Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Od ponad 20 lat Lovela, jako lider wśród środków piorących dla dzieci, cieszy się niegasnącym zaufaniem mam, dbając o bezpieczeństwo najmłodszych już od pierwszych dni życia. Dzięki delikatnej i przetestowanej dermatologicznie formule produkty Lovela Baby i Lovela Family są bezpieczne zarówno dla skóry dziecka, jak i całej rodziny, co potwierdza pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka oraz Polskie Towarzystwo Alergologiczne. W tym roku na znak współpracy z WOŚP po raz kolejny na sklepowych półkach zagościła limitowana edycja mleczek Lovela Baby ze specjalnymi etykietami zaprojektowanymi przez wyjątkowego dyrygenta Orkiestry - samego Jurka Owsiaka.
Graj z Lovela i WOŚP
Do wspólnego grania z marką Lovela i WOŚP może dołączyć każdy, kto ma ochotę wesprzeć tegoroczny cel. Wystarczy wejść na stronę internetową wosp.lovela.pl, aby wesprzeć wirtualną skarbonkę czy zakupić charytatywnego, edukacyjnego e-booka Lovela, który powstał dzięki wsparciu trzech wyjątkowych specjalistek - położnej Katarzyny Płazy-Piekarzewskiej, dermatolog Lidii Ruszkowskiej oraz fizjoterapeutki Ewy Kowalczyk. Publikacja, która porusza tematykę pierwszych miesięcy życia maluszka oraz emocji, które mogą towarzyszyć mamie, już w ubiegłym roku cieszyła się niemałym zainteresowaniem i została ciepło przyjęta przez konsumentów. Tegoroczna edycja została poszerzona o zagadnienia związane z najczęściej zadawanymi przez mamy pytaniami dotyczącymi m.in. problemów z pielęgnacją skóry u dzieci powyżej 1. r.ż. Nowością są także wyjątkowe kolorowanki, stworzone specjalnie z okazji 31. Finału, które umilą czas spędzony wspólnie z najmłodszymi. E-book w nowej odsłonie można zakupić na platformie Allegro.pl, a cała kwota ze sprzedaży trafi na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Na tym jednak nie koniec. Z myślą o wszystkich, którzy podczas finałowego weekendu zdecydują się odwiedzić strefę pod PKiN, marka Lovela przygotowała wyjątkową, rodzinną atrakcję - prawdziwą, wenecką karuzelę, która wywoła uśmiech na twarzy każdego - dziecka i dorosłego. Nie zabraknie również wolontariuszy Lovela kwestujących na rzecz tegorocznego celu WOŚP.
Z myślą o tych, którzy nie mogą pojawić się podczas finałowego weekendu w stolicy, marka Lovela planuje relacje w social mediach, dzięki którym każdy będzie mógł poczuć klimat tegorocznej edycji wielkiego grania Lovela & WOŚP. Więcej informacji na wosp.lovela.pl.
Źródło informacji: Lovela
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 26.01.2023, 08:00 |
Źródło informacji | Lovela |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |