wniosek można też wysłać pocztą na adres: Kancelaria Sejmu, Centrum Informacyjne Sejmu, 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 4/6/8 (decyduje data wpływu do Kancelarii Sejmu);

- każdy wniosek musi zawierać podpisane na odwrocie imieniem i nazwiskiem aktualne zdjęcie w formacie 3,5 x 4,5 cm; obowiązek dołączenia zdjęcia nie dotyczy osób, na rzecz których Straż Marszałkowska uprzednio wystawiła dokument ze zdjęciem;

- do wniosku należy dołączyć kserokopię legitymacji prasowej;

- prosimy o uważne zapoznanie się z pouczeniem znajdującym się w formularzu - wnioski niekompletne nie będą przyjmowane, a otrzymane pocztą pozostawione bez biegu do czasu uzupełnienia;

- w miarę możliwości prosimy o wpisywanie w polu telefon stacjonarny / telefon komórkowy numeru telefonu komórkowego, którym posługuje się osoba, na rzecz której ma być wystawiona karta.

Ułatwi to kontakt w sprawach ważnych i pilnych.

Treść komunikatu na stronie internetowej Sejmu: https://www.sejm.gov.pl/Sejm9.nsf/komunikat.xsp?documentId=B48911196238509AC1258909002DD37F

UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi odpowiedzialność za jego treść – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe. (PAP)

kom/ kos/ godl/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 29.11.2022, 10:51
Źródło informacji Centrum Informacyjne Sejmu
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ