Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- W roku 2022 kultowa marka kosmetyczna Mary Kay - wraz z fundacjami, którym zapewnia finansowanie - przekazała ponad 3 mln dolarów na wsparcie działań na rzecz kobiet na całym świecie.
Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20230112005764/pl/.
Gdy Mary Kay Ash, legendarna businesswoman i filantropka, założyła swoją firmę w 1963 r., marzyła o wzmacnianiu pozycji kobiet na całym świecie w drodze przedsiębiorczości, innowacji, ciężkiej pracy i działalności na rzecz społeczeństwa. Prawie 60 lat później pracownicy, Niezależne Konsultantki Kosmetyczne i członkowie globalnej społeczności Mary Kay realizują to marzenie za pomocą hojnych wpłat na rzecz czterech sponsorowanych przez firmę fundacji zapewniających istotne wsparcie potrzebującym kobietom i ich rodzinom.
Pełne sprawozdania fundacji można zobaczyć tutaj. Obszary działalności fundacji w 2022 r.:
Nowotwory występujące u kobiet
- W USA fundacja Mary Kay Ash Foundation (MKAF) zapewniła finansowanie prac 37 badaczy prowadzących przełomowe badania nad nowotworami występującymi u kobiet.
- 43% projektów badawczych nad nowotworami finansowanych przez MKAF prowadzą kobiety; za 100% badań klinicznych odpowiadają kobiety.
- MKAF przekazała dotacje w wysokości prawie 1,7 mln USD na walkę z nowotworami, na które cierpią kobiety.
Przemoc ze względu na płeć
- MKAF przekazała dotacje w wysokości prawie 1,4 mln USD na wsparcie usług dla kobiet będących ofiarami przemocy domowej.
- MKAF wspierała 4 lokalne schroniska dla ofiar przemocy domowej w północnym Teksasie, zapewniające kobietom szukającym pomocy środki do życia oraz bezpieczeństwo.
- We współpracy z Mary Kay fundacja MKAF wspierała globalnych partnerów zaangażowanych w zwalczanie przemocy wobec kobiet i dziewcząt, takich jak CARE i Fundusz powierniczy ONZ. Partnerzy MKAF wspólnie zrealizowali ponad 550 projektów na całym świecie.
- Instituto Mary Kay i Mary Kay Brazil otrzymały srebrną nagrodę za kampanię Czerwonego Krzyża „Campanha Sinal Vermelho Contra a Violência Doméstica” podczas dorocznego kongresu ABEVD Associação Brasileira das Empresas de Venda Direta (Brazil DSA).
- W Kanadzie Mary Kay Ash Charitable Foundation przekazała po 10 tys. USD na rzecz 16 schronisk dla ofiar przemocy domowej w całej Kanadzie, zapewniając tym samym wsparcie w łącznej wysokości 160 tys. USD.
Kobiety i ich rodziny
Mary Kay China oraz sponsorowane przez firmę programy i fundusz zapewniały wsparcie w ramach następujących inicjatyw:
- Program Mary Kay dotyczący przedsiębiorczości kobiet
-- We współpracy z fundacją China Women’s Development Foundation cztery inicjatywy w zakresie przedsiębiorczości kobiet otrzymały kredyty odnawialne bez odsetek w prowincjach Heilongjiang, Ningxia i Jilin. Inicjatywy przyniosły bezpośrednie korzyści 133 kobietom, zwiększając ich roczny dochód na osobę o 20000 juanów.
- Fundusz na rzecz Przyszłości Młodych Kobiet
-- We współpracy z Adream Foundation niewykorzystana kwota dostępna w ramach Funduszu na rzecz Przyszłości Młodych Kobiet zostanie przeznaczona na stworzenie czterech „klas marzeń” Mary Kay w Jiangxi w celu wzmocnienia kształcenia dziewcząt w zakresie umiejętności czytania i pisania.
- Program charytatywny Mary Kay w Chinach
-- Od marca 2022 r. program charytatywny Mary Kay w Chinach przeznaczył 1049800 juanów na dostarczenie materiałów ochronnych i produktów codziennego użytku 73 społecznościom w 15 miastach w związku z epidemią COVID-19.
-- Dzięki wspólnym wysiłkom Mary Kay China i Konsultantek Kosmetycznych firmy w ramach projektu „Uśmiech 1000” zebrano środki potrzebne do sfinansowania 112 operacji korekty rozszczepu wargi w 2022 r. Do dzisiaj Mary Kay China zebrała środki na sfinansowanie 991 operacji, a jej celem jest osiągnięcie 1000 uśmiechów w 2023 r.
-- Do maja 1391 Konsultantek Kosmetycznych na zasadzie wolontariatu przeprowadziło 331 zajęć poświęconych pielęgnacji urody, w których udział wzięło 9147 kobiet.
Informacje o Mary Kay
Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, założyła swoją wymarzoną firmę kosmetyczną w 1963 r. w jednym celu: aby wzbogacać życie kobiet. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Jako firma nastawiona na rozwój przedsiębiorczości, Mary Kay działa na rzecz wzmocnienia pozycji kobiet poprzez edukację, mentoring, wsparcie, networking i innowacje. Firma Mary Kay inwestuje w badania naukowe, które pozwalają na opracowywanie i produkcję nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, suplementów diety i zapachów. Mary Kay wierzy, że wzbogacając życie kobiet dzisiaj, można kreować zrównoważone jutro. W tym celu współpracuje z organizacjami z całego świata, skupiając się na dążeniach do doskonałości w biznesie, wspieraniu badań nad nowotworami, promowaniu równości płci, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Więcej informacji można znaleźć na stronie marykayglobal.com oraz śledząc profile społecznościowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn i Twitterze.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230112005764/pl/.
Źródło: Mary Kay Inc.
KONTAKT:
Mary Kay Inc.
Dział Komunikacji Korporacyjnej
972.687.5332
e-mail: media@mkcorp.com
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 13.01.2023, 11:35 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |