Pobierz materiał i Publikuj za darmo
– MEN informuje:
Zgodnie z informacjami uzyskanymi od kuratorów oświaty na podstawie danych od dyrektorów, w środę 21 października br. w trybie stacjonarnym pracowało 13 679 (91,57 proc.) szkół podstawowych i 14 883 (97,53) przedszkoli i innych form wychowania przedszkolnego.
Ponadto na 12 468 szkół ponadpodstawowych, 5778 z nich w strefie czerwonej (46,34 proc.) prowadziło kształcenie na odległość. Z kolei w strefie żółtej nauka hybrydowa odbywała się w 5503 szkołach ponadpodstawowych (44,14 proc).
Funkcjonowanie przedszkoli i innych form wychowania przedszkolnego – stan na 21 października
– 14 883 – tryb stacjonarny (97,53 proc. wszystkich);
– 206 – tryb mieszany (tj. 1,35 proc. wszystkich);
– 171 – tryb zdalny (tj. 1,12 proc. wszystkich).
Funkcjonowanie szkół podstawowych – stan na 21 października
– 13 679 – tryb stacjonarny (91,57 proc. wszystkich);
– 961 – tryb mieszany (tj. 6,43 proc. wszystkich);
– 298 – tryb zdalny (tj. 1,99 proc. wszystkich).
Monitorujemy sytuację w szkołach i placówkach. Bezpieczeństwo uczniów, rodziców, dyrektorów szkół i nauczycieli jest dla nas najważniejsze.
UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi odpowiedzialność za jego treść – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy Prawo prasowe.(PAP)
kom/ mst/ joz/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 21.10.2020, 18:53 |
Źródło informacji | MEN |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |