Pobierz materiał i Publikuj za darmo
– MEN informuje:
Zgodnie z informacjami uzyskanymi od kuratorów oświaty na podstawie danych od dyrektorów, we wtorek 20 października br. w trybie stacjonarnym pracowało 14 111 (94,46 proc) szkół podstawowych i 15 007 (98,35) przedszkoli i innych form wychowania przedszkolnego.
Ponadto na 12 468 szkół ponadpodstawowych, 5778 z nich w strefie czerwonej (46,34 proc.) prowadziło kształcenie na odległość. Z kolei w strefie żółtej nauka hybrydowa odbywała się w 5503 szkołach ponadpodstawowych (44,14 proc.).
Funkcjonowanie przedszkoli i innych form wychowania przedszkolnego – stan na 20 października
• 15 007 – tryb stacjonarny (98,35 proc. wszystkich);
• 138– tryb mieszany (tj. 0,90 proc. wszystkich);
• 115 – tryb zdalny (tj. 0,75 proc. wszystkich).
Funkcjonowanie szkół podstawowych – stan na 20 października
• 14 111 – tryb stacjonarny (94,46 proc. wszystkich);
• 606 – tryb mieszany (tj. 4,06 proc. wszystkich);
• 221 – tryb zdalny (tj. 1,48 proc. wszystkich).
W załączeniu grafiki z aktualnymi danymi.
UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Załączniki do komunikatów są dostępne za pośrednictwem nowej Platformy Serwisowej PAP: serwis.pap.com.pl Nadawca komunikatu ponosi odpowiedzialność za jego treść – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy Prawo prasowe.(PAP)
kom/ liv/ joz/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 20.10.2020, 18:26 |
Źródło informacji | MEN |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |