Newsletter

Polityka i społeczeństwo

Kreatywna Polka wykorzystała metodę Growth Hacking w celu zdobycia pracy marzeń

04.02.2014, 10:45aktualizacja: 04.02.2014, 10:45

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Ewa Kamoda, 29-letnia mieszkanka Krakowa, uruchomiła jedyną w Polsce, zakrojoną na szeroką skalę akcję społecznościowego poszukiwania pracy. Projekt zakłada znalezienie pracy w jednej z 20 wyselekcjonowanych firm w ciągu 30 dni. Drugi cel projektu ma charakter społeczny. Jak deklaruje autorka, chce swoim przykładem pokazać wszystkim borykającym się z problemem braku pracy, że emigracja to nie jedyne rozwiązanie, a Polska to kraj dla młodych ludzi.

Wśród osób publicznie deklarujących poparcie dla tego innowacyjnego projektu, znajdziemy między innymi Łukasza Jakóbiaka - prowadzącego popularny internetowy talk show "20m2 Łukasza" oraz Jessicę Mercedes Kirschner - blogerkę modową (znanych także z mainstreamowych mediów).

W ciągu pierwszych 10 dni stronę internetową hiremenow.pl (http://www.hiremenow.pl/) odwiedziło ponad 12 tysięcy osób, z czego blisko 1 300 podzieliło się informacją o akcji, za pomocą mediów społecznościowych. "10% to bardzo zadowalający poziom konwersji społecznościowej, świadczący o dużym zaangażowaniu i wysokiej identyfikacji z akcją" - komentuje Aleksandra Wiśniewska, specjalistka marketingu internetowego, współautorka, odpowiadająca za strategię i stronę marketingową projektu.

Ewa poprzez swoje działania postanowiła udowodnić, że kreowany przez media obraz polskiego rynku pracy jest nieprawdziwy, gdyż wiele zależy od osób poszukujących pracy. Tezę tę potwierdza również Magdalena Kozłowska, wykładowca akademicki Wyższej Szkoły Biznesu w Gdańsku, ze specjalizacją HR, która podkreśla, że 80% dokumentów aplikacyjnych jest przygotowanych nieprawidłowo. Także ona postanowiła pomóc, poprzez profesjonalne doradztwo w zakresie poprawy CV oraz przygotowania do rozmowy rekrutacyjnej.

"Codziennie kontaktują się ze mną bardzo wartościowi ludzie, którzy chcą mi bezinteresownie pomóc. Czuję się tak jakbym nagle znalazła się na znaczącej imprezie 'networkingowej'. To dla mnie cenne doświadczenie" - podsumowuje Kamoda. Wszelkie wskazówki uzyskane od ekspertów udostępnia na swoim blogu. Dzięki czemu rzesze innych poszukujących pracy, mogą czerpać wiedzę z jej nowych doświadczeń.

Równolegle do nieszablonowych działań prowadzonych w Internecie, autorka projektu aplikuje o pracę w tradycyjny sposób. Przedsięwzięcie ma charakter niekomercyjny, a jego całkowity koszt to 15zł opłaty za serwer.

Strona projektu: http://www.hiremenow.pl

KONTAKT:

Ewa Kamoda

tel. kom. +48 536 479 942

e-mail: kamoda.ewa@gmail.com

-

Aleksandra Wiśniewska

tel. kom. +48 791 981 ,651

e-mail: ola@buzzdesigner.com

Źródło informacji: www.hiremenow.pl

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 04.02.2014, 10:45
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ